דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהן ההגדרות המודרניות שיעזרו לכם להצליח במאה העשרים ואחת? 

מאת    [ 27/10/2011 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2277 פעמים ]

מהן ההגדרות המודרניות שיעזרו לכם להצליח במאה העשרים ואחת? 

 

 

יצירתיות במקום שיפוטיות • יצירתיות תבטיח לכם הצלחה בעידן המודרני שהוא רב תהפוכות, דינמי ובלתי צפוי. כאשר אתם יצירתיים - אתם רוכשים יתרון אדיר על פני אחרים ואתם תורמים משהו חדש לעולם • שיפוטיות שייכת לעולם הישן והיא אופיינית לאנשים שבלוניים הפועלים לפי אמונות ישנות ומאובנות. אנשים אלה אינם מחדשים דבר ואינם תורמים דבר. הם רק ממשיכים ללכת באותן השיטות ובאותה הגישה והחשיבה הישנה שכבר אינה מתאימה למציאות החדשה.   

 

 

כישרון במקום פוליטיקה • בעידן המודרני, שהוא תחרותי ומתקדם מאוד, אין ברירה אלא לבסס את החיים שלכם על הכישרון האישי שלכם ולא על פוליטיקה, דיבורים, פרסום מגמתי או קשרים עם מקורבים. קשרים לא יביאו אותכם לשום מקום, אם אין לכם בסיס חזק של כישרון אישי. לעומת זאת, פיתוח הכישרון האישי יכול לפתוח בפניכם אינספור דלתות ולעיתים אף להוביל אותכם אל פסגת ההצלחה.

 

 

עצמאות במקום עיוורון • בעידן המודרני - שום דבר לא באמת בטוח, חוץ מעצמכם ומהיכולות האישיות שלכם. מושגים כמו ערבות הדדית, מדינה, חברים או משפחה אינם מוכיחים את עצמם ולא ניתן להסתמך עליהם בעיניים עצומות או עיוורות. היחיד שיכול לדאוג לעצמו באמת הוא הפרט, שחייב לשמור על עירנות, תושייה, עשייה ושליטה בחייו.

 

 

אהבה במקום שיקולים • אהבה משוחררת וחופשית היא הדרך האמיתית והיחידה המתאימה למאה העשרים ואחת. יתר המושגים הישנים כמו זוגיות, נישואים, משפחתיות, נאמנות וחוזה - אינם עומדים לאורך זמן במבחן המציאות. אהבה נטולת אינטרסים ונטולת מגבלות היא הדרך היחידה לחוות רגשות חיוביים ונקיים, ללא שום עכבות או ציפיות מוקדמות. 

 

 

הווה במקום חוסר אונים • הסתכלות ארוכת טווח אינה אפשרית כאשר המציאות משתנה בצורה חריפה כל העת. בעידן המודרני, יש לקבל החלטות טובות ונכונות בזמן הווה, החלטות שמתאימות לנסיבות המשתנות של אותו הרגע או הזמן. הניסיון לבסס השקפה ארוכת טווח הוא שגוי ומנותק מהמציאות המודרנית שפשוט אינה ניתנת לחיזוי.

 

 

חופש במקום פחדים • העידן המודרני הוא עידן חופשי. אנשים שמרצים אחרים, שמוותרים על עצמם, שמגבילים את עצמם ושסוגרים על עצמם - יתקשו למצוא את מקומם במציאות הנוכחית. כל אדם שוויתר על עצמו משום שפחד לממש את עצמו יתעורר יום אחד בחרטה, כי התקופה המודרנית היא תקופה של חופש, וכל אדם אמור להיות חופשי ולהגיע אל עצמו ואל האמת האישית שלו.

 

 

מהירות במקום דעות מוקדמות • העידן המודרני הוא עידן מהיר מאוד - ולכן על בני האדם להיות מהירים יותר בתגובות שלהם. העבר אופיין ב"איטיות" ובדעות מוקדמות, שלא מאפשרות תגובה אמיתית. ההווה והעתיד יהיו מהירים בכל המובנים ובכל התחומים. אנשים "איטיים" יתקשו לשרוד ולהתאים את עצמם לקצב המהיר. לעומתם, אנשים מהירים, כלומר אנשים בעלי כושר תגובה מהיר, יכולת לקבל החלטות בזריזות, ספונטניות, שחרור מדעות מוקדמות ויותר יצירתיות - יצברו נקודות זכות רבות לטובתם בעידן המודרני.

 

 

חיוביות במקום כבוד • גישה חיובית ואנרגיה טובה חשובים הרבה יותר מכבוד, "מה יחשבו", "מה יגידו" ואיך זה נראה. בעידן המודרני - גורלו של האדם תלוי בעיקר באנרגטיות גבוהה, דינמיות וחיוביות. תכונות אלו תורמות הרבה יותר מדימוי חיצוני או פוזה.

 

 

וטיפ לסיום: במידה רבה, העידן המודרני הוא עידן דינמי ורב-תהפוכות. הוא אינו עידן "צפוי" או "איטי" כפי שהיה בעבר, אלא הוא עידן מהיר ביותר, שבו תושייה, יצירתיות, כישרון, מהירות תגובה, אנרגיה טובה וראייה צלולה הם הבסיס להצלחה ולהנאה בחיים.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב