דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד עזר לרכיבה על אופניים 

מאת    [ 25/11/2011 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 2229 פעמים ]

 


על מנת ליהנות כמו שצריך מרכיבת האופניים אחד הדברים החשובים הוא ציוד רכיבה נכון ומתאים. בחירת אופניים טובים היא רק חלק אחד של המשוואה של ניסיון רכיבה מהנה. ישנם חלקים רבים אחרים של ציוד שאתה צריך כדי להפיק את המרב מחוויית הרכיבה שלך.

אחד החלקים החשובים ביותר של ציוד שאתה צריך לרכוש הוא מכנסיים קצרים לרכיבה על אופניים. מכנסיים אלו מגיעים במגוון רחב של סגנונות עם יתרונות שונים עבור רוכבי אופניים שונים. אנשים נוטים לזלזל בפריט הזה אבל למכנסיים מתאימות יש יתרונות רבים עבור רוכבי אופניים רציניים. אחת המטרות העיקריות של מכנסי אופניים היא למקסם את נוחות הרכיבה על ידי הקטנת החיכוך המעצבן במפשעה ובירכיים עבור הרוכב. מכנסיים מרופדים יכולים גם לעזור להפחית נזק אפשרי מנפילה על האופניים. רוב האנשים מניחים כי כל מכנסי הרכיבה הם טייץ צמודים (שמשווים מראה מקצועי או מגוחך... תלוי את מי שאולים) אבל זה לא מדויק. ניתן לרכוש זוג מכנסיים קצרים לרכיבת אופניים שהם רופפים יותר בדיוק כמו הצמודים המסורתיים ה"תופסים".

חלק חשוב נוסף של ציוד רכיבה ראוי הוא הסוג הנכון של חולצה. אנחנו חייבים לומר שלפחות אחד מחברי הצוות שלנו טען שמדובר בהונאה וב"דרך נוספת לסחוט כסף מלקוחות בדיוק כמו מותגים", לפני שהוא השתמש בכזו..., אבל אח"F הוא הודה שרכישת חולצה טובה היא חשובה בדיוק כמו רכישת מכנסיים טובות. חולצות טובות עבור רכיבת אופניים, עשויות מחומר המסייע לספוג לחות של הגוף או זיעה. זה מסייע גם בשמירה על החולצה וגם בשמירה על טמפרטורת גוף מתאימה. החומר שממנו עשויה החולצה הוא קל משקל ומאפשר לגוף לנשום. חולצות לרכיבת אופניים מגיעים גם הם בסגנונות שונים. ברוב חולצות האופניים שנועדו עבור רוכבות יש חזיית ספורט מובנת בתוכם לנוחות מרבית ברכיבה. החולצות באות בגדלים שונים ובצורות שונות. חלקם נועדו לסייע לצמצם את התנגדות הרוח, ואילו אחרות הם קצת רופפת יותר. בסופו של דבר עליך לבחור את החולצה שמרגישה לך נוח.

לשתות מים ולא להתייבש זה דבר מאד חשוב ברכיבה על אופניים התייבשות עלולה לגרום התכווצויות שרירים שיכולה להוביל לתאונות או לסוגים אחרים של פציעות כאשר אתה נמצא מחוץ לרכיבה עצמה. זו הסיבה שאתה צריך לקנות בקבוק מים מתאים כדי לאפשר לך לשתות במהלך הרכיבה על האופניים שלך. באופן אידיאלי אתה רוצה את בקבוק המים הגדול ביותר שאתה יכול להיות לחבר לאופניים שלך. יהיה עליך לקחת "לגימות" קטנות תכופות במהלך הרכיבה.

עוד ציוד רכיבה של על אופניים היא משקפי שמש. משקפי שמש הם קריטיים כדי לסייע לשמור העיניים שלך מהשמש כך שתוכל לראות את הכביש או השביל מולך בבירור. דבר זה עוזר לצמצם תאונות לשמור אותך בטוח בזמן שאתה נהנה לרכוב על האופניים וגם שומר על העיניים.

לסיכום

על מנת ליהנות באופן מלא מחווית הרכיבה שלך, וגם לשמור על עצמך, אם אתה לא רק רוכב פה ושם מחוץ לבית, כדאי להשקיע בציוד עזר שישפר את הנוחות והבטיחות שלך.

רכיבה בטוחה, בית האופניים והממונעים.

 

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורונים למכירה לילדים למכירה, אופנוע לילדים, , ג'יפים ממונעים לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, אופניים חשמליות מתקפלות , תלת אופן ועוד.

על הכותבים:


בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורונים לילדים, אופנוע לילדים, , ג'יפים ממונעים לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, אופניים חשמליות מתקפלות , תלת אופן ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב