דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עד כמה רלוונטיות שיטות קידום האתרים? 

מאת    [ 21/11/2011 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 3756 פעמים ]

עד כמה באמת רלוונטיות שיטות קידום האתרים הפופולאריות? לפניך "בדיקת מצב" בנושא SEO הסוקרת את רלוונטיות השיטות הקיימות ואת החידושים הנוכחיים:

• השיטות המסורתיות - באנרים הם עדיין שיטה מקובלת ונפוצה ברשת. שיווק ויראלי (מפה לאוזן) הולך ומקבל משמעות חדשה בעידן הרשת החברתית. פרסום במדיה חיצונית כמו פרסומת בטלוויזיה יכול לעורר עניין באתר ולהביא אליו גולשים. Affiliate Marketing (שיווק שותפים) ממשיך להיות רלוונטי וישנם אף קורסים שמלמדים אותו כמקצוע, למשל -                              
tinyurl.com/affmarketing-tlvuni      
 
• גוגל פנדה - גוגל הציגה ביולי 2011 גרסה חדשה לאלגוריתם פנדה (2.3) שמשנה את הדרך בה מנוע החיפוש מוצא תוצאות. האלגוריתם שם דגש כעת על תוכן מקורי ואיכותי ומוריד בדירוג תוכן משוכפל. איכות התוכן נמדדת לפי הזמן שהגולש נשאר באתר וכמה הוא מדפדף בו.

• Google Insights for Search - שירות שמאפשר לראות את מגמות החיפוש בכל הנושאים החשובים כיום לפי תקופות זמן נבחרות -          www.google.com/insights/search

• גוגל תמונות - גולשים רבים מחפשים מוצר או שירות לפי תמונה וכדי להופיע בדירוג גבוה במנוע חיפוש התמונות של גוגל, מומלץ לתת לתמונות באתר שמות משמעותיים שמכילים מילות מפתח, להימנע ממתן שמות עם קווים תחתונים (_) מאחר שאינם מזוהים על ידי ה"רובוטים" של מנועי החיפוש ולתת תגית Alt text (הטקסט שמוצג לגולש, בהעברת העכבר על התמונה) -                           pc.co.il/?p=61820         
               
• מסמכי PDF - למרות שרוב האתרים בפורמט HTML, לא מעט דפים מועלים ב-PDF. גם להם ניתן וכדאי לעשות אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש -  www.pc.co.il/?p=29570

• Google Trends - זהו שירות חינמי המאפשר לצפות בסטטיסטיקות אודות מילות המפתח ה"חמות" ביותר ברשת. שילוב מילים אלו באתר העסקי, עשוי להעלות אותו בדירוג.

• עצות מגוגל - כאן תמצא מסמך מאתר התמיכה של גוגל שמייעץ לגבי SEO ומציע מגוון כלים חינמיים לאופטימיזציית האתר -           tinyurl.com/google-webmaster-advice

• מנוע החיפוש Bing של מיקרוסופט - מכיוון שבמנוע החיפוש Bing התחרות פחות עזה, תיאורטית קל יותר להגיע בו לדירוג גבוה. יש לשים לב שהפרמטרים לפיהם בינג מחפש שונים מאלה של מנוע החיפוש של גוגל והתוצאות שונות בהתאם. קוד נקי ותקני, וקישורים פנימיים רבים באתר, מעלים דירוג, בעוד ששיטות "מתחכמות" לקידום אתרים מורידות אותו. נציין, כי בארץ הוא פחות פופולארי ממנוע החיפוש של גוגל.

• קידום ב-YouTube - יש דרכים לקדם סרטון וידאו ביוטיוב, כמו פרסום הסרטון בפייסבוק (יוטיוב סופר חלקית את מספר הצפיות משם), לינקים בפורומים, הגדלת מספר הצפיות וכמות התגובות, ה-Thumbs up (ה'לייק' של יוטיוב) והשיתופים.

 לסרטון קצר ומרוכז + סיכום מנהלים + טיפים שימושיים – בחינם!!! - www.pCon.co.il/Free2

קובי שפיבק Bsc., MBA הוא העורך הראשי של תחקירי pCon ואתר pCon-line. כמי שעוסק במחשבים, על מכלול היבטיהם משנת 1976 וכן כמי שכתב וערך למעלה משמונה מאות תחקירים על כל היבטי המחשוב העיקריים, הוא נמנה על אותם אנשים בודדים בארץ ובעולם, שבאמת ובתמים, מבינים לאן הולך עולם המחשוב ומהן השלכותיו המידיות והעתידיות, על אנשים וארגונים. הוא גם פרסם מספר רב של מאמרים במרבית העיתונים הגדולים והמקצועיים, והופיע פעמים רבות בערוצי הטלוויזיה והרדיו המרכזיים. נכון להיום הוא מייעץ למרבית מנהלי המחשוב בארגונים המובילים בישראל, והוא נחשב בעיני רבים, לגורו של המחשוב העסקי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב