דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח חיים - ללכת על הכי בטוח שאפשר 

מאת    [ 23/11/2011 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 3121 פעמים ]

כולנו מקווים כי נחיה עד גיל שיבה טובה, וכי לפנינו עוד שנים ארוכות, אולם מי מאיתנו הדואגים לעתידם ולעתיד בני המשפחה נדרשים להקדיש מחשבה לבחירת פוליסת ביטוח חיים שתבטיח רווחה כלכלית ליקירנו גם אם נלך לעולמנו מוקדם מן הצפוי. עם זאת, שפע חברות הביטוח עשוי לבלבל וההחלטה אודות בחירת ביטוח חיים אינה פשוטה. כיצד לבחור בין חברות ביטוח חיים והצעותיהן השונות, וכיצד נדע כי מחירי ביטוח חיים שאנו נדרשים לשלם הם הוגנים ומתאימים - כל המידע במאמר שלפניכם.

 

עומדים לבחור ביטוח חיים - הגדירו מה בדיוק אתם צריכים

אחת השאלות הראשונות שתידרשו לענות עליהן בעת החיפוש אחר פוליסת ביטוח חיים היא מה אתם צריכים, ומהו הסכום שיידרש במקרה של מוות עבור כיסוי הוצאות ועבור שמירת רמת החיים של המוטבים. לצורך מענה על שאלה זו יש להתחשב בשיקולים שונים - האם יש לכם בעבודה מסודרת, מהן מקורות ההכנסה שלכם ומהו גובהן, האם יש לכם קרן פנסיה, קופות גמל, ביטוחי מנהלים אחרים ומהם הסכומים שאמורים לעמוד לרשותכם ביום שתדרשו להם ?

פרמטרים חשובים נוספים בעת בחירת ביטוח חיים קשורים לאורח החיים שלכם. האם יש לכם תחביבים מסוכנים, האם אתם שומרים על בריאותכם, האם אתם עובדים בעבודה מסוכנת, האם קיימת היסטוריית מחלות גנטיות במשפחתכם, האם אתם מתגוררים באזורים מסוכנים (בעלי זיהום אויר גבוה למשל), ואילו עוד פרמטרים עלולים לפגוע באיכות החיים שלכם ולהביא חלילה למוות מוקדם.

 

הצהרת בריאות כמרכיב חשוב הקבלת הצעות מחירי ביטוח חיים

בעת פניה לקבלת מחירי ביטוח חיים, תבקשנה חברות הביטוח שתמלאו הצהרת בריאות אודות מצבכם הרפואי. חשוב לדעת שאת הצהרת הבריאות יש למלא באופן האמין והאמיתי ביותר, שכן כל שקר או "עיגול פינות" עשויים לעלות ביוקר בבוא היום, או אז תסרבנה חברות ביטוח חיים לשלם את דמי הביטוח בטענה שהפוליסה נעשתה במרמה. יתכן וכחלק מההצהרה הרפואית תידרשו לספק אישורים רפואיים -  גם אלה נדרשים כמובן להיות אמינים ומדויקים ככל האפשר. ההצהרה הרפואית היא חד פעמית בדרך כלל ויתכן שתגרור החרגות בפוליסה, שעבורן תוכלו לרכוש הרחבות במידת הצורך.

כיצד לבצע השוואת מחירי ביטוח חיים ?

בעת השוואת מחירי ביטוח חיים, יש לבדוק כמובן את הפרמיה החודשית שתצטרכו לשלם, אולם לא פחות חשוב לבדוק גם את התנאים הכרוכים בפוליסה, זאת על מנת לרכוש הרחבות במידת הצורך. יש להחליט לדוגמא האם תבחרו פוליסה עם מרכיב של חסכון או שתעדיפו פוליסה ביטוחית לטווח קצר יותר, או האם נדרשת פוליסה סטנדרטית או האם נדרש ביטוח ריסק טהור. בנוסף, יש להחליט אודות הוספת מוצרים נוספים אל פוליסת ביטוח חיים , דוגמת ביטוח אובדן כושר עבודה וביטוחי בריאות. 

בסופו של דבר, מחיר ביטוח חיים מושפע משני גורמים מרכזיים – מצבו הבריאותי של המבוטח וגובה הפיצוי שמבקש לבטח את עצמו. עם זאת, מושפעים מחירי ביטוח חיים גם מגילו של המבוטח, לפיכך עדיף כמובן לעשות ביטוח בגיל מוקדם ככל האפשר.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב