דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום כיף לעובדים 

מאת    [ 09/11/2011 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2069 פעמים ]

יום כיף לעובדים

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות וארגונים מבינים את חשיבותו של מורל עובדים. עובד מרוצה, שאוהב לבוא לעבודה ומרגיש שיש מי שמקשיב לו ופועל לטובתו, לעולם יהיה עובד משקיע וטוב יותר. דרך אחת לעודד את העובדים ולתת להם יחס אישי היא באמצעות יום כיף לעובדים. סדנאות גיבוש לעובדים, ימי גיבוש לעובדים ובחירת אטרקציות נכונות. אם אתם מנהלי משאבי אנוש או בעלי חברה המעסיק עובדים, הנה כמה דברים שחשוב שתדעו על יום כיף לעובדים והעשרת עובדים בכלל .

למה כל שנה שאתה לא עושה יום כיף לעובדים אתה מפסיד כסף
על פניו מדובר באמירה לא הגיונית שהרי יום כיף לעובדים חובה בתוכו עלויות שונות לארגון, החל משכירת מקום, בחירת אטרקציה, כיבוד ועוד אלף ואחד תכנונים לוגיסטיים. כמו כן, כשעובדים נמצאים ביום כיף לעובדים, הם לא עובדים. משמע נראה כי הארגון מפסיד כסף על היום הזה. כשמסתכלים על יום כיף לעובדים בצורה כזו, מדובר בחשיבה צרה, חסרת מעוף המאופיינת בחוסר יכולת של האחראי להרחיב את ההיקשים ולראות כמה צעדים קדימה. ברי המזל שכן יכולים לעשות זאת, מגלים שיום כיף לעובדים רווחי מאוד לכל חברה ולכל ארגון.

כששואלים בעלי חברות וארגונים גדולים מהו סוד ההצלחה שלהם, רבים מהם יצביעו על המשאב האנושי כמדד להצלחה. אין זה סוד שברגע שיש לך עובדים נאמנים, מרוצים וטובים תפוקת העבודה שלהם עולה פלאים וכתוצאה מכך הארגון מגדיל את רווחיו.

יום כיף לעובדים הינה דרך אחת לשמר את המורל של העובדים, להביע הכרת תודה על ההשקעה והנתינה ביום יום ולא פחות חשוב, להפוך כל עובד לייחודי ולא למספר סידורי ברשימת העובדים הקיימים בארגון.

כשעובד מבין שהחברה תכננה יום כיף לעובדים והשקיעה זמן, מחשבה ומשאבים על מנת שהוא עצמו יוכל ליהנות הדרך שבה אותו עובד יתפוס את מקום העבודה מכאן ואילך, תהיה חיובית הרבה יותר וכידוע, אנשים נוטים להשקיע יותר כשהם מרגישים מוערכים ומסופקים במקום העבודה.

בסקר שביעות רצון עובדים שנערך באחת מהחברות הגדולות במשק, הצביעו העובדים על מדדים כמו התחשבות בעובד, יחס אישי והערכה, כמדדי שביעות רצון בעלי השפעה. נכון, עובדים רוצים להרוויח כסף, אך כשמדובר על שביעות רצון ונכונות להשקיע, לא פעם דברים קטנים כמו יום כיף לעובדים, סדנאות לעובדים או ימי גיבוש למיניהן, הם העושים את ההבדל בעבור העובד הבודד

לא פחות חשוב, יום כיף לעובדים מאפשר לעובדים להשתחרר מתלאות היום יום, לפרגן לעצמם זמן חופשי ללא רגשות אשם, למלא מצברים ולחזור לעבודה עם כוחות מחודשים והרבה מוטיבציה.

כשמסתכלים על המדדים הללו, מבינים כי יום כיף לעובדים, סדנאות לעובדים או כל השקעה בעובד, הכרוכה ביציאה מהשגרה, משפיעה באופן ישיר על רווחיות החברה לטווח קצר וארוך.

חשוב לזכור דברים אילו כשמתחבטים בשאלה האם שווה להשקיע ביום כיף לעובדים. אחרי הכול, השקעה בעובד זו השקעה בחברה שלכם.

 

 

  סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! , href="mailto:suzanbar@netvision.net.ilsuzanbar@netvision.net.il">">suzanbar@netvision.net.il  050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב