דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה שלא נתן הטבע נתן הצבע 

מאת    [ 05/10/2011 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 2149 פעמים ]

לא פעם אנו מעזות לחשוב מה היה קורה אילו היה שפתיים יותר מלאות, עיניים יותר מלוכסנות ולחיים פחות מלאות. תופתעי לגלות שלא על כל "פגם" שכזה אשר את מוצאת בך ישר מצריך ניתוח פלסטי מחייב או הסתגרות מיידית בבית, עד להודעה חדשה. עולם האיפור פתוח בפניך צוהר לפתרונות יעילות ומהירות להסוואת האיברים הפחות מוצלחים לטעמך, וזאת על ידי משיכת צבע קלה במקומות הנכונים באופן מקצועי ומסור.

מהם המקומות בהם חשוב לשים את הדגש באיפור מקצועי?

שפתיים: אחד מהמקומות היפים והמושכים ביותר שאישה זכתה בהם בתווי פניה הם השפתיים. ישנם כאלה שאצלן השפתיים כבר מושלמות וחושניות מטבען, ולאלה שלא ישנם פתרונות יצירתיים כיצד להופכן במיידי לכאלה - אודם בהתאמה אישית המתאים באופן ייחודי דווקא לצבע הפנים שלך.

אם הנך בחורה בעלת עור פנים בהיר במיוחד, דווקא שפתיים בוהקות בצבע אדום עז יוכלו לעשות את העבודה, שפתיים אדומות בולטות בצבען על גוון עור חיוור יחסית נותנות תחושה של אלגנטיות והבלטה מיוחדת במינה. אם היית משתמשת באודם חלש יחסית ואינו דומיננטי היתה מתקבלת תוצאה חיוורת למדיי הדומה יותר לרוח רפאים מאשר לאישה בשיא טיפוחה.

כמו כן, עיפרון שפתיים אשר תפקידו לתחום את גבול השפתיים העליונות והתחתונות יכול לתת לחלק מהנשים מראה של שפתיים עשירות או קטנות יותר (בהתאם לגודל המקורי). גם מבריק שפתיים על כל גווניו יכול להועיל למראה ברק נוצץ ובוהק למרחקים, במיוחד לקראת אירועים.

עיניים: זהו איזור הפנים אצל האישה ולו יש הכי הרבה מוצרי טיפוח למיקום בודד. צלליות בשלל גווניהם תחת העפעפיים הנותנות מראה פראי, אקזוטי, עדין, אצילי או אפלולי (הקיפי את התשובה המתאימה...) בהתאם לסגנון המתאפרת ולגוון ומראה פניה. כמו כן, עיפרון תחת העיניים, אשר מדגיש את צבען אף יותר ונותן לו דגש על שאר הפנים.

יש לשים לב שישנן נשים בעלי עיניים קטנות ומצומצמות יחסית, להן פחות מתאים עיפרון לעיניים אשר עלול להופכן לקטנות אף יותר. כמו כן, מסקרה לריסים הנותנות מראה מוארך ומעובה (בהתאם לתווי פניך) לריסיך והופך את פניך למראה מרשים ומלכותי יותר.

שלך באהבה,
מירי דוק

מירי דוק - מאפרת וקוסמטיקאית מקצועית | נייד: 050-6360003 | אתר: www.miridok.co.il | דוא"ל: href="mailto:makeup@miridok.co.il" makeup@miridok.co.il">target="_blank">makeup@miridok.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב