דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקשר שבין ההצלחה לבין המחויבות 

מאת    [ 15/10/2011 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 2300 פעמים ]

מהו הקשר בין הצלחה לבין מחויבות? האם אפשר להיות מצליח ללא מחויבות? ומהי מחויבות בכלל?

במאמרים הקודמים דיברנו על השלבים להגדרת מטרה וכמה זה חשוב שיהיו לנו מטרות בחיים, אבל רק להציב מטרות ולהגדיר אותן אינו מספיק כדי להצליח בחיים. אם אמרתי שאעשה משהו ובסוף לא עשיתי, אז לא פעלתי מתוך האינטגריטי עם עצמי. לא עשיתי את מה שהבטחתי והצבתי לעצמי. לא התחייבתי למטרה ולעצמי!

במאמר הזה אני רוצה לשתף אותך במרכיב חיוני להצלחה בכל תחום בחיים והוא – מחויבות.

מה זה בעצם מחויבות? תתאר לעצמך שאתה שותה מי סודה והם ללא גזים, או שאתה מכין לעצמך קפה של הבוקר שהוא ללא קפאין, או אוכל פיצה ללא גבינה? האם אחד יכול ללכת ללא הדבר השני? הגזים הם החלק בלתי נפרד של הסודה אחרת זה לא סודה, הקפאין זהו חלק בלתי נפרד של הקפה אחרת האם זה באמת קפה? זוהי מחויבות, חלק בלתי נפרד של ההצלחה.

בחיים אנחנו מחויבים כל הזמן למשהו, לכל אחד מאיתנו יש מחויבויות שונות בחיים –  ללכת לעבודה, להיות עם השפחה, להקדיש זמן לבת/בן זוג, לתת שירות טוב, ללמוד, לגדול ולצמוח כל הזמן, להצליח ולהגשים את החלום שלנו!

על מנת להצליח בחיים ולהשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו אנחנו צריכים מחויבות.

 אני רוצה לשתף אותך בסיפור אישי שלי. החלום הגדול שלי מאז שהייתי ילדה קטנה היה להיות זמרת אבל עם הזמן הבנתי שרק לחלום זה לא מספיק. התחייבתי לעצמי לשפר את היכולות הווקליות ואת היכולות המוזיקליות שלי שדרש שיעורי פיתוח קול, תרגול כל יום, פיתוח שמיעה וקצב. וזה מה שאני עושה עד היום. עד היום אני לוקחת שיעורים בפיתוח קול, אני עושה תרגילים וכל פעם שיש לי הקלטות או הופעה, מתאמנת לפני. זוהי מחויבות!

רמת המחויבות גדלה אף יותר כאשר החלטתי שאני רוצה לשלב שירה עם מה שאני עושה היום – מנטורינג ואימון (כלומר לשיר שירי העצמה והצלחה בשילוב עם הרצאות וסדנאות אימון)– זה אומר לא רק לפתח קול, קצב ושמיעה אלא ללמוד ולהתפתח אישית כל הזמן, לקרוא ספרים ולשמוע הרצאות מוקלטות של המאמנים הגדולים בארץ ובעולם, ללכת לסמינרים וסדנאות. ותאמינו לי, אני ממשיכה לעשות את שני הדברים האלה עד עצם היום הזה – גם מפתחת את היכולות הווקליות שלי וגם משקיעה בהעצמה והתפתחות אישית.

זוהי מחויבות אמיתית לעצמי, לחלום שלי, להיות מה שאני רוצה להיות בחיים ולהצליח!

מחויבות זה לבצע את מה שתכננו לבצע, לא מנשה מה קורא. היית תקופה כשלמדתי באוניברסיטה כאשר התחייבתי לעצמי לקום כל בוקר ב 6 ולעשות ריצה לפני הלימודים, לא משנה איזה מזג אוויר וזה מה שעשיתי.

מחויבות זה העוצמה לשנות את התמונה, מחויבות היא מה שהופך הבטחה למציאות, זהו החומר ממנו עשוי האופי, זהו האוויר של כל הצלחה!

אז מה הופך רצון לחובה? התשובה היא – שינוי תפיסתי עוצמתי. ברגע שמה שאנחנו רוצים להיות, לעשות ולהשיג, הופך להיות מה שאנחנו חייבים להיות, לעשות ולהשיג, רק אז באמת נהיה, נעשה ונשיג!

 

האם שאלת אי פעם את עצמך – מה גורם לך להגיע כל יום בזמן לעבודה ולעבוד מספר שעות מסוים שאתה חייב לעבוד? נכון, זו המחויבות. אז מה הסיבה שאנחנו לא מחויבים לחלומות ומטרות שלנו באותה המידה? הרי לרובנו יש חלומות ומטרות, שאיפות להשיג דברים בחיים, להצליח, להיות מי ומה שאנחנו רוצים להיות...

 

הסיבה לכך שאנחנו לא מחויבים לחלומות שלנו ברמה גבוהה היא שאנחנו מתחייבים לדברים שנראים לנו  אפשריים. מה שהופך ומשנה את המצב הוא כאשר אנחנו מתייחסים לחלומות שלנו לא רק כאפשריים  (יהיה שנחמד אם היה לי את זה או הייתי זה ) אלא כהכרחיים.

 

זוהי הרמה של המחויבות הבלתי מתפשרת ורק עם מחויבות שכזו אפשר להיות ולהישאר הצלחה, ליצור שפע ולהשיג תוצאות יוצאות דופן בכל תחומי החיים, להשיג מטרות ולהגשים חלומות.

 

ואם אהבת את המאמר, אודה לך אם תעשה לייק או תכתוב תגובה ואף תשתף את החברים שלך.

 

 

דיאנה בן צבי


מורה דרך להגשמה עצמית
http://www.dianabenzvi.com/landing/gift-report-self-fulfillment

לקבלת הדוח "2 הצעדים הראשונים ו 7 עקרונות בסיסיים בפריצת דרך להגשמה העצמית שלך" במתנה ממני ולגמרי בחינם, אתה מוזמן להיכנס לאתר, לרשום שם ומייל ומיד הוא יישלח אליך.

*הפנייה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב