דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער IPL- שיעור בהסרת שיער 

מאת    [ 20/11/2011 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 2312 פעמים ]

השימוש באנרגיית אור חזקה היא לא תופעה של הזמן המודרני בלבד. אנתרופולוגים כבר יודעים לומר כי כבר אבותינו הקדמונים ידעו לנצל את אנרגיית השמש ליצירת אש ולטיפול במחלות ובזיהומים ואנו, בני האדם המודרניים והמתקדמים, פשוט הפכנו את האנרגיה הסולארית ואת האור לכלי שרת שלנו, לצרכים שונים ומשונים, החל מגידולים חקלאיים ועד לטיפולי הסרת שיער וקוסמטיקה.

שימוש בשיטת הסרת שיער IPL המנצלת פולסים חזקים של אור לשם הרס שורשי שיער וכתמים על פני עור הגוף והפנים, היא שיטה חדשה יחסית, משנות ה-90 אך מאז היווסדה ועד לימינו אנו היא עברה כברת דרך ארוכה והפכה לדרך הבטוחה, הבריאה והנוחה ביותר להבטחת גוף נקי משיער מיותר וחלק למשעי.

רבות מהנשים ורבים מהגברים, בעיקר אלו בעלי השיער הבהיר, מטילים בספק את יעילות השיטות ולא בכדי. הסרת שיער בלייזר יעילה יותר ככל שהדיסוננס בין העור לצבע השיער גדול יותר ולמה הכוונה? הסרת שיער IPL או הסרת שיער בלייזר תיראנה מושלמות על בעלי עור בהיר ושיער כהה והתוצאה תהיה פחות ופחות ניכרת לעין בלתי מקצועית ככל שגוון העור הולך ונהפך כהה או שצבע השיער הולך ומבהיר. בכל מצב, הדבר לא משפיע, כמובן, על איכות הסרת השיער ומי שפחות אכפת לו מתגובות חיצוניות אלא יותר מהרגשתו האישית, אין לעניין הנראות החיצונית משמעות מיוחדת ובטח שהדבר לא אומר כי בלונדיניות או בלונדינים אמורים לצמח את שערות גופם ללא דין וללא דיין.

אז מה עדיף יותר? הסרת שיער IPL או הסרת שיער בלייזר רגיל? אולי מריטת שערות בשעווה חמה ואולי גילוח רגיל ומסורתי בלי הרבה טקס והוצאות? כמו בכל דבר משמעותי בחיים שלנו, גם לשאלות הללו אין תשובה חד משמעית ונחרצת. הרבה תלוי בגנטיקה של האדם, ברמת השיעור שלו וברמת צמיחת השערות באזורים המגולחים. השפעה רבה יש גם לשאיפות האישיות של כל אחד ואחת, האם לא אכפת לו או לה לחזור ולגלח אזורים בטווחי זמן קצרים או שמא הם מעוניינים בפעולה אחת שתימשך לאורך זמן, האם מדובר על אזורים גלויים ופומביים או על אזורים דיסקרטיים שלא חשופים לעין כל במשך רוב שעות היממה, ועוד. ובסופו של דבר מדובר על תהליך ממושך שתוצאותיו יכולים להשפיע במידה רבה על איכות החיים ועל האושר של המטופלים.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב