טיפול בהתנגדויות
טיפול בהתנגדויות זה משהו בלתי נפרד מהליך המכירה, יש הטוענים שמכירה ללא טיפול בהתנגדויות היא לא מכירה איכותית וכי אפילו מומלץ להגיד ללקוח לחשוב על התנגדויות אפשריות.
אז איך ניגשים לתחום הזה של טיפול בהתנגדויות, דבר ראשון שמומלץ מאוד לעשות הוא להכין חוברת שבתוכה יהיו כל ההתנגדויות האפשריות של המוצר או השרות שלכם, ממש תשקיעו בזה זמן ומחשבה וכמובן תוסיפו ניסיון מהלקוחות ותמלאו את החוברת, לכל שאלה תשובה, לכל התנגדות טיפול מיידי. (מתוך קורס מכירות והדרכת מכירות בחברת סייל מאסטרס)
דבר שני, הדריכו את הנציגים שלכם לטפל בהתנגדויות ברמה הגבוהה ביותר, ללא אילתורים וללא שליפות מיותרות, הכל ערוך ומוכן.. הלקוח מקבל את החוויה שהוא נמצא בידיים טובות ומקצועיות.
חשוב מאוד שתשקיעו זמן ומאמץ בדבר הזה, ככל שהחוברת טיפול בהתנגדויות שלכם תהיה יותר גדולה, כך תהיה השליטה שלכם בלקוחות שלכם. אתם צריכים להגיע למצב שהלקוח לא יכול להתקיל אתכם בשום צורה.
זה ההבדל בין מקצוען לחובבן...