דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקוי ארובות - מידע חשוב לכל בעל עסק. 

מאת    [ 17/11/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2405 פעמים ]

רבים מאיתנו מחליטים לפתור בעיה מסוימת רק לאחר שקורה אסון, אז למה שלא נקדים תרופה למכה? כן, אנו מדברים על הבעיה הנפוצה של אי ניקוי ארובות . הידעתם שהזנחת הארובות והמנדפים שברשותנו עלולים לגרום לשריפה ואם לא שריפה אז להתלקחותה בתוך מספר שניות?

 

במטבחים תעשייתיים מבשלים הרבה ומסביב לשעון. הפעילות שנעשית במטבחים תעשייתיים היא פעילות רחבת היקפים. הרבה מאוד ריחות נפלטים לאוויר (בעיקר שמן ופיח). העובדה שהחומרים השונים יוצאים החוצה אל החלל הפתוח היא נהדרת, אך מה קורה לאותם חומרים שלא יוצאים החוצה ולמעשה מתעבים?

 

סתימת ארובות וחומרים נזקים והתעבותם.

 

חומרים בעייתיים, בעודם מתרחקים ממקור חום, הם (לרוב) מתעבים ונצמדים למקום אליו הם הגיעו (במטבחים תעשייתיים לרוב מדובר במנדפים ובעיקר בארובות). ניקוי של מנדפים וכמובן שגם ניקוי ארובות שומרים על המשטחים השונים נקיים ומונעים בעצם התלקחות של אש ושמירה של מעבר החומרים באופן קבוע. ניקוי ארובות הוא בעל כמה מטרות כשאחת מהבולטות שבהן היא לשמור על רמת הסינון הגבוהה של הארובה (ושאר המכשירים שנמצאים במטבח).

 

ניקוי מנדפים הוא ממש לא דבר חדש וכשמגיעים לנקות ארובה חובה לדעת כיצד לנקות אותה. מבחינה בטיחותית לדבר חשיבות גדולה מכיוון שרק על ידי ניקוי הארובות ניתן לאפשר שהפתח יהיה פתוח כל הזמן. דרך אותן ארובות יוצאים כל מיני חומרים מסוכנים ומזהמים וככול שהחומרים השונים מתעבים בתוך הארובות כך הפתחים נהיים צרים וצרים יותר.

 

הסתימות בארובות עלולות לפגוע בבטיחותית העובדים, השוהים במקום וגם באלו שגרים מסביב לעסק. רבים תוהים - מדוע אני לא יכול לנקות את הארובה? מדוע אני צריך להזמין אדם מקצועי לעשות את העבודה הזאת? ובכן, אדם מקצועי שעוסק בניקוי ארובה יודע שיש ברשותו 2 דרכים עיקריות - הדרך הראשונה היא לבצע פתחי אוורור בארובה ודרכם לבצע את הניקוי או להיכנס אל הארובה עצמה ולהתחיל בניקיונה.

 

אדם שאיננו מבין ועוסק במקצוע זה עלול לבצע את הניקוי בצורה מרושלת, לא נכונה ופשוט לסכן את עצמו. כמו כן, קיימות סיבות נוספות שלשמן יש לבצע את הניקוי בצורה יסודית על ידי חברה מקצועית, כמו למשל:


    • כשאדם יודע שהוא בחר באנשים המקצועיים ניקוי ארובות  ביותר שיבצעו עבורו את ניקיון הארובה והמנדפים, הוא יכול להיות שקט ובטוח.
    • החומרים בהם משתמשות חברות מקצועיות הינם חומרים מבוקרים אך עם זאת חומרים שמתאימים לטיפול הבעיה באופן אופטימאלי, מה שאומר שהארובה בסוף הטיפול תהיה נקייה ואפשרית לשימוש.
    • לא כל אדם מסוגל לבצע את הניקוי של הארובות בצורה יסודית.
    • אין שום סיבה לחכות עד הרגע בו תצטרכו לסגור את העסק עקב כך שהארובה נסגרה ונסתמה לגמרי, ניתן להזמין את הניקוי מבעוד מועד וליהנות מניקיון יסודי והעמידה בלוח זמנים.
    • על ידי ניקיון של המנדפים והארובות ניתן לשמור על חייהם של האורחים, העובדים והאזרחים מסביב לעסק.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב