דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שפיכה מוקדמת? אל תכנס לסרט, יש פתרון 

מאת    [ 27/09/2011 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 6439 פעמים ]

כאשר אנו מחפשים לשפיכה מוקדמת טיפולים, אנו מקווים למצוא טיפול הולם אשר יבטיח בסופו שיפור בחיי המין והפיכתם לאיכותיים ומהנים. לכן, רצוי למצוא מרפאה אשר מתמחה במתן פתרונות טובים לתופעה. אז מהן אותן פתרונות?

דמיין לעצמך סרט, בו הגיבור, זה שכולן רוצות להיות עמו וכל הגברים רוצים להתחקות אחריו, נלחם בגבורה באויביו, עושה זאת באלגנטיות ותעוזה, תוך הבלחת בדיחות משעשעות לאוויר, ובכל זה הוא דואג להראות פשוט נפלא. לקראת הסיום, כמו כל סרט פעולה טוב, הוא פורש לצריף המילוט עם האישה שהציל, על מנת להתנות אהבים. דמיין לעצמך שדווקא סצנה זאת נגמרת תוך שלוש שניות?!? מה תהיה רבה ההפתעה, ומה יעשו בהפקה עם כל הזמן שנותר? זהו מצב לא נעים בכלל.

אז מהן הסיבות לשפיכה המוקדמת שמקצרת את האקט המיני? כמה סובלים מהתופעה? ומהם הטיפולים כיום? בכתבה הבאה.

אז איך אפשר לתת לשפיכה מוקדמת - טיפול?

מסתבר ששליש מאוכלוסיית הגברים,  סובלים מהבעיה ומחפשים לשפיכה מוקדמת פתרון. בתחום הסקסולוגיה מדברים על שפיכה מוקדמת כשפיכה המתרחשת מוקדם מהצפוי, בין שניות ל-2 דקות לכל היותר מרגע החדירה ולעתים אף לפני החדירה ובכך מסיימת את האקט המיני.

על מנת להימנע מסיטואציה מסוג זה, עלינו קודם כל לברר, מהן הגורמים לשפיכה מוקדמת? בגורמים יכולים להיות פיזיים או פסיכולוגים. מבחינה פסיכולוגית, יכולים להיות מצבים כגון: חוסר בטחון, דיכאון, חרדה, לחץ, ביישנות וכדומה. מבחינה פיזית הגורמים הם: חוסר בהורמונים, סכרת, טיפול תרופתי קבוע, ליקויים במערכות העצבים וכדומה. קיימות תיאוריות רבות בכל הנוגע לשפיכה מוקדמת.

אז איך נמצא לשפיכה מוקדמת - פתרון?

ברגע שתקלידו את המילים שפיכה מוקדמת פתרון, תגיעו לאינספור אתרי אינטרנט אשר מאפשרים לקבל מידע על הנושא לצד מכוני סקסולוגיה המציעים פתרונות לשפיכה המוקדמת הכה נפוצה.

טיפול בבעיה של שפיכה מוקדמת נעשית על ידי מספר שיטות, שיטה אחת היא: תרגולים אותם צריך לבצע הגבר, לאחר שאובחנה הסיבה להיווצר השפיכה המוקדמת אצלו. הוא ינסה לקבל לשפיכה מוקדמת פתרון שיותאם בדיוק עבורו ולבצע את התרגילים שעליו לתרגל על מנת לטפל בנושא.

כאשר המטופל נמצע בזוגיות, רוב הסיכויים הם שהתרגילים יכללו גם את בת הזוג של המטופל. מטופל אשר יאובחן בעל איזה שהוא גורם בתחום הפסיכולוגי, אשר גורם לבעיה זאת, יוכל לקבל טיפול תרופתי מקצועי אשר יעלים את הגורם ומכאן יעלים את הבעיה הפיזית.

למה יש לשים לב כשאנו מחפשים לשפיכה מוקדמת טיפול?

כדאי לא להתפתות לרכוש תרופות או שיקויי פלא המוצעים באינטרנט, לא לאסוף עצות או תרופות סבתא לא מועילות, שעלולות אף להזיק במקרים קיצוניים. יש להבין, שעדיין לא נמצאה תרופת פלא לתופעה ושכיום הדרך הנכונה לטיפול בשפיכה מוקדמת, היא אבחון אישי על ידי מומחה ומתן פתרון מתאים.

מהן התוצאות לאחר שמוצאים לשפיכה המוקדמת טיפול?

היכולת של הגבר לשלוט בתזמון השפיכה, היא התוצאה העיקרית והחשובה ביותר. אם נפנה למכון הטוב ביותר שמעסיק רופאים מומחים בעניין, נדע, שהבעיה תאובחן ותיפתר עד לרמה של פתרון בעיות נוספות בדרך.

גלין קליניק:
בעיות זקפה
יעוץ מיני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב