דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם ההבדלים בין הסרת שיער באינפרא אדום ללייזר? 

מאת    [ 24/10/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 3017 פעמים ]

הסרת שיער באינפרא אדום הינה שיטה מומלצת מאוד ועדיפה להסרת שיער על ידי קרני אור בעוצמות משתנות. יתרונות הסרת שיער באינפרא הם מינימום כאב, דילול צמיחת השערה. הסרת שיער באינפרא אדום יעילה ובעלת אחוז הצלחה גבוה העומד על 80%. בסיום סדרת טיפולי הסרת שיער בשיטת האינפרא אדום מגיעים בדרך כלל למצב של עור חלק ואחוז השיער הקטן שנותר הוא עדין, דק ופלומתי. אחוזי ההצלחה של הסרת שיער באינפרא משתנים בדרך כלל ממטופל למטופל ומאזור אחד לשני בגוף. השיטה מתאימה לבעלי עור כהה והסיכון לתופעות לוואי זעיר.

הסרת שיער באינפרא אדום הינה שיטה בה בזמן קצר בתהליכי הטיפול תחוו דילולי צמיחה, ושיער הגוף יהיה דליל יותר ויותר עד להעלמותו. בתהליך זה השערה תאבד את צבעה ותהיה בהירה יותר ויותר. הסרת שיער מתאימה לכל סוגי שיער ועור ואין להסרת השיער תופעות לוואי. וכמו כן, הסרת שיער מרפאת לחלוטין צמיחה הפוכה של שיער לתוך העור. 

הסרת השיער שאינו רצוי בקלות וללא כאב. הסרת שיער באינפרא אדום מתאים למגוון של סוגי שיער ועור. הסרת שיער באינפרא אדום יעילה ובתוך זמן קצר ומועט נוצר דילול צמיחה, טיפול אינפרא אדום חוסך לאורך זמן כסף רב, לעומת טיפולי שעווה שיעילותם לאורך זמן קצר. בדיקה כלכלית מוצאת שיטה זו משתלמת מאוד.

כבר לאחר הטיפול הראשון בהסרת שיער באינפרא, המטופל נהנה משמעותית מהסרת הנטל משעבוד כשאינו צריך לגלח את השיער כל מספר ימים. הסרת השיער באינפרא אדום מונעת את השיטות הכואבות ועימם לפעמים דלקות של זקיק השערה בפצעים בעור וצמיחת השיער לתוך העור ובשמו פוליקוליטיס.

טיפול באינפרא אדום בטוח, קל, אינו כואב, מתבצע על שטחים גדולים במהירות, ללא תופעות לוואי והתוצאות מהירות.


יום לפני ההגעה לטיפול הסרת שיער יש לגלח את העור. בזמן הטיפול מורחת המטפלת ג'ל קר על האזור המיועד לביצוע הסרת שיער. ידית האינפרא אדום מונחת על האזור המטופל תוך התקדמות על כל האזור המטופל. טיפול הסרת השיער במכשיר האינפרא מטפל בכל אזור ואזור עם התקדמות בשניות עם המכשיר על העור ולכן הטיפול יעיל וקצר ומתאים לאזורים גדולים וקטנים כאחד. הסרת שיער באינפרא אדום הינה עדיפה על כל טיפול הסרת שיער אחר ואינה כואבת בכלל. 

הסרת שיער בלייזר דורשת אילחוש עם משחות וחומרי הרדמה שנמרחים על העור, כהכנה לכאב הצפוי.
יש צורך להמתין כשעה עם המשחה.
למרות אילחוש האזור הסרת שיער בלייזר מאוד כואבת! 
הטיפול בהסרת שיער באינפרא אדום מתבצע על שטחים גדולים ונרחבים, עלות הטיפול הסרת השיער אינה יקרה. בטיפול הסרת שיער באינפרא אדום אין כאב בזמן הטיפול, בהסרת השיער באינפרא אדום אין צורך בחומרי הרדמה או חומרי אלחוש להרדמת המקום כהכנה לכאב הצפוי. הסרת שיער בלייזר מאוד כואבת.

ההבדל בין השיטות השונות בין טיפול הסרת שיער בלייזר לבין טיפול הסרת שיער באינפרא אדום טמון בהבדל באורכי הגלים לאינפרא אורכי גל משתנים וללייזר גל קבוע ולכן שיטת הסרת שיער באינפרא אדום מתאימה גם לעור כהה יותר. גם בשיטת הסרת שיער בלייזר וגם בשיטת הסרת שיער באינפרא אדום אנו מגיעים לתוצאות הסרת שיער דומות של הסרה של 80% מהשיער.


סיגל שבו קוסמטיקאית ברחובות.

היכנסו לאתר      www.sigal4u.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב