דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה מאפיין נשים שחיות דרך אחרים? 

מאת    [ 27/10/2011 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 2708 פעמים ]

מה מאפיין נשים שחיות דרך אחרים? 

 

 

תובענות

 

הבעיה הבסיסית של אישה שחיה דרך אחרים היא הציפייה שהם ימלאו אותה, יתמכו בה ויטפחו אותה - מבלי שהיא תצטרך לעשות דברים אלה עבור עצמה.

 

נשים שחיות דרך אחרים הן נשים פאסיביות בתפיסתן, שאינן מבינות שהדרך היחידה להצליח ולהיות מאושרים בחיים היא לחיות דרך עצמנו ולא דרך אחרים - לא משנה כלל מי הם. 

 

 

 

קושי זוגי

 

נשים שחיות דרך אחרים הן נשים ביקורתיות וכבויות מאוד ולכן קשה להן למצוא בן זוג או להיות אטרקטיביות עבור בני זוג. בדרך כלל הן נמצאות במרדף אחרי גברים מתוך תקווה כוזבת שיום אחד יגיע הגבר שיהיה מקור ההזנה העיקרי שלהן בחיים.

 

בגלל שהן מתקשות להיות מקור ההזנה של עצמן, בגלל שהן אינן מוכנות לבנות לעצמן חיים עצמאיים, בגלל שהן מצפות שגברים יזינו אותן, ידאגו לכל צורכיהן ויתמכו בהן כל הזמן - הן מוצאות את עצמן מבודדות, במאבקים בלתי פוסקים עם גברים, בתחרות על גברים, במרדף אחרי גברים או בסכסוכים קשים עם גברים.  

 

 

 

פחד להיות לבד

 

אישה שחיה דרך אחרים פוחדת לחיות לבד - בכוחות עצמה. היא אינה רואה את עצמה כאישיות מלאה ושלמה אלא כחלק ממשהו אחר, ממישהו אחר שהוא המקור שלה.

 

רק בחירה בחיים עצמאיים ובדרך של הזנה עצמית יכולים לפתור את הבעיה של אישה כזאת. אישה שבוחרת לחיות דרך עצמה, להזין את החיים שלה, להיות אופטימית, לעשות דברים, להיות חרוצה, להתחבר לדברים שמעניינים אותה ולדאוג כל הזמן לרמת אנרגיה גבוהה - היא אישה חזקה וחיובית שאינה "צריכה" גבר או נואשת לגבר - אלא מסוגלת לחלוק חיים עם גבר אבל לא דרכו, אלא לידו.

 

 

 

היצמדות מוגזמת לילדים

 

בדרך כלל, נשים שחיות דרך אחרים נצמדות באופן עמוק והרסני גם לילדים שלהם - וחונקות אותם. כפי שהן מנסות לחיות דרך הגבר שלהן, כך הן מנסות לחיות דרך הילדים שלהן - מבלי לאפשר לילדים או לה מרחב נשימה.

 

כתוצאה מכך, הילדים עצמם הופכים לחלק בלתי נפרד ממנה, מהבעיות שלה, מהצרות שלה. היא משתפת את הילדים בקשייה ללא גבולות או ריסון, היא הופכת אותם לשותפים לצרות שלה, ולא רק שהיא אינה מסוגלת לפתור את הקשיים והפחדים שלה בכוחות עצמה אלא שהיא מצפה מהילדים שלה להיות "העזר כנגדה" ולסייע לה להיחלץ מבעיותיה.

 

 

 

הישגים אישיים נמוכים

 

המאפיין הברור ביותר של אישה שחיה דרך אחרים ולא דרך עצמה הוא הישגים אישיים נמוכים, חוסר התמדה, חוסר השקעה, חוסר פיתוח אישי וחוסר מוכנות להתאמץ בשביל החיים.

 

נשים שחיות דרך אחרים מצפות שהדברים יבואו בקלות, שאחרים יתאמצו בשבילן, הן אינן מוכנות להפשיל שרוולים ובאמת להתאמץ, הן אינן מחוברות לחדוות העשייה והן אינן מבינות שהדרך היחידה לאושר היא למצות את עצמן ולהגשים את החלומות הפנימיים בכוחות עצמן.

 

 

וטיפ לסיום: אם יש לך קשיים זוגיים, אם אינך ממצה את עצמך, אם קשה לך להתמיד ולהתגבר על מכשולים בכוחות עצמך, אם את באה לכל העולם בטענות, אם את תלויה כלכלית או נפשית בגבר, בבעל או באבא - את כנראה אישה שחיה דרך אחרים במקום דרך עצמך, במקום דרך העצמאות שלך, במקום דרך מי שאת באמת. עלייך לגלות את עצמך מחדש ולהפוך מאישיות סימביוטית ותלותית לאישיות עצמאית שעומדת בפני עצמה.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב