דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על גלגול קודם, תוקפנות והרכות שביניהם | נומרולוגית ציונה אבירם 

מאת    [ 23/10/2011 ]

מילים במאמר: 636   [ נצפה 2142 פעמים ]

"כמה שניסו למצוא לי שידוך – זה לא עבד! בטלפון אחד לתוכנית שיחות לילה עם אבי כץ - מצאתי את אביר חלומותיי...את לא מבינה כמה שנים חיפשתי את האדם הזה. כמה רוך יש בקול שלו. איזה נועם. כ"כ דאגן. פתאום יש משמעות לחיים שלי. הכול כמעט מושלם – ואני אומרת "כמעט" כי בכל זאת בין המשפטים - פתאום אני מרגישה מן תוקפנות. לא נעים לי. משהו אגרסיבי שלא מתאים לנעימות שהוא משדר. אז לפני שאני הולכת להיפגש איתו- מאד מסקרן אותי לדעת: מאיפה זה בא, ובכלל לדעת אם שווה להשקיע בקשר?"

"תוקפנות בקול שלו– זה מה שאת שומעת?" חידדתי את המסתורין .

" בדיוק! את יודעת, אני באה מבית דתי. אבא שלי נפטר כשהייתי בת 12. כ"כ אהבתי אותו. תמיד דאג לי . פינק אותי. בהתקף לב אחד הכול נגמר. הרגשתי חרדת נטישה. בכל שידוך, חיפשתי את דמות אב שיגונן עלי כמו אבא שלי. בגלל זה פתאום הרגשתי שנוצר קליק מדהים עם הבחור. אבל אני לא שלמה עם זה. מרגישה שהוא מסתיר ממני. משהו בקול שלו קצת צורם. יש תוקפנות ואגרסיביות במשפטים שהוא זורק וזה מבהיל אותי..." ענתה לי כשרטט נשמע בקולה.

אז יצאנו למסע מפת לידה נומרולוגית קבלית של הבחור. מה גילינו?

גילינו תוקפנות שמופיעה בשלושה מקומות דומיננטיים במפת הלידה שלו: גלגול קודם, פרשנות השם ומספרי יום וגורל בתאריך הלידה של הבחור. אין ספק בכך שלבחור שלנו לשון חלקלקה. להבדיל מהבחורה שבאה מבית דתי- הוא בתהליך חזרה בתשובה שעדיין עובד על המידות שלו. מידות של תוקפנות. אהבת נשים. חוסר יושר וחוסר כנות. המון אגו ומאבקי כוח מסתיר הבחור. ואם נוסיף את הגלגול הקודם שלו – נגלה שהוא בא עם המון כריזמה ויצר של תוקפנות והתעללות. יש לו קושי לעשות שינויים בחיים ובדרך חייו (עד היום לפחות) הוא מתעצם ע"י האחרים. ובמקרה שלנו ע"י הנשים!

והחזרה בתשובה- האם יש סיכוי שתחסל את התוקפנות שבו?

שאלה טובה! ופה הייתי אומרת שזה תלוי גם בבחורה עצמה. כמה תאפשר לו להוציא את התוקפנות הזו עליה. האם תיתן לו במה. תעמיד אותו במקום, או אולי – תתכופף ותהיה קורבן לייצר התוקפנות וההתעללות שבו?

אז עם כ"כ הרבה תוקפנות במפת לידה - למה בעצם היא נמשכת אליו?

התאמה זוגית- זה סוד הקסם בין השניים!

חיבור אותיות השם של בני הזוג מצביע על קשר של חיבה הדדית ואהבה. קשר מעולה של עזרה ותמיכה הדדית. ביטחונם העצמי משתפר כשהם ביחד וקיימת משיכה מינית חזקה. הכול טוב ויפה ובכל זאת- בהתאמה הזוגית רואים שהבחור עלול להטיל אימה ופחד בבית או אפילו אלימות מילולית או פיזית וזו התוקפנות הלוא נעימה שהורגשה בשיחות הטלפון עם הבחור. ואם נוסיף את הגלגול הקודם נראה שתוקפנות זו מקבלת חיזוקים גם משם.

ובנוסף- תוקפנות. עקשנות. וותרנות ...

בבדיקת ההתאמה הזוגית אותיות השם של השניים- רואים את העקשנות שבו ואת הוותרנות שלה. לכן, הצלחת הקשר תלויה במידת הוותרנות של הבחורה. תכונה זו עשויה להמיס את ליבו של הבחור שעשוי לתת מעצמו מעל ומעבר לקשר הזוגי. פרט לזה – זקוק הוא לטיפוח האגו שלו השכם והערב – ואת זה היא יודעת לעשות ובגדול. אז ברגע שהיא ממיסה את ליבו בפרגון, הקשבה, חום ואהבה – הרי קנתה את ליבו. ואת העקשנות והגאווה שלו – עשוי לשים הוא בצד למענה.

לסיכום – מה מומלץ לעשות? הרי לא הכול מושלם והגברת שלנו מאוהבת!

נכון מאוהבת! אבל זו אהבה לא ברת מימוש ואת זה רואים בשנה אישית במפת לידה. וכדי שתהיה ממשית – על בני הזוג לתת מעצמם להשקיע המון להצלחת הקשר .

היא כ"כ רוצה ולא מוכנה להיכנע! בסדר...ללכת אחרי הלב עד גבול מסוים. להיות אסרטיבית. לא לאבד עמוד שדרה וביחד עם זאת להמשיך להיות רכה ונעימה כמו שהיא יודעת. מידת הצלחת הקשר תלויה בשניהם. אם יתרום הוא את ה100% שלו לקשר הזוגי. יתגבר על התוקפנות והאגרסיביות שבו וינהג בחום, אהבה והדאגנות- הרי מובטחים להם חיים טובים ומאושרים ביחד.

ציונה אבירם – נומרולוגית

מומחית בתחום הזוגיות, משפחה ומערכות יחסים

http://www.roga2002.com/DEFAULT.asp

 

 

ציונה אבירם - נומרולוגית, מומחית בתחום הזוגיות, נישואין ומערכות יחסים
* חברת פאנל בתוכנית זמן מיסטיקה המשודרת בערוץ 10. * יועצת בקו המומחים של רדיו 103fm-רדיו ללא הפסקה המשודרת בכל יום ד' בין 17.00-18.00.* מנהלת פורום נומרולוגיה באתר הנשים הגדול- אסימון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב