דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מקוריות קורס משיטי יאכטות 

מאת    [ 13/10/2011 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2450 פעמים ]

 מתנות מקוריות קורס משיטי יאכטות

רוצים להעניק מתנות מקוריות שיש להן ערך ממשי לאנשים האהובים עליכם? רוצים להגשים להם חלום ישן של השטת יאכטה בלב הזריחה והשקיעה ולחוות את הבריזה מהים התכול וליהנות מהאוויר, מהנוף ומהשלווה המאפיינת את סביבת הים, לנקות את הראש מכל לחצי היומיום והעיסוקים השגרתיים, להיחשף ואף להיסחף אל עולם ימי קסום מעין כמותו הנגלה לעין, המציע שפע אטרקציות והנאות החיים ולהפליג אל האינסוף?

כדאי ומומלץ להעניק מתנות מקוריות קורס משיטי יאכטות-סקיפרים לעובדים מצטיינים, לחברים, למשפחה, לבני זוג, מתנות מקוריות אלה של קורס משיטי יאכטות-סקיפרים יעניק להם בסיום הקורס תעודת משיט ספינות עד 24 מטר ולמשקל עד 100 טון כולל רישיון סירות מנוע בכל ההספקים. התעודה היא ברישיון משרד התחבורה ומינהל הספנות.

מתנות מקוריות של קורס משיטי יאכטה כוללים כעשרים ושמונה שיעורים עיוניים וכעשרים ושמונה שיעורים מעשיים של שייט ביאכטה בלב הים. הלימודים העיוניים כוללים, בין היתר, את יסודות הניווט והכרת מערכות ניווט אלקטרוניות ג'י פי אס ומכ"מ וכדומה. הלימודים המעשיים כוללים בין השאר את הנושאים הבאים: הכרת מערכות הספינה, מפרשנות יישומית א' וב', הפלגה בסוגי מזג אוויר וניהול השייט בהתאם והפלגה לילית הכוללת שימוש ביישומי ניווט חדשניים ומתקדמים ובמערכות קשר. בשלב הסטאז'', התלמיד ייקח את ההגה לידיים ומלוא השליטה על היאכטה תחול עליו. בסופו של דבר, הבחינה המעשית בפיקוח משרד התחבורה תהא על גבי היאכטה באמצעות בוחני משרד התחבורה, למסיימים את הקורס בהצלחה תינתן תעודה ורישיון.  

מומלץ להעניק מתנות מקוריות של קורס משיטי יאכטה-סקיפרים לכל האנשים היקרים לכם אשר ילמדו כמשתתפים בקורס קבוצתי ויש אפשרות להעניק מתנות מקוריות של קורס משיטי יאכטה בינלאומי למתקדמים עבור האנשים החשובים לכם, אך יש צורך בדרישות מוקדמות של ניסיון מעשי של כשנה בתור סקיפר ובדרישות של סיום קורס  GMDSSוכן ישנה דרישה לשייט לחוץ לארץ למשך שמונה ימים לפחות.

מתנות מקוריות של קורס משיטי יאכטות הנן מתנות שיש בהן ערך כפול ומכופל היות ומקבל המתנה הנרשם לקורס משיטי יאכטות ומסיים בהצלחה את לימודיו, יעניק בסופו של דבר מתנה נהדרת לאותם מעניקי מתנות מקוריות בדמות שייט אקסקלוסיבי ביאכטה, כאשר אותו מסיים קורס שייט ביאכטה יהיה גם מארח השייט וגם הסקיפר-המשיט של היאכטה. אם כן, מתנות מקוריות אלה אטרקטיביות היות ויש בהן ערך כלכלי, רגשי ומוסרי לכן, די משתלם להעניק מתנות מקוריות אלה.

הענקת מתנות מקוריות של קורס סקיפרים-משיטי יאכטה הנן מתנות מקוריות הנשארות לכל החיים ומעניקות ידע מקצועי וחווית שייט מדהימה ומפנקת לכל המקבלים אותה. לכן, כאשר הנכם מהרהרים ושוקלים איזה סוג מתנות מקוריות כדאי לבחור לאנשים הקרובים אליכם הן מתוך המעגל המשפחתי, המעגל החברתי ואף מתוך המעגל העסקי שלכם, קחו בחשבון כי הענקת מתנות מקוריות מסוג קורס סקיפרים-משיטי יאכטה הנן מתנות מקוריות בעלות ערך מוסף אשר יתרמו רבות ליחסים הבינאישיים ביניכם ואף להנאה חווייתית משותפת לאורך זמן.

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב