דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם 3 הצעדים למציאת בני זוג? 

מאת    [ 30/10/2011 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2518 פעמים ]

מהם 3 הצעדים למציאת בני זוג? 

 

 

צעד ראשון: הגדירו את הצרכים והמטרות שלכם

 

רוב האנשים אינם מגדירים מהם הצרכים שלהם, אלא מנסים להגדיר את בן הזוג המושלם. סוג כזה של "חיפוש" הוא בדרך כלל מוטעה מאוד, משום שהצרכים האמיתיים שלכם הם אלה שיקבעו אם תהיו מרוצים מהבחירה הזוגית שלכם ולא העובדה אם בני הזוג שלכם מושלמים או לא.

 

כאשר אתם מגדירים בצורה פשוטה את הצרכים והמטרות המרכזיים שלכם אתם הופכים את עצמכם לממוקדים, בטוחים בחיפוש, נינוחים וברורים. מצב כזה משפר באורח פלא את הסיכוי שלכם למצוא בני זוג מתאימים.

 

 

 

צעד שני: בנו אפיון לבני הזוג המתאימים לכם 

 

בנו אפיון כללי לבן או בת הזוג הפוטנציאלים שלכם, בהתאם לצרכים שאותם הגדרתם בצעד הראשון. רשמו את הקווים האדומים שלכם ואל תתפשרו עליהם.

 

בניית אפיון לבני זוג מאפשרת לכם לסנן את בני הזוג הלא מתאימים כבר בשלבים מוקדמים ולהתמקד באלה שאיתם סיכויי ההצלחה הם הגבוהים ביותר, כי הם אלה שעונים לצרכים האמיתיים שלכם.   

 

 

 

צעד שלישי: בצעו חיפוש רוחבי ומעשי

 

עשו שימוש בכל מעגלי החיפוש האפשריים בצורה רוחבית: חברים קרובים, קרובי משפחה, אתרי אינטרנט, מפגשים במהלך בילוי ופעילויות שבהם תוכלו להכיר.

 

זכרו, החיפוש שלכם חייב להתאים לצרכים שלכם ולאפיון אותו קבעתם לעצמכם. אם לא תסטו מהגדרות אלה ותתמקדו בהם - סיכויי ההצלחה שלכם יגדלו וזמן רב ייחסך מכם.

 

 

 

משיכה או משפחה?

 

אין ספק שאנשים שמחפשים בני זוג לכיופים, לסקס, להנאות ולחופשות יתמקדו בהופעה החיצונית ובמידת האטרקטיביות של בני המין השני. לעומתם, אנשים שרוצים להקים משפחה יתמקדו במידת ההתאמה, במנטליות דומה, בגרות, אחריות, רצינות ומסוגלות הורית.

 

הטעות הנפוצה של אנשים רבים היא לנסות ולחפש את שני הדברים המהותיים הללו באדם אחד - משיכה מאוד חזקה, ריגוש, התאהבות, יופי חיצוני, מסוגלות הורית, מנטליות דומה וחיים יציבים ומשפחתיים. על פי רוב, השילוב הזה אינו בנמצא, וכדי לא לצאת קרחים מכאן ומכאן, מומלץ לבחור באחד מהם ולא להתעקש על שניהם.

 

 

 

רשימה בסיסית

 

אנשים שמחפשים ריגושים וחוויות - יכולים להיעזר ברשימה הבאה:

 

קריטי: יופי חיצוני, מידת משיכה, כושר להתאהב, אישיות מפתיעה, יצירתיות, חופשיות, חוסר יציבות ודינמיות רבה.

 

לא קריטי: חוסר אמינות, בעיות בעבודה, רקע של משפחה הרוסה, מנטליות שונה, פערים כלכליים, מצב כלכלי קשה.

 

לעומת זאת, אנשים שמעוניינים להתחתן, לנהל זוגיות יציבה לשנים רבות ולהביא ילדים לתא משפחתי בריא - יכולים להיעזר ברשימה הבאה:

 

קריטי: אמינות, מחוייבות, רצינות, עבודה מסודרת, מצב כלכלי טוב, ניקיון אישי, ביתיות, חיים פתורים, רקע של משפחה בריאה ותומכת, מנטליות דומה, רצון בילדים וביציבות.

 

לא קריטי: משיכה נמוכה, אישיות צפויה, הישגים אישיים ממוצעים, העדר ריגוש ומתח.

 

 

וטיפ לסיום: מבין הזוגות הנשואים - אלה שמצליחים הם בדרך כלל אלה שמסודרים יותר, מאורגנים יותר, מאופקים יותר ויציבים יותר כלכלית ונפשית, בעלי משפחה בריאה ותומכת מאחוריהם שנוטים לבחור את הדרכים המקובלות ואת מסלול החיים הקלאסי. מבין הזוגות שמתגרשים - בדרך כלל לפחות אחד מבני הזוג (אם לא שניהם) אינו יציב, אינו מאורגן, בא ממשפחה הרוסה או מפורקת או אינו בנוי בכלל לזוגיות ולעבודת צוות. חשוה להבין, שבקשר של כיופים אין צורך לשים דגש על אמינות, חיים מסודרים ויציבות של בני הזוג שלכם אלא להיפך, הדגש בבני הזוג הוא על השוני, ההפתעה, הריגוש, המשיכה והמסתורין. לעומת זאת, בקשר ממוסד ומסודר חייבים לשים דגש על היציבות ועל האמינות של בני הזוג, על הערכים ועל מנטליות דומה איתם, אחרת קרוב לוודאי שהקשר לא יצליח.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב