דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקשר בין בריאות לבין מאבק, חזון ומלחמה? 

מאת    [ 06/10/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2224 פעמים ]

מה הקשר בין בריאות לבין מאבק, חזון ומלחמה? 

 

 

אנשים שאין להם על מה להיאבק - מתים

 

אנשים שאין להם בשביל מה לקום בבוקר - מתים. מחקרים מוכיחים שאחוז האנשים שמתים בעולם הוא הגבוה ביותר דווקא בקרב אלו שסיימו את הקריירה שלהם ופרשו לפנסיה באותה שנה.

 

תת-ההכרה עובדת בצורה מאוד פשוטה: אם יש בשביל מה לחיות - חיים. אם אין - מתים. מחלות הן הסימן המקדים הראשון למוות, לחידלון, להרפייה של האדם מהחיים שלו עצמו. 

 

 

 

מחלות הן לעיתים קרובות סימן לאובדן דרך וריפיון

 

אנשים נוטים להאמין בשטויות. למשל, להאמין שגיל משפיע, שהמצב הכלכלי משפיע, שמה שהרופאים אומרים זה נכון, שמה שהיה פעם אינו נכון היום. אנשים נוטים להמציא הסברים למחלות שלהם, מבלי להבין שהמחלות הן תוצאה של גישה תבוסתנית של האדם, של הרפייה מיצר החיים ומהתאווה לחיים.

 

כשאדם מאמין בעצמו ומוכן לעשות הכל כדי להצליח, לכבוש, לנצח, להוכיח, לחיות - הוא מייצר סביבו אנרגיה מאוד חזקה. כתוצאה מכך, הבריאות שלו משתפרת מעצמה, המחלות מתרחקות ממנו, דברים טובים קורים לו. אבל הכל בגלל הגישה. ברגע שהגישה משתנה והופכת להיות רפויה וקטנת אמונה - המחלות הולכות ומצטברות, הסימפטומים הולכים ומתרבים, התבוסתנות והחידלון מתחילים להתפשט בנפש, בגוף ובנשמה.   

 

 

 

החיים הם מאבק על ערכים, חזון וייעוד

 

מהם החיים? צורה של אנרגיה שנעה וחיה כל עוד היא נאבקת על מה שחשוב לה, על ערכים, על חזון, על ייעוד, על הגשמת חלומות. ללא כל הדברים הללו - אין חיים, אלא רק מוות.

 

אנשים שמושכים אליהם מחלות הם אנשים שבאיזשהו מקום וויתרו. הם וויתרו על עצמם, על החלומות שלהם, על הייעוד שלהם, על הערכים שלהם, על הכבוד שלהם. כמו חיה פצועה שזרוקה בשדה והנשרים אוכלי הפגרים מתחילים להתאסף סביבה - כך בדיוק עובדות מחלות: הן מתאספות רק סביב הגוף העייף, המותש, המסכן, שאינו מאמין בעצמו. סביב גוף זוהר ובוער הן אינן יכולות להתאסף. להיפך, הן בורחות.

 

 

 

המלחמה מביאה לבריאות, לחיוניות, לנעורים ולאנרגיה מתפרצת וחדשה

 

המלחמה של האדם על מה שחשוב לו, על הערכים שלו, על החופש שלו, על המימוש העצמי שלו, על כל מה שחשוב לו - כל אלה מביאים לחיוניות, לנעורים מחודשים, לבריאות ולאנרגיה רעננה ומתפרצת.

 

מי שוויתר על המלחמה, מי שהתחיל להתפנק, מי שהתרגל לתנאים מסויימים, מי שלא רוצה לעבוד, מי שכבר אינו מוכן להתאמץ, מי שכבר הפסיק להשתגע, מי שהתחיל להאמין שהוא זקן מדי - מתחיל אט אט למות. ומחלות הן רק הסימפטום לכך, יחד עם ירידה באנרגיה, הפסדים, קשיים וכישלונות. 

 

 

וטיפ לסיום: הילחמו - ותחיו. תפסיקו להילחם - וחרצתם את דינכם למוות בייסורים.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב