דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצות על אולם אירועים בחיפה 

מאת    [ 30/10/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2273 פעמים ]

חושבים איך ניראה האירוע המושלם? כולנו חולמים על אירוע שתמיד ידברו, אולם מה למעשה מוזמנים זוכרים? החליפה והשמלה, המתאבנים, הדיג'י, וכמובן את המקום. יתכן שלא תאמינו לתוצאות, אבל לרוב האנשים אותם קריטריונים חשובים, ועל המרכזים נשתדל לשים פוקוס.

בוחרים מקום

המיקום שתבחרו עתיד לשקף אתכם ואת מה שבאמת חשוב לכם. וילה בכפר שמריהו תשקף יחודיות, חתונה בפארק מים תעיד על ילדותיות מבורכת, גן או אולם אירועים הדור יקרין את עושריכם בעוד שאולם ארועים צנוע ירמוז על משפחתיות.

זכרו שהכי קל לחלום על טקס בר מצווה מפוצץ ויוקרתי, אך לרוב שלאחר שלב התכנון האסימון נופל והם מבינים כי זה לא מה שהם קיוו לו. אז לפני ששוכרים אולם חשבו ברצינות אם באמת ובתמים האולם הזה מתאים לכם .

מה לגבי האוכל?

סיימתם לעסוק עם אולם אירועים בחיפה? ללא עוררין אחד הרכיבים המורכבים הוא התפריט שיוגש באירוע. לחלקכם זה אולי נשמע יומרני, אבל רוב המוזמנים רוצים ליהנות ואחת ההנאות המרכזיות היא התפריט שיוגש בארוע.

טרם בחירת המנות תבדקו לעומק מי הם האורחים שיהיו החלק המרכזי ביותר ביום החשוב שלכם. אם לשימחתכם מדובר בחבר'ה מהמעמד הבינוני, חובבי האוכל הביתי, אז אולי כדי שתלכו על אוכל עממי יותר. אם למזלכם מדובר באנשים מביני עניין מדור ה-2000 מומלץ לשקול אוכל יותר אקסקלוסיבי , אם זאת בכלל יום הולדת ורוב האורחים יהיו בה ילדים אז לבטח כדאי ללכת על מתכון ילדותי יותר הכולל פיצה, ההמבורגר ועוד.

במרבית המקרים קשה לרצות את כל המוזמנים, לפיכך כדאי לבחור מזון עממי ומורכב, פופולארי וייחודי. ככה יהיו לרוב האנשים מספר אופציות להחליט. השורה התחתונה , כדאי שיהיו לכם חלופות רבות מאשר רק מנות מעטות .

עיצוב הארוע

היה ויש לכם זמן ואתם מעוניינים ליצור רושם על רוב האורחים, תחשבו על קונספט מקורי, משהו יחודי ובאופן מיוחד מסר שחשוב לכם שהאורחים ידעו. בדומה לבחירת מקום הארוע, גם העיצוב בעל משקל.

בנושא העיצוב באמת אין סוף; ניתן לתכנן הכל, או לחילופין אפשר לשים דגש על דברים מסוימים; צבעי האירוע (חתונה בכתום, עיצוב רק בצבע מסוים), אפקטים (חול-ים ודקלים) עיצוב החופה וכו', פשוט תאפשרו לדמיון שלכם להמריא. קורה לפעמים שחגיגה פרטית מתהפך להיות גם הארוע של ההורים, בהתאם לזה בעיקר בנושא זה, זה המקום המתאים לתת ביטוי ליחודיות שלכם.

מודאגים לגבי גן אירועים בחיפה?

באמת הכי פשוט זה לנסות לרצות את ההורים, אך אל תשכחו לרגע שבסופו של דבר זה האירוע הגדול שלכם. אם יש נושא שאתם ממש לא מוכנים להתפשר עליו בגלל שהוא לפעמים, לא מקובל על ההורים, אל תסכימו לוותר עליו. תסבירו למי שזה מציק לו בצורה שקטה שזה עם כל הכבוד הערב שלכם. הקשיבו ללב ובחרו בדבר שהכי מעיד עליכם.

אם אתם עדין צריכים עוד חומר על נושא זה חפשו את מאמרינו האחרים, ושיהיה בהצלחה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב