דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פעילויות לחופשה בישראל 

מאת    [ 19/10/2011 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 3658 פעמים ]


יוצאים לחופשה בארץ אלו פעילויות אסור לפספס מסיור בירושלים ועד צלילה אילת פרטים במאמר .

 

לצוף בים המלח -

בים המלח יש אווירה קסומה  אתה פשוט יכול לצוף על פני המים ולקרוא ספר באמצע ים המלח בזמן שאתה מרחף אפילו להעשיר את הגוף במינרלים וכול הצרות שלך  נעלמות

תחושה שקשה לשחזר במקום אחר.

 

 לצלול בים האדום-

למרות הפחד שלי  החלטתי להתמודד  איתו והלכתי לצלילה באילת (בים האדום) היתה פעילות מאוד מרגשת וייחודית, באילת ישנם מספר אפשרויות צלילה, אפשר להיות עם דולפינים או  לצלול בשונית באילת שני הפעיליות האלו  מאוד מרגשות.

 

 סיור בעיר העתיקה, ירושלים -

העיר העתיקה בירושלים היא מקום שאפשר לסייר במשך שבועות אבל אם יש לך זמן מוגבל אני מציע לך לסייר בעיר העתיקה לפחות יום וחצי (זה באמת המינימום).

לקבלת החוויה הטובה ביותר בסיור בעיר העתיקה בירושלים ישנם כמה אתרים שאסור לפספס, כגון: שער יפו, ??כנסיית סנט ג'יימס, כנסיית הדורמיציון, קבר דיוויס הכותל המערבי (לא לשכוח לשים פתק עם משאלה או בקשה), אתה יכול לקחת סיור (בתשלום) במנהרות הכותל המערבי.

 

לראות שקיעה בחוף הים בתל אביב -

אחד הדברים המדהימים ביותר בארץ הוא השילוב של מדבר ומים, ישראל היא נחשבת למדינה יבשה, אך יש לאורכה חופים מדהימים במקומות רבים כמו בתל אביב.

 אם אתה בתחושה  רומנטית אחד הדברים שאפשר לעשות הוא לטייל על החוף שהשמש מתחילה לשקוע ולהעביר תחושה רומנטית לך ובת זוגך, תוכלו להקים אוהל בחלק מהחופים ולהשאר ללון בו.

 

 סיור לילה בתל אביב -

כפי שאתה ודאי יודעים תל אביב היא עיר ללא הפסקה, יש  בה חיי הלילה תוססים מאוד מה שאני מציע הוא לעשות "טיול ברים" באחד הרחובות  הפופולריים ביותר בברים הטובים שרובם נמצאים ברחוב "דיזנגוף" היתרון שתכול להתחיל את הסיור בבר אחד להישאר לשתות רק משקה, ואז ללכת לבר הבא.

סיור פאבים זה אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות חשוב לציין שהברים בתל אביב הם באיכות מאוד גבוהה בכול אחד מהם ישנה אווירה שונה .

 

 ביקור בגנים הבהאיים בחיפה

אחד הגנים המדהימים ביותר שתראו בחיים שלכם בחייכם נמצא במרחק קצר של נסיעה  הגנים הבהאיים נעשה בתיכנון  מדויק שאין אפילו עלה אחד שלא נמצא במקום הנכון.

 לא משנה איפה אתה מסתכל  האווירה בגן מדהימה זכור שחוץ מהיותו מקום יפה שזה מקום קדוש לדת הבהאית לכן שמור על יצוגיות נאותה.

 

 סיור במדבר - טיול ג'יפים

זה סיור  שמשלב נסיעה בג'יפים ושלוב הנוף האזורי של הרי אילתה צבעוניים ושמורת הטבע שבו,ישנם סיורים שכוללים את שרידי הדרך העתיקה של עולי רגל למכה, וגם טיול קצר "הקניון האדום" .

 

 עמק החולה

עמק החולה הוא מקום נהדר לאוהבי הטבע. זהו מקום חנייה של  מיני ציפורים שונים מקום בדרכם מאפריקה לאירופה ובחזרה אם אתה רוצה להתחבר לטבע ללא גדרות אפשר לבקר בעמק החולה ותרגיש חיבור עם הטבע.

 

 לאכול חומוס

אחד המאכלים השמורים ביותר בעולם וייחודי לארץ הוא חומוס ואני לא מתכוון לתעשייתי  חומוס תופס את אחד  ממקומות המאכלים המקומיים בארץ,החומוס  הכי טוב תמצא פה בישראל תוכל פשוט לעצור במסעדה ולאכול חומוס אמיתי.

 

 רכיבת אופניים סביב ים כנרת

אזור הצפון והכנרת היא אחד המקומות הירוקים שקיימים כיום ואחת הדרכים הטובות ביותר לראות את אזור הגליל היא על ידי רכיבה על אופניים ניתן לשכור אופניים ממש בקלות  ולקחת מסלול רכיבה לפי רמת קושי.

 

אז  עכשיו יש לכם מספר המלצות לאתרים/פעילויות  שכדי לעשות אותם בארץ וכל מה שנשאר לך לעשות זה להנות מחופשתך בצורה הטובה ביותר .

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב