דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


VMware והמגמות בענף 

מאת    [ 02/10/2011 ]

מילים במאמר: 278   [ נצפה 2265 פעמים ]

המאמר הבא הוא תקציר מתוך תחקיר מתוך תחקיר מקצועי, מרוכז ומתומצת בנושא "ההצעות של VMware":

להלן המגמות העיקריות המשפיעות על עולם הוירטואליזציה:

• התרחבות אימוץ הוירטואליזציה - ארגונים רבים  משתמשים כיום בסביבות עבודה וירטואליות במטרה לנצל את היתרונות הרבים שלהן (חיסכון בחומרה פיזית וכדומה). למרות יישום טכנולוגיה זו בארגונים, ניתן לומר כי זו "רק ההתחלה" וכי ארגונים נוספים צפויים להצטרף למגמה זו וכמו כן צפויה התרחבות יישום הוירטואליזציה לתחומים נוספים.

• השתכללות והבשלת התחום - תוכנות הוירטואליזציה מעניקות יתרונות רבים, ביניהם ניצול אופטימאלי של תשתיות הארגון ומשאבים (גיבוי ואחסון מידע), חיסכון בעלויות התשתיות, שיפור בשירות למשתמשי הארגון וכדומה. כתוצאה מהיתרונות ופשטות השימוש, התחום מתרחב ומבשיל, כך שמתווספות תוכנות רבות ואיכותיות, המאפשרות שימושים שונים של הטכנולוגיה. לדוגמא, המעבדים כיום בנויים כך שיתמכו בטכנולוגיה זו.

• התבססות והתחזקות VMware כמובילה - VMware נחשבת כמובילה בינלאומית בתחומה, עוד מראשית התפתחות התחום. החברה מציעה מגוון מוצרים רחב, אשר פותח קשת יישומים והזדמנויות חדשות.

• רכישת דיגיטל פיול - ביוני 2011 רכשה VMware את דיגיטל פיול הישראלית (שפיתחה כמה מוצרי ניהול מחשוב מעניינים) בשווי כ-85 מיליון דולר. 

• ענן ציבורי ופרטי - למרות ש-VMware הינה חברה מובילה בתחום הוירטואליזציה, היא איננה מובילה בתחום מחשוב ענן. בשנה האחרונה, מנסה החברה להיכנס לתחום על ידי השקת מוצרים בענן פרטי (בעיקר שרתים), ענן ציבורי וענן היברידי לשימושים שונים של גף המחשוב.

• וירטואליזציה וניידות - בדומה לטכנולוגיות וירטואליות ב-PC, קיימת גם האפשרות לוירטואליזציה במכשירים ניידים, אך תחום זה עדיין איננו בשל דיו משום שהוא דורש מעבד חזק. עם זאת, ישנה האפשרות ל-VDI. בנוסף, VMware הציגה בפברואר פלטפורמת וירטואליזציה באנדרואיד המאפשרת להריץ שני פרופילים על אותו סמארטפון, דבר המאפשר להשתמש בפרופיל הנוסף לצורך עבודה.

עוד הרחבות ופירוט כולל סרטון קצר ומרוכז + סיכום מנהלים + טיפים על הנושא בקישור:

http://www.pcon.co.il/v7/debrief2.asp?debrief=1043&utm_source=articles&utm_medium=debrief&utm_campaign=articles_debrief1043_22tip_1012100211

 

קובי שפיבק Bsc., MBA הוא העורך הראשי של תחקירי pCon ואתר pCon-line. כמי שעוסק במחשבים, על מכלול היבטיהם משנת 1976 וכן כמי שכתב וערך למעלה משמונה מאות תחקירים על כל היבטי המחשוב העיקריים, הוא נמנה על אותם אנשים בודדים בארץ ובעולם, שבאמת ובתמים, מבינים לאן הולך עולם המחשוב ומהן השלכותיו המידיות והעתידיות, על אנשים וארגונים. הוא גם פרסם מספר רב של מאמרים במרבית העיתונים הגדולים והמקצועיים, והופיע פעמים רבות בערוצי הטלוויזיה והרדיו המרכזיים. נכון להיום הוא מייעץ למרבית מנהלי המחשוב בארגונים המובילים בישראל, והוא נחשב בעיני רבים, לגורו של המחשוב העסקי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב