דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יצוגיות המכוניות 

מאת    [ 19/10/2011 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2127 פעמים ]

מכונית יוקרה מהווה ככלי אשר מציג את הבן אדם ואת ועושה רושם עוד לפני ההיכרות. למען האמת רכב יוקרה הוא הרושם הראשוני אשר אדם מקבל כאשר רואה את הרכב.

יצרניות הרכב הגדולות בעולם עובדות על בסיס יומי על מנת ליצור את מראה הטוב ביותר על מנת שהרכב יהיה שווה את מחירו ועוד.

יצרניות הרכבי היוקרה עושות לרכב מתיחת פנים ( FACELIFT ) על נמת וחדש את המראה ולשפר אותו ככל האפשר. במתיחות פנים אלה משדרגות היצרניות את הטמבונים מוסיפה או מורידה פתחי אוויר מוסיפה מורידה או משנה מיקום של פנסים.

ניתן לראות זאת הבדגמי מכוניות לדוגמא:

X6 BMW- רכב יוקרה מבית היצרניות הגדולות בעולם ( ב.מ.וו ) אשר מיוצרת משנת 2008 נמצאת בתהליכים למתחת פנים ועל פי תחזית החברה נאמר שבשנת 2012 יצא כבר הדגם אחרי מתיחת פנים.

BMW 6- על פי תחזיות החברה מתכננת ב.מ.וו להוציא את הסדרה 6 שנו מכירים בדגם של הרבע דלתות. לצורך העיניין דבר זה נעשה למען ליצור דגם מתחרה לאודי A7 .

 

יצרניות רכבי יוקרה משקיעות את מלוא מאמציהם על מנת ליצור את המראה הטוב ביותר לרכב ולתת החזר לכסף אשר משלם הקונה עבור הרכב. אנו יכולים לראות בחדשות הרכב כיצד יצרניות הרכב מוציאות חידושים בין אם זה טכנולוגים, מתיחות פנים שונות ותוספות.

כפי הידוע לנו מכוניות יוקרה הן חלק מהופעתו של אדם ויצוגו. כהיום נחשב לדבר מכובד להחזיק רכב יוקרה או ספורט בחניה. ברוב הפעמים אנחנו נירא ברכבי יוקרה אנשי עסקים אנשים אשר ביססו את מעמדם הכלכלי ( וברוב הפעמים ממשיכים לעשות זאת ), בנוסף לכך אנחנו יכולים לראות אנשים מפורסמים כגון זמרים, שחקני קולנוע, בימאים, פוליטיקאים וכו.

הנה מידע אשר נחשף לאחרונה שבו ניתן לראות מספר דוגמאות של ספורטאים מפורסמים אשר לא מסתפקים וברכבים פשוטים ויכולים להראות לנו דוגמא שעל פיה נבין שזה דבר נפוץ פגוש דמיות מפורסמות, אנשים מבוססים כלכלית ועוד, ללא רכב יוקרה:

  מסי הוא ללא ספק, אחד מכוכבי הכדורגל המצליחים בכל הזמנים. לארגנטינאי בן ה-24 שמשחק במחזיקת הכתר ברצלונה, יש הרבה כסף, וגם צי מכוניות קטן המורכב ממגוון מכוניות לכל מצב רוח, ייעוד, או שעה במהלך היום. לצד פרארי ספיידר כסופה, ומזראטי גראן טוריסמו MC SPORT שחורה, תמצאו בחנייה שלו גם צמד רכבי פנאי מפנקים, אאודי Q7 ולקסוס RX350. אבל, זה כנראה לא מספיק לדם הלטיני שלו – אחרת, איך תסבירו את העובדה, שהוא התחדש לאחרונה גם במכונית השרירים הספורטיבית דודג' צ'רג'ר SRT-8! מכונית הסדאן הזו מצוידת במנוע 6.1 ליטר אימתני עם 425 כ"ס והיא אמנם לא ברת-השוואה לפרארי או מזראטי, מצד שני הרבה יותר נדירה מהן ביבשת הקלאסית.

 

בדומה למסי, גם כריסטיאנו רונלדו, הפרטוגלי האגדי בן ה-26 שמשחק בריאל מדריד, הוא חובב מכוניות מהירות. ומה עושה כוכב ששווה 90 מיליון יורו? מתפנק בפרארי 599 GTB, בפורשה קאיין טורבו, בב.מ.וו M6 ובאאודי R8. אבל, גם הוא הפתיע – כנראה שגם צעירים יודעים לזהות מכונית אריסטוקרטית משובחת שתהייה בעתיד קלאסית ותהייה שווה הרבה יותר: ברשותו לא פחות מאשר רולס-רויס דגם פאנטום דרופהד קופה. המדובר בקבריולה ענקית (5.6 מטרים אורכה), וגם המכונית היקרה ביותר של רולס רויס בייצור סדרתי: 310 אלף יורו.

 

בזוג  דוגמאות אלו אנו יכולים לראות שזה רכב יוקרה או אפילו דבר הכרחי לאנשים מפרסמים ושענף זה מתפתח מיום ליום.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב