דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות- איך רוכשים פוליסה? 

מאת    [ 22/11/2011 ]

מילים במאמר: 324   [ נצפה 2118 פעמים ]

אחד מהשלבים החשובים ביותר בכל פרויקט של תכנון טיול או מסע הוא שלב מציאת פוליסת ביטוח נסיעות מתאימה שתקיף את כל האלמנטים הבעייתיים העלולים לצוץ במהלך המסע ולהוות גורם מסכן חיים או כבודה. כל סוג מסע טומן בחובו אלמנטים שונים של אתגרים והרפתקנות, גם מסע עסקים לאירופה או לארה"ב, וקל וחומר אם מדובר על טרק בדרום אמריקה או באפריקה.

כיום ניתן למצוא מגוון סוגי פוליסות ביטוח נסיעות המתאימים לכל סוגי הטיולים והמסעות ואין יותר צורך להתאמץ ולנסות להתאים פוליסה מיוחדת לכל מסע. בסוכנויות הביטוח השונות, בין אם דרך סוכן ביטוח או דרך סוכנות ביטוח כלשהי, וגם דרך חברות האשראי הגדולות, ישנן מסלולים מסודרים המכילים את כל האלמנטים והדגשים החשובים לכל אחד ולכל מטרה, וחשוב לזכור כי, בסופו של דבר, הכל תלוי בכם, בהבנתכם את אופי המסע ובהכרתכם את הסיכונים האפשריים והפוטנציאליים.

בישראל פועלות חמש סוכנויות המוסמכות להעניק פוליסות ביטוח נסיעות לציבור הרחב והן היחידות המאושרות על ידי משרד הפנים לעשות זאת. החמש הן חברות ביטוח ישיר, סוכני ביטוח מורשים, קופות החולים, סוכני הנסיעות וחברות כרטיסי האשראי הגדולות המעניקות ביטוח נסיעות דרך כרטיסי האשראי הבינלאומיים שלהן. אופציית ביטוח הנסיעות דרך חברת האשראי היא גם הפופולארית ביותר בישראל מכיוון שהתהליך הוא אוטומטי, מהיר וללא בירוקרטיה מסורבלת, אך, חשוב לדעת כי מדובר על פוליסה בדרג נמוך המכסה רק את המינימום הנדרש ולא מעבר לכך ולכן היא כדאית לאנשים צעירים, בריאים, חסרי כבודה יקרה או תסמיני מחלה כרוניים העלולים להתפרץ ולגרום להשלכות קשות יותר כמו אובדן כושר עבודה וכו'.

בכל אופציה ובכל מקרה, תנאי פוליסת ביטוח הנסיעות תלויים אך ורק בהסכמות שבין המבוטח למבטח וביכולותיו הכלכליות של המבוטח. הפוליסות גמישות דיין על מנת להכיל כל אלמנט מבוקש ונדרש, אך, באותה מידה, כל תוספת תהיה כרוכה בעלות נוספת ובפרמיות נוספות.

נושא ביטוח הנסיעות, וביטוח בכלל, הוא פרדוקסאלי מכיוון שמצד אחד הוא מהווה הכרח וצורך חיוני בכל מסע ולכן אי אפשר לוותר עליו ומצד שני השאיפה היא לא להשתמש בו ולהשאיר אותו כמות שהוא- שלם, מושלם ובלתי מנוצל.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב