דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אהבה אמיתית ונישואים מאושרים הם תוצאה של דבר אחד - התאמה 

מאת    [ 27/10/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 3290 פעמים ]

אהבה אמיתית ונישואים מאושרים הם תוצאה של דבר אחד - התאמה

 

 

כמו מכסה לסיר

 

אהבה, נישואים טובים, קשר חם והרמוניה זוגית - כל אלה יכולים להיות מושגים רק אם ישנה התאמה בין בני הזוג. וההתאמה הזאת חייבת להיות מושלמת, בדיוק רב, כמו מכסה לסיר, לא פחות.

 

כמו כל דבר מושלם בחיים, התאמה והדיוק בבחירה הם מרכיבים הכרחיים לשלמות. גם בזוגיות, רק התאמה טבעית ואמיתית בין בני הזוג תבטיח שלמות זוגית והרמוניה עמוקה. הניסיון לזייף התאמה או לכפות התאמה בצורה מלאכותית - לעולם לא יצליח, אלא בצורה חלקית וזמנית בלבד. 

 

 

 

הדי.אנ.אי של האהבה

 

לכל אדם יש גנטיקה מסויימת, סוג של חתימה אנרגטית. אם בני זוג מתאימים אחד לשני ברמה הגנטית הזאת, כלומר ברמה העמוקה ביותר שלהם - הקשר הזוגי ביניהם יעבוד, ולא רק שהוא יעבוד אלא שהוא ישגשג בכל מצב וכמעט מול כל קושי.

 

כמו כל דבר בחיים - רק כשיש התאמה אמיתית זה באמת עובד. כשזה לא באמת מתאים - אלא רק באופן חלקי כזה או אחר - זה תמיד יהיה מזוייף, שקרי, כמעט אבל לא, חורק, מלווה בחיכוך, בכאב ובצער. זכרו, לכל אדם יש מקבילה זוגית שאותה עליו למצוא כדי להיות מאושר ומוגשם באמת מבחינה זוגית.    

 

 

 

כשזה מתאים - זה מתאים מייד, ולתמיד

 

התאמה זוגית אינה עניין של "עבודה", שינוי או שלל אחר של טכניקות מיוחדות. היא אינה עניין של גילוי או היזכרות מאוחרת. היא אינה מופיעה לפתע אחרי שנים של זוגיות גרועה. התאמה זוגית היא עניין של התאמה שלמה וכוללת מהרגע הראשון.

 

לכן, כשיש התאמה זוגית הקשר הזוגי מייד "פועל" ו"פועם" היטב. זה קורה החל מהרגע הראשון ומשם זה ממשיך באותה העוצמה, רק בדרגת עומק הולכת וגדלה, הולכת ומעמיקה.

 

 

 

התאמה זוגית חשובה יותר מכל דבר אחר

 

הטכניקות והשיטות לשיפור הזוגיות נועדו כדי לנסות ולסייע לזוגות שאינם מתאימים - כיצד בכל זאת ניתן לחיות אחד עם השני בצורה טובה יותר, עם פחות סבל ופחות כאב. אבל, זוגות שבאמת מתאימים לא צריכים שום טכניקה, הם אינם צריכים להתמודד עם שום קושי מיוחד, הם אינם זקוקים לשום תרגילים או התאמות מיוחדות.

 

אצל זוגות שיש אצלם התאמה - ההצלחה הזוגית היא בלתי נמנעת, בדיוק כפי שצייר שנולד להיות צייר - יצייר בצורה מושלמת ומדהימה ויצליח בחייו האומנותיים, כי הוא פשוט מתאים לתחום והגנטיקה שלו היא פשוט מושלמת ומתאימה לתחום הציור. ההצלחה האומנותית של צייר שכזה היא הרבה יותר מרק השקעה, יזע או כישרון - זה כבר עניין של מזל ושל התאמה.

 

 

וטיפ לסיום: כשבוחרים בני זוג לא מתאימים, הם תמיד יישארו לא מתאימים. עם כל הרצון הטוב והמאמץ - לא ניתן להפוך משהו שלא עובד למשהו שעובד באופן מושלם.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב