דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטן 

מאת    [ 16/10/2011 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 1907 פעמים ]

כיצד בוחרים תקליטן לאירוע – כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון

מזל טוב. אתם מתחתנים. בין שלל המשימות העומדות לפניכם, עליכם גם לבחור תקליטן לאירוע. שוק התקליטנים כולל מגוון רחב במיוחד של תקליטנים מקצועיים, שיכולים להפוך את האירוע שלכם למיוחד במינו. אולם, דווקא השפע הכול כך רב הזה, עשוי לבלבל ולהביא לכדי בחירה מוטעית, או כזו שאיננה מתאימה. אם כן, כיצד בוחרים תקליטן לאירוע? הנה כמה טיפים ונקודות חשובות שכדאי לכם להתייחס בטרם בחירתו של התקליטן, על מנת להבטיח כי בחירתכם הינה הטובה ביותר.

עשו סקר שוק מקיף

ישנם תקליטנים רבים, המציעים את שירותיהם בכל חלקי הארץ. בחירת תקליטן לחתונה הינה בין המשימות הקשות ביותר. על מנת להבטיח כי בחירתו של תקליטן זה הינה המתאימה ביותר, מומלץ לכם, תחילה, לבצע סקר שוק. ערכו רשימה של תקליטנים באזור בו אתם מתגוררים וצרו קשר עם כל אחד מהם. בדקו איזה סגנון מאפיין כל אחד מהם ומהי רמת המחירים שמבקש. בנוסף, הגדירו בטרם פנייתכם אל תקליטן זה, איזה סוג מוסיקה אתם מעדיפים. האם אתם מעוניינים במוסיקה ישראלית, מוסיקה מזרחית, מוסיקת פופ או טראנס וכדומה. בעת בחינתכם את התקליטנים השונים, ודאו כי הם מציעים את סגנון המוסיקה המתאים לכם וכי סגנונם חופף לזה שלכם. לאחר שביצעתם סינון ראשוני, בהתאם לסגנון המוסיקה, בהתאם לאופיו של תקליטן זה והמחיר שמבקש, קבעו פגישה עם כמה מהם, הנראים לכם המתאימים ביותר.

מה חשוב לבדוק בפגישה

בפגישה עם התקליטנים, כדאי לכם לבדוק תחילה את מידת הכימיה שלכם איתם. ייתכן כי תמצאו תקליטן שהמוסיקה שמציע לכם מתאימה לכם במיוחד, אולם תגלו שאינכם מרגישים בנוח איתו. לעומתו, תקליטן אחר יתאים לכם במיוחד אולם דווקא סגנון עבודתו והמוסיקה שמעוניין להשמיע אינה מתאימה לכם. ולכן, התייחסו לכל הפרמטרים השונים במהלך הפגישה ובחנו אותם באופן מעמיק.

בקשו להיות נוכחים באירוע בו משתתף התקליטן

מומלץ לכם להיות נוכחים בחתונה, בה משתתף התקליטן הנבחר. בדרך זו תוכלו לבחון את אופן פעולתו, את מידת התאמת המוסיקה שלו לקהל במקום, תוכלו לבדוק עד כמה מלהיב אותם ויוצר אווירה מתאימה ועוד. באותה ההזדמנות תוכלו גם לשאול את הזוג שהזמין את התקליטן על מידת שביעות רצונו וכן האם כדאי להזמין את שירותיו.

לסגור חוזה באופן הנכון ביותר

בחירת תקליטן, כאמור, איננה משימה פשוטה, אולם היא אפשרית. משבחרתם תקליטן מתאים, מגיע שלב נוסף וחשוב והוא סגירת החוזה אל מול התקליטן. משהחלטתם על בחירתו של תקליטן מועדף, הגיע רגע תאום העמדות והציפיות. הבהירו לתקליטן הנבחר את סגנון המוסיקה בו אתם מעוניינים ובאיזו מוסיקה אינכם מעוניינים. בנוסף, הכינו רשימת שירים שהייתם מעוניינים לשמוע במהלך החתונה, אולם נצלו את מקצועיותו של התקליטן ואפשרו לו להציע לכם סגנונות נוספים או שירים אחרים. הבהירו לתקליטן איזו אווירה אתם מעוניינים ליצור במקום ובקשו כי יתאים את סגנונו לאווירה זו. ולסיום, העלו את כל התנאים שסיכמתם לגביהם על הכתב, לרבות שעת הגעתו אל מקום האירוע.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב