דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחלה אירוע בפתח תקווה 

מאת    [ 26/10/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2198 פעמים ]

חולמים על אירוע שיזכר לדורות? כולנו מפנטזים על חגיגה בלתי נשכחת, אך מה בכלל מוזמנים זוכרים? שמלת הכלה, רמת האוכל, התאורה, וכמובן את בעלי השמחה. יש מצב שלא תאמינו, אך למרבית האורחים חשובים אותם מאפיינים, ועל המורכבים מביניהם נשתדל לשים פוקוס.


בוחרים אולם


האולם שתבחרו מוכרח לשקף אתכם ואת המאפיינים שחשובים לכם. וילה בכפר שמריהו תעיד על יחודיות, חתונה בבריכה תשקף אופי שובב, אולם ארועים מדהים יעיד על מעמדכם הגבוה בעוד אולם או גן קטן ישקף משפחתיות.

זכרו שמאוד קל פנטז על ארוע שיהיה יוקרתי ומפוצץ, אך לעיתים ששלב התכנון מסתיים מבינים בעלי האירוע שלצערם זה לא באמת מה שהם חלמו עליו. אז לפני ששוכרים גן אירועים תחשבו אם אומנם האולם הזה מתאים לכם .

מה בדבר האוכל?

נגמרה ההתמודדות עם אולמות אירועים בפתח תקווה? ללא ספק אחד המאפיינים המרכזיים ביותר זה התפריט שיוגש בארוע. לחלק זה אולי נשמע ראוותני, אך רוב האנשים משתוקקים מאוד ליהנות והנושא המרכזי בחשיבותו הוא המנות שיוגשו בארוע.

טרם ההחלטה הסופית על תפריט תחשבו מי האורחים שיהוו את הנתח בעל המשמעות הגדולה ביותר ביומכם החשוב. היה ומדובר באנשים מהמעמד הבינוני, חסידי האוכל הביתי, מומלץ ללכת על אוכל יותר פשוט. אם לרעתכם מדובר בחברה צעירים מהבוהמה ההרצלייאנית אפשר לנסות הגורמה, אם זאת מסיבת צעירים ורובם יהיו בה נערים אז כמובן ניתן לבחור באוכל ילדותי יותר המכיל ההמבורגר, פיצה ועוד.

בכל מצב קשה לרצות את כל האנשים, לכן רצוי ללכת על תפריט מורכב ופשוט, מוכר וחדשני. בדרך זו יהיו למרבית האנשים הרבה אופציות להחליט מהם. לסיכום, כדאי שיהיו לכם הרבה חלופות במקום מספר מנות מצומצמות.

עיצוב אולם האירועים

הואיל ויש לכם זמן נוסף ואתם מעוניינים להשפיע על האנשים באירוע שלכם, תחשבו על רעיון , משהו חדשני ומיוחד ובנוסף מסר שחשוב לכם להדגיש. כמו שבחירת מקום האירוע, גם העיצוב המיוחד בעל חשיבות מרכזית.

בחלק זה לאמיתו של דבר השמים הם הגבול; ניתן להשתמש בהכל, או, לדוגמא, לשים דגש על דברים אחדים; צבעי הערב (חתונה אדומה, הדגשת רק צבע אחד), תפאורה (חול-ים,עצים) סידורי פרחים ועוד, רק תיתנו לדמיון שלכם לנסוק. קורה לפעמים שטקס פרטי הופך להיות גם האירוע הקיבוצי של המשפחה, על כן ברגיש בנושא רגיש זה, זה המקום להביא את היחוד שבכם.

עדיין מתעניינים לגבי אולמות אירועים בנתניה?

לעיתים הכי קל לנסות שכולם היו מרוצים, אך זכרו כל הזמן שבסוף היום זה האירוע הגדול שלכם. היה ויש דבר שבכל מצב אתם לא מוכנים לשכוח ממנו אפילו אם הוא, לא מקובל על אחרים , אל תוותרו. תסבירו לבני המשפחה שלכם בצורה עדינה ושקטה שבשורה התחתונה הרגע שלכם. שימו לב לתחושות ותנו מקום לדבר שהכי משקף את אישיותכם.

אם אתם מתים למצוא עוד מידע על נושא זה קראו כאן עוד, ושיהיה לכם אירוע מדהים!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב