דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביורגונומי - ביו אנרגיה 

מאת    [ 14/11/2007 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2911 פעמים ]

בס"ד

שיטת ה"ביורגונומי" - או בשמה המוכר יותר - ביו אנרגיה שימושית, היא שיטת אבחון וטיפול אנרגטית, הנכנסת בשנים האחרונות יותר ויותר לתודעת הציבור הרחב. גם מטפלים מקצועיים בתחומי הרפואה השונים (הקובנציונלית והאלטרנטיבית) מוצאים עזר רב בביו אנרגיה.

דר' וילהלם רייך (נפטר ב- 1959), רופא ופסיכיאטר, שהיה תלמידו וחברו של דר' זיגמונד פרויד, חקר במשך שנים רבות את האנרגיות של בני האדם, בעלי החיים, הצמחים וכו' וכן את אנרגיית היקום. הוא קרא לאנרגיות אלה בשם "אורגון" - ומכאן שם השיטה, "ביורגונומי".

הביו אנרגיה, כשיטה אבחונית וטיפולית, פותחה ב- 45 השנה האחרונות על ידי רפי רוזן ז"ל. בתקופה האחרונה, ממשיכים תלמידיו, וגם אנכי ביניהם, לפתח ולשכלל את גישות ושיטות האבחון והטיפול.

הביו אנרגיה מבוססת על מספר עקרונות :

א. חישת אנרגיה באמצעות העפעוף - ידועות ומוכרות שיטות אבחון וטיפול אנרגטיות המבוססות על חישת אנרגיה באמצעות כפות הידיים, כגון : רייקי והילינג. הביו אנרגיה מתבססת על חישת אנרגיה באמצעות העפעוף של המטפל. שרירי העפעפיים הם שרירים בלתי רצוניים ולא נשלטים, והם רגישים מאוד לאנרגיות. חישת האנרגיה באמצעות העפעוף עדינה ומדוייקת הרבה יותר מאשר חישת האנרגיה בידיים.

ב. אבחון וטיפול במקור הבעיה - להבדיל מהרבה שיטות אחרות וכמובן להבדיל מהרפואה הקובציונלית (העוסקת כמעט תמיד אך ורק בסימפטומים של הבעיות), המטפל בביו אנרגיה משתדל לאבחן ולטפל במקור של הבעיה על מנת לפתור אותה מהשורש. כמובן, שניתן לאבחן ולטפל גם בסימפטומים במהירות וביעילות.

ג. המטפל אינו משמש כ"צינור" - בכל השיטות האנרגטיות האחרות, האנרגיה זורמת דרך המטפל, המשמש כ"צינור", מהאנרגיה האלוקית (הקוסמית) אל המטופל ולהיפך. בביו אנרגיה, המטפל הוא המלווה והמדריך של הטיפול, אך אינו משמש כ"צינור" שהאנרגיות עוברות דרכו. כך, הוא איננו יכול להינזק מהמטופל וגם לא להזיק, בשום צורה ואופן.

ד. תקשור עם אנרגיות - האבחון והטיפול בביו אנרגיה מתבסס על זימון אנרגיית המטופל על ידי המטפל ותקשור איתה (באמצעות העפעוף). התקשור עם אנרגיית המטופל נותן למטפל את האפשרות למצוא את המקורות לבעיות, על ידי זימון אנרגיית המטופל מתקופות ומאירועים שונים בעברו. האבחון והטיפול אינם תלויים בזמן ובמרחב.

חישת האנרגיה באמצעות העפעוף ויכולת התקשור עם אנרגיות, מאפשרת למטפל גם לבדוק התאמה בין אנרגיות של אנשים שונים בנושאי זוגיות, שותפויות, עסקים, התלבטויות בפרשות דרכים בחיים ועוד.

המטפל יכול גם להמליץ למטופל מה ללמוד, היכן לגור, באיזה מקצוע לעסוק וכו'. כמו כן ניתן לבדוק, באמצעות התקשור עם האנרגיות, מהו יעודו של האדם. התקשור עם האנרגיות ויכולת קבלת התשובות, נותנות למטפל את האפשרות לשאול כל שאלה, לבדוק כל מצב ולקבל תשובות ברורות ומדוייקות - או בעצם, אפשרויות בלתי נגמרות.

ברוך רקנטי, בנקאי וסוכן ביטוח בעברו. מומחה לאבחון וטיפול באמצעות אנרגיות. חוקר ומפתח, כותב, מטפל ומלמד את השיטות האנרגטיות המתקדמות ביותר. מאמן אנרגטי לאנשים שחשים תקועים בחייהם. הקים את מרכז רקנטי לריפוי הוליסטי. http://www.recanati-center.com דוא"ל : biorgonomy@poenta.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב