דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בלייזר - קצת על השיטה 

מאת    [ 17/10/2011 ]

מילים במאמר: 330   [ נצפה 2189 פעמים ]

הסרת שיער בלייזר הוא תהליך קוסמטי שבו משתמשים עם מכשיר לייזר כדי להסיר את שיער המטופל ,כאשר מבצע אותו רופא מוסמך או אחות מוסמכת. השיטה הומצאה בשנות ה-90, כאשר המכשיר הראשון יצא לשוק לפני 8 שנים, ונעשת פופולרית יותר ויותר עם השנים והתפתחות הטכנולוגיה. השיטה מספקת תוצאות טובות, ונפוצה בכל העולם.

הסרת שיער בלייזר נחשבת לבטוחה, ואינה כרוכה לרוב בכאבים, כך שמטופל לא צריך לחשוש מכאבים לא במהלך התהליך ולא לאחר התהליך. טיפולים ישנים יותר להסרת  לצמיטות כואבים ולא תמיד אפקטיביים לתווך הארוך. לדוגמה אפילציה – שיטה להסרת שיער עם מחיטים חשמליים, מלווה לעיתים בכאבים כאשר כל שיערה יוצאת בנפרד. הסרת שיער בלייזר לעומת זאת, אינה כואבת ומתמקדת במספר שיערות בו זמנית, ולא בלהוציא אותם אחת אחת.

טיפולי הסרת שיער בלייזר נחשבים לפשוטים יחסית, אינם פולשניים ואינם כואבים. הטיפול עובד על פי עיקרון של פירוק על ידי אור ("פוטותרמוליזיס סלקטיבי"). מכשיר הלייזר "יורה" קרן אור החודרת לתוך העור, גל האור מכוון לפגוע בפיגמנט כהה בלבד, וכתוצאה מכך, הוא פוגע בשיערות ולא בעור עצמו. כאשר קרן הלייזר פוגעת בשיערות, היא מחממת אותה במטרה לגרום לה נזק ולהרוס אותה, כדי שהיא לא תצמח מחדש.

לא כל השיער חשוף בכל טיפול בודד, ובנוסף לכך חלק מהשיערות מתגברות על הנזק שגורם הלייזר. לכן, את הטיפול של הסרת שיער בלייזר יש לבצע מספר פעמים בשביל תוצאות מקסימליות, לרוב יידרשו כ5-12 טיפולים, כאשר התוצאות הסופיות האידאלית מגיעות ל כ-95% הסרת שיער .הטיפול עצמו מתבצע על ידי רופא. ולא לפני שבודקים אם שיער המטופל מתאים להסרה בלייזר. לפני הטיפול, צריך לגלח את השיער, מהאיזור, כדי שהלייזר יפגע אך ורק בשורש השיערה, ולא בשיער עצמו. בנוסף לכך, באזורים רגישים כמו הבית שחי, חזה, בטן ומפשעה, מומלץ למרוח שעה מראש קרם מאלחש, העוזר להפחית את הכאב.

לאחר כל טיפול לייזר, יש מספר כללים אשר יש לשמור עליהם. קודם כל, כאשר השיער גדל בחזרה, מותר להוריד אותו אך ורק בגילוח. בשום אופן אין להוריד אותו בשעווה, חוט או מכשירים חשמליים שתולשים את השיער. בנוסף לכך, חשוב מאוד לא לחסוף את האזור המטופל לשמש.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב