דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדיקת בית - מדוע חשוב לבצע לפני קניה 

מאת    [ 26/11/2011 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 1998 פעמים ]

כמו כל מוצר יקר שאנו רוכשים ובודקים אותו מכל הכיוונים: שאין בו פגמים, שהוא באמת מתאים לנו במידתו וכו', כך בדיוק ואפילו יותר מזה יש והכרחי לבדוק את הבית אותו אנו רוכשים משום שמשקל קניית בית גדול מאוד ומכל הבחינות.

במדינת ישראל כיום, אין זה פשוט לרכוש דירה, במיוחד לזוגות צעירים שזה עתה התחילו את חייהם המשותפים משום שהמחירים מאוד גבוהים. לכן, אם כבר הגעתם למעמד שבו אתם מסוגלים לרכוש דירה ויש בידכם את הסכום ההתחלתי הנדרש , אל תרוצו ואל תהיו פזיזים לחתום על נכס כלשהו לפני שעשיתם לו בדיקת בית. מדובר פה בסכום גבוה מאד שיש להשקיעו בצורה נבונה. חתימה על נכס מאוד קצרה ופשוטה אבל טיפול בתקלות העלולות לצוץ לאחר מכן עלול לקחת לכם זמן יקר וכמו כן, גם לגזול מכם כסף רב.

 

בדיקת בית עושים אצל מקצוענים בלבד ולא באופן עצמאי שכן, ישנם קריטריונים רבים לבדיקת בית שידיים לא מקצועיות לא יוכלו לבדוק (כגון: בדיקת מערכות ניקוז, הערכת שווי הנזקים שיש לתקן בבית, בדיקת מערכות החשמל ועוד), ומכיוון שרובנו לא באמת מתמחים ויודעים את כל חוקי הנדל"ן לא נוכל לאתר ליקויי בניה באופן מלא ללא עזרה מקצועית.

רצוי לבחור חברת בדק בית המעניקה שירותים בכל רחבי הארץ ותוכל להעניק גם לכם את שירות בדיקת הבית על הצד הטוב ביותר.

 

תהליך בדיקת בית:

בדיקת בית אינו תהליך מהיר, שכן ישנם קריטריונים רבים ובדיקות רבות שיש לעשות בדירה לפני הרכישה ולכן, על הרוכשים להיות סבלנים – הדבר ישתלם להם בעתיד.

לאחר שהזמנתם את חברת בדיקת בית, יגיע מומחה לביקורת מבנים של החברה לבית המיועד ומיד יתחיל באיתור של ליקויי בניה , על סמך הידע ההנדסי הגדול שצבר.

המומחה, יעבור שלב שלב בתהליך איתור הליקויים ולא יפסח על שום סעיף ובכך יאתר גם את הליקויים שנראים לעין וגם את אלו שאינם נראים לעין (שבמקרים רבים יש הרבה כאלו).

לאחר איתור הליקויים חברת בדיקת הבית תגיש לרוכשים מסמך שבו מפורטים הליקויים והתיקונים הדרושים לפי סעיפים מפורטים וכמו כן, גם הערכת מחיר של תיקוני ליקויים אלו.

 

חברת בדיקת בית תבדוק ותוכל לאתר בדירה ליקויים במערכות השונות כמו: מערכות האינסטלציה ובטיחותן, מערכות הניקוז, בעיות רטיבות שונות, בעיות בריצוף, תזוזות מבנה (קיר לא בטיחותי), ועוד.

 

בדיקת בית הינו תהליך חשוב והכרחי לפני רכישת בית, גם אם מדובר בבית חדש וגם אם מדובר בבית מיד שנייה. אי ביצוע בדיקת בית לפני הרכישה עלול להביא אתכם למצב לא נעים לאחר מכן, קרי, שיתגלו תקלות רבות,  וחבל. זכרו: לפני קניית בית הזמינו חברת בדיקת בית !

 

בהצלחה !

פריזמה – ביקורת מבנים

בדק בית פריזמה היא חברת בדק בית מן הידועות והמובילות בישראל לביצוע ביקורת מבנים ואיתור ליקויי בניה. הצוות ואנשי המקצוע המובילים של פריזמה בעלי מוניטין וניסיון מקצועי של עשרות שנים בענף הבניה. שירותי הבדיקות של החברה מגוונים: בדק בית במבני ציבור, בתי עסק, בדיקת דירה, בדיקות בתים פרטיים וכן בניינים משותפים.


http://www.prizma-peles.com


  טל. 1-700-706-001 מענה 24 שעות ביממה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב