דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריתה בחדרה 

מאת    [ 03/11/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2215 פעמים ]

חוקי יסוד לאירוע מושלם- כולם חולמים על אירוע שכולם יזכרו, אך מה למעשה אורחים זוכרים מארוע? שמלת הכלה, איכות האוכל שהוגש, השירות, ובמיוחד את העיצוב. יתכן שתופתעו מהמימצאים, אך לרוב המכובדים אותם אספקטים חשובים, ועל החשובים נשים דגש.

בוחרים מיקום לאירוע

המיקום שבחרתם צריך לשקף את בעלי השמחה ואת הדברים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תרמוז על יחודיות, חתונה בבריכה תשקף אופי שובב, אולם או גן אירועים מפואר ירמוז על מעמדכם הגבוה בעוד שגן אירועים חמים יעיד על משפחתיות.

זכרו שהכי פשוט לפנטז על טקס בר מצווה מפוצץ והדור, אך לעיתים אחרי התחלת התכנון קולטים בעלי הארוע שלצערם זה לא מה שהם ראו בדימיונם. אז לפני שאתם בוחרים גן אירועים תחשבו בהיגיון אם האולם הזה באמת משקף אתכם .

בחירת התפריט לאירוע

סיימתם להתמודד עם אולמות אירועים באזור השרון? בביטחון חד משמעי אחד ההספקטים שחייבים לשקול ברצינות הוא האוכל שיוגש. יכול להיות שזה נשמע קצת ראוותני, אבל מרבית האנשים משתוקקים מאוד ליהנות וההנאה החשובה להם היא המנות שיוגשו .

לפני בחירת האוכל תבדקו טוב טוב מיהם האנשים שיהוו את הנתח הגדול ביותר בארוע שלכם. אם מדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, שמעדיפים את האוכל הביתי, מומלץ ללכת על אוכל יותר פשוט. אם מדובר בחברה מהבוהמה התל אביבית כדאי לשקול מנות מתוחכמות, אם זאת בכלל חגיגת יום הולדת ורוב האורחים יהיו בה נערות ונערים אז עדיף ללכת על מתכון ילדותי יותר הכולל בו ההמבורגר, פיצה ועוד.

זכרו כי קשה לרצות את כולם, על כן כדאי לשלב מזון מורכב ופשוט, ייחודי ופופולארי. כך יהיו לאורחים הרבה אופציות לבחור מהן. השורה התחתונה , מוטב שיהיה גיוון אופציות מאשר רק מנות יחידות.

עיצוב האולם

אם יש לכם מעט זמן ואתם ממש מעוניינים ליצור רושם על המוזמנים, תחשבו על רעיון , משהו חדשני ומיוחד ובייחוד משהו שנראה לכם שחשוב להעביר. בדומה לבחירת האולם, גם כן העיצוב היחודי עושה רושם גדול.

בנושא העיצוב באמת הכל לגיטימי; ניתן ליצור הכל, או להפך אפשר להדגיש דברים מסוימים; צבעי האירוע (ארוע באדום, הדגשת רק 2 צבעים), אביזרים (דקלים, ציפורים) פסלי קרח וכו', פשוט תיתנו לעצמכם לדמיין. ידוע שלעיתים שחגיגה אישית הופך בעיקר להיות האירוע הקיבוצי של המשפחה, על כן דווקא בנושא חשוב זה, זה המקום לתת ביטוי לאני שלכם.

לחוצים? מתלבטים לגבי אולמות אירועים בחדרה?

הבחירה הכי קלה היא לנסות שכולם היו מרוצים, אבל שלא תשכחו לרגע שבסופו של יום זה היום החשוב שלכם. אם משהו ממש חשוב לכם, שבכל מצב אתם לא מוכנים לוותר עליו אף שהוא, מפריע לחלק מבני המשפחה, אז תעמדו על שלכם. תסבירו למי שזה מציק לו בצורה עדינה שזה עם כל הכבוד הקביעה שלכם. שימו לב לתחושות ותנו מקום לדבר שהכי חשוב לכם.

אם עדין אתם צריכים מידע חשוב לגבי נושא זה קראו כאן, וחגגו אירוע מהנה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב