דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום ממוקד בגוגל אדוורדס 

מאת    [ 20/11/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2329 פעמים ]

מערכת הפרסום בגוגל אדוורדס מאפשרת למפרסמים מגוון יכולות מתקדמות אשר מעטים מהם מכירים. המערכת היא מערכת דינאמית ולאורך השנים האחרונות ניכרו בה שינויים רבים, בייחוד בכל הקשור במיקוד הפרסום ואפשרויות פרסום הממוקדות במטרות המפרסם, קרי- המרות באתר.


ההבדל בין פרסום איכותי וממוקד בגוגל ובין פרסום אשר אינו כזה תלוי רבות בניהול נכון של הקמפיין על ידי אנשים אשר הוסמכו לעסוק בכך מטעם גוגל ועושים זאת באופן שוטף ומדי יום. במקרים מסוימים קיבלתי לידי קמפיינים אשר נבנו ביד לא מקצועית והדבר ניכר הן בתשלום הגבוה אותו שילם המפרסם לגוגל בעבור הקלקות אשר בחלקם לא התאימו למטרות הפרסום והן בדף הנחיתה עצמו, אשר לא ייצר את ההמרות הרצויות.


להלן מספר טיפים בסיסיים לבניית קמפיין מודעות מוצלח:


1. הגדירו את מטרות הקמפיין והקפידו להעביר את מבוקשכם כבר בשורות המודעה המתפרסמת. אל תשאירו לגולש להבין במה מדובר מהרגע בו נכנס אל דף הנחיתה. במידה והקליק והתאכזב ממה שמצא הרי שמדובר בקליק שאת מחירו לא הייתם אמורים לשלם מלכתחילה.

2. הגדירו בצורה ברורה את תועלות המוצר או השירות בדף הנחיתה וגבו את הדברים הנאמרים בחוות דעת חיובית של גולשים אשר רכשו את השירות או המוצר, אם רק ניתן.

3.יצרו קריאה לפעולה וספקו תמריץ לכניסה ורכישה (הנחה, הטבה או אחר)

4. בצעו שינויים בדף הנחיתה ובדקו אם ישנו שיפור של יחס ההמרה (גולשים רבים יותר פר כמות הנכנסים לדף רוכשים את השירות או המוצר) - ניתן לבצע מדידה מקבילה של יחסי ההמרה בין שני דפים שונים ויותר באמצעות בדיקות A/B Testing בכלי Website Optimizer. רצוי להמשיך ולנסות לשפר את הדף גם בעת שמצאתם גרסה עדיפה מבין שתי דפים (הניסויים לשיפור יחסי ההמרה לא מסתיימים לעולם)

5. תנו לגוגל להחליט עבורכם איזו מודעה אפקטיבית יותר על ידי אופטימיזציית סבב מודעות והצגת המודעות אשר מביאות ליחס חשיפה/הקלקה גבוה יותר.


טיפים נוספים למתקדמים:


1. הגדירו דפי תודה כדפי היעד לבדיקת המרות וודאו כי אלו מוגדרים בהגדרת "המרות" במסגרת קמפיין האדוורדס שלכם. אפשרות מעניינת העומדת לרשותכם היא לאפשר לגוגל לבחון אילו ביטויים ממירים יותר מאחרים ולהעלות מעט את מחיר ההקלקה באלו להשגת חשיפה אופטימלית לכמות ההמרות. אפשרות נוספת היא לאפשר למערכת לקבוע באופן עצמאי לחלוטין את מחיר הקליק כך שיביא לכמות המרות אופטימליות (רק לאחר שהתקבלו 15 המרות ויותר בקמפיין)- בשיטה זו ההגדרה הידנית של מחיר הקליק מבוטלת.


2. הגדירו ad extension כלומר תוספות אותן תוכל המערכת להציג, לפי התאמה, תחת המודעה- תוספות אלו יכולות להיות כתובות נוספות של דפים רלוונטיים באתר, טלפון (יעיל במיוחד להתקשרות מטלפונים חכמים לגולשים מהדרך) וכתובת העסק (המוסיפה ליעילות המודעה למחפשים באזור המגורים הספציפי בסביבתכם)תוספות למודעה מבליטות אותה על פני המודעות המתחרות אשר לא עושות בה שימוש.

איתן יריב, בעלי WAO שיווק באינטרנט המציעה שירותי שיווק מתקדמים במנועי חיפוש.

אהבתם? עקבו אחרי לקבלת עדכונים בטוויטר ובגוגל פלוס!
בקרו אותנו בדף הפייסבוק שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב