דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על מה מעידה נטישה פתאומית של הקשר הזוגי? 

מאת    [ 17/11/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 3256 פעמים ]

על מה מעידה נטישה פתאומית של הקשר הזוגי? 

 

 

נטישה לאור יום

 

ישנם אנשים שננטשים מהקשר הזוגי שלהם בפתאומיות. בבוקר אחד, ברגע אחד, בני הזוג שלהם פשוט נעלמים ונגוזים. פשוט חותכים את הקשר ומתאיידים. בלי הסבר מניח את הדעת, בלי מילה, בלי שיחה, בלי שיתוף, בלי כלום.

 

נטישה פתאומית מעידה על אופי ציני ונצלני של הצד הנוטש. אנשים שנוטשים את בני הזוג שלהם ללא כל התרעה, ללא תהליך, ללא הסבר או מידה של אכפתיות - הם אנשים שבאו לקשר כדי לנצל והולכים מהקשר כי לא נשאר עוד מה לקחת. 

 

 

 

לקחת, לנצל ולזרוק

 

לא כל קשר מבוסס על נתינה, אכפתיות, דאגה ורצון טוב. רבים הקשרים המבוססים על ניצול ציני. יש אנשים שנכנסים לקשר בידיעה מראש שהם יקחו כל מה שיש לקחת, ינצלו את הבנאדם עד תום, וברגע שכבר לא יוותר בו כלום - הם יזרקו אותו ברגע אחד, ללא שום נקיפות מצפון או אכפתיות.

 

אנשים כאלה ניתן לזהות מראש. אלה אנשים שהחיים עבורם הם פונקציונליים ותו לאו. הם אינם רואים בני אדם כבני אנוש אלא כאמצעי לקידום עצמם בלבד. כך הם מתנהלים בכלל בחיים שלהם, ולכן גם קל לזהות אותם, כי כל ההתנהגות שלהם וההתנהלות שלהם מעידה על חוסר אכפתיות מופגנת כלפי אחרים ורגישות אינסופית לעצמם ולאינטרסים של עצמם.    

 

 

 

מה נשאר לכם?

 

אם אתם נמצאים בקשר זוגי שבו נתתם את כל הנשמה שלכם, אם אתם נמצאים בקשר שבו לא נשאר לכם כלום ביד, אם אתם נמצאים בקשר זוגי עם בני זוג ציניים, אם אתם נמצאים בקשר זוגי עם בני זוג חסרי אכפתיות - אל תתפלאו אם תחוו נטישה פתאומית.  

 

אלה בדיוק בני הזוג שיקומו ויעזבו ללא הסבר, ללא מילה, ללא תהליך, ללא רגש, ללא אכפתיות וללא שום דאגה לכם. אם הם פונקציונליים ותועלתניים בחיים שלהם - הם יהיו כאלה גם כלפיכם.   

 

 

 

קשר אמיתי

 

קשר אמיתי מבוסס על אכפתיות, רצון טוב, אנושיות ודאגה. העיקרון המנחה של קשר אמיתי הוא חברות וכבוד. אנשים אנושיים לעולם לא יזרקו אותכם ברגע, בהחלטה צינית וקרה.

 

אמנם, פרידה לעיתים היא דבר בלתי נמנע. אבל, נטישה פתאומית ובלתי צפויה יוצרת נזק בלתי הפיך אצל הננטשים והנוטשים כאחד. ניתן להיפרד, אבל בתהליך פתוח, כנה, משתף ואמיתי. פרידה אמיתית היא דבר בריא, היא אקט נכון שמקל על תהליך הפרידה עבור שני בני הזוג. לעומת זאת, נטישה פתאומית שוברת את האמון הבסיסי בבני אדם ונזקיה הם עמוקים ומתמשכים לאורך שנים.

 

 

וטיפ לסיום: אם אינכם מעוניינים להיזרק ולהינטש כך סתם פתאום - אל תשלו את עצמכם שאתם יכולים להתאהב באנשים ציניים שאתם יודעים הם חסרי כל אנושיות ומוסר פנימי ולצאת מזה ללא כל פגע. ואם ברצונכם להיפרד מבני הזוג שלכם - עשו זאת בצורה אנושית וכנה, ולא בצורה צינית ומגעילה.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב