דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


IPL באמת משאיר את הגוף חלק? 

מאת    [ 20/11/2011 ]

מילים במאמר: 315   [ נצפה 2073 פעמים ]

הדרך לגוף נקי משערות וחלק כמו משי היא דרך חתחתים, דרך עקלקלה ורצופת מכשולים, כאבים ודיכאונות. תמיד זו עוד פלומת שיער מטרידה שנותרה גם לאחר הגילוח, תמיד זו כוויה מציקה המותירה אחריה צלקת גופנית וגם נפשית ותמיד זו המלחמה המתמדת לעקוב אחר קצב גידול השערות ולנסות להביסן פעם אחר פעם אחר פעם.

קרן האור בקצה המנהרה מופיעה בשנים האחרונות בדמותה של שיטה ייחודית ומשוכללת להסרת שיער והיא שיטת הסרת שיער IPL, ובעברית פשוטה- פעימות אור אינטנסיביות. ידוע, ולא מהיום, כי קרני לייזר מסוגלות לפעול ברמה תת עורית כמו אולטרה סאונד או הקרנות לחולי סרטן, והן יכולות, במידה מושלמת כמעט, לחסל זקיקי שערות ושורשים עד לחלקים הקטנים ביותר שלהם, כך שהסרת שיער בלייזר הפכה להיות הבון טון בתחום הסרת השיער ולכלי הפופולארי ביותר בכל רחבי העולם.

עם זאת, קרני הלייזר הרגילות, האינפרא אדומות, עלולות גם להזיק לגוף ולהותיר אחריהן תחושות של חום ואדמומיות. שיטת הסרת שיער IPL פועלת על אורכי גל שונים מהאינפרא אדומים ולכן יכולה להבטיח פעולה עמוקה וחודרנית יותר, ללא כאבים וללא תופעות לוואי הנובעות מתהליכי הטיפול. הבדל משמעותי נוסף משיטת הקרנת הלייזר הוא בכך שקרני אלומת האור בשיטת IPL הן רכות ומפוזרות ולכן לא פוצעות את הגוף ויכולות לכסות שטח פעילות רחב יותר ולכן גם אפקטיבי יותר. המכשיר הנדרש להסרת שיער IPL הוא זול יותר וקל יותר להפעלה ולכן ניתן אפילו לרוכשו לשימוש ביתי, למרות שההמלצה החד משמעית היא לתת למומחיות של הקוסמטיקאיות ובעלות מכוני הסרת השיער המנוסות לבצע עליכן את הטיפול, גם לביטחונכן האישי וגם להעצמת אפקט הפינוק וההנאה שבתהליך.

עולם היופי הוא עולם מלא בהבטחות, מצגות ואילוסטרציות האמורים להלך עליכן קסמים ולדאוג לכך שלא תהססו לשלוף את הארנק ולשים את גופכן ומבטחכן בידי המכשיר והשיטה, היום, יותר מתמיד, חשוב לדעת לבדוק, לסקור, לחקור ולהבין מה כל מקום מציע ומהם כל היתרונות והחסרונות של שיטות הסרת שיער השונות. רק עם מלוא הידע תוכלו לדעת שבחרתן נכון ובחרתן במה שיבטיח לכן, בסופו של יום, גוף חלק כמשי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב