דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשות סקי- לגלוש לחופשה 

מאת    [ 20/11/2011 ]

מילים במאמר: 325   [ נצפה 2309 פעמים ]

מהם הדימויים המקובלים בקרב רוב האוכלוסייה כאשר הם חושבים על בני המעמדות העליונים? וילות מפוארות, מכונות יוקרה, תכשיטים, נופשים מהודרים וכמובן, החופשות האולטימטיביות, חופשות סקי במקומות אקזוטיים בעולם, כאשר רובנו ככולנו נאלצים להסתפק בזחילה לתור הבלתי נגמר בחרמון הביתי והאהוב שלנו.

אמת ידועה היא כי חופשות סקי כבר מזמן חדלו להיות נחלת עשירים ואצולה בלבד, ויותר ויותר חברות תיירות ונופש, סוכנות נסיעות וגופים מסחריים החלו לשווק חבילות סקי אטרקטיביות לבני כל המעמדות ולכלל הציבור הרחב, אשר הביט בקנאה באלו המבלים בשדות השלג הצחורים באנדורה, איטליה, שוויץ וצרפת ושאף להגיע אף הוא לאותם המקומות מבלי לפשוט רגל או להשתעבד למשכנתא שנייה.

הנגישות הרבה שלנו לחו"ל, כולל ליעדים שבעבר היו סגורים לציבור הישראלי, כמו היעדים של מזרח אירופה, לדוגמא, והוזלת עלויות הטיסות ופוליסות הביטוח, הפכו את היכולת להגיע לאתרים נחשקים ופופולאריים, אשר אינם זולים, אך גם לא יקרים מדי, לבת קיימא ולאפשרית עבור רובנו, גם אם לא לחופשה שנתית, אלא רק לאחת לשנתיים או שלוש. עלות חופשות סקי, וחייבים להודות כי העלויות מהוות את המכשול העיקרי לרכישת חופשה שכזו, מושפעת מכמה גורמים אשר חשיבה עליהן יכולה להוזיל משמעותית את העלות. אחד מהגורמים הללו הוא התקופה בחורף שבה מגיעים לאתר הסקי, ככל שמדובר על ריחוק משיא התקופה בכל אתר, כך העלות תהיה זולה יותר ונוחה יותר, וגם מיקום המלון משפיע, כמובן, על המחיר. ככל שהמלון נמצא קרוב יותר לאתר, או מהווה חלק ממנו, כך המחיר מזנק משמעותית.

שיקול נוסף שצריך לעשות כאשר מתכננים חופשות סקי הוא שיקול הכדאיות ברכישת חבילה מוכנה הכוללת את הטיסות, השהייה והכניסה לאתר או בניית חבילה באופן אישי, ובחירה עצמאית של המלון, רמתו והכלכלה הניתנת בו, כאשר עלויות הטיסה והכניסה לאתרים הן, ברוב המקרים, קשיחות ובלתי ניתנות לשינוי, אלא אם מדובר על אוכלוסיה מיוחדת הזכאית להנחות כמו קשישים, סטודנטים או בעלי מוגבלויות ואת זה ניתן למצוא בנקל באתרי המקומות ובפרסומים השונים שלהם.

חופשות סקי הן הגל החדש של הנופשונים והספורט האתגרי בחו"ל, ואין ספק שמדובר על חוויה לבנה וטהורה מסוג אחר, רק צריך להיזהר שלא ליפול יותר מדי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב