דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניו יורק וכל מילה נוספת מיותרת... 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2231 פעמים ]

האהבה שלי- טיסות לניו יורק

כמה דברים יש לעשות בניו יורק? המון! אני מדבר כרגע יותר על ניו יורק סיטי, העיר המורכבת מחמשת הרובעים המפורסמים שלה: מנהטן, ברונקס, קווינס, ברוקלין וסטטן איילנד. בהסתכלות על ערי העולם, העיר הראשונה אחרי ירושלים בירתנו, שתקפוץ לי לראש תהיה ניו יורק. לא תשמעו פה משפט כמו "אי אפשר שלא להתאהב בה" כי לניו יורק יש גם הרבה שונאים. אבל בכל מצב אי אפשר להישאר אדיש לעוצמה ולהשפעה שיש לעיר המדהימה הזו.

החל מהרגע הראשון בו אתה נוחת בני יורק (לרוב זה יהיה בשדה התעופה ניו ארק שנמצא דווקא בניו ג'רזי) מתחיל להתגנב לו ריח הדונאטס ומול עיניך נגלה הסניף של סטארבקס שממוקם ממש בפתח היציאה  משדה התעופה ורגע לפני העלייה למונית או לאוטובוס שיקח אתכם לניו יורק.עליתם על המונית והתחלתם בנסיעה, אחרי זמן לא רב תתחילו לראות באופק את קו האופק המפורסם בעולם אולי, קו הרקיע של העיר ניו יורק. בכל פעם שאני רואה את המחזה הזה, ולא משנה כמה פעמים ביקרתי שם, עוברת לי בגוף סוג של צמרמורת והתרגשות. לאט לאט מתקרבים אל העיר וחצים את הגשר או המנהרה שמובילה אתכם לתוך מנהטן.

ואז זה מכה בכם! ממש בהגעה למנהטן כל הנוף שלכם משתנה. שורות של בניינים, גורדי שחקיים אסטרונומים, מיליוני אנשיים מכל העולם,  חנויות, מסעדות ומה לא. אתם נוסעים בשדרות המפורסמות ומתחילים לזהות מקומות שאתם מכירים. אין אחד שלא ימצא פינה בניו יורק שהוא מכיר, בין אם זה מסרטים שונים, תמונות, סיפורים, ספרים או חברים. ויש כל כך הרבה מה לראות: בין אם אתם אוהבי שופינג או סתם רוצים ללכת לאורך השדרה החמישית המפורסמת, לבקר במסעדה של גורדון רמזי השף הטלויזיוני המפורסם, לטייל ברגל בסנטרל פארק, לבקר באתרי הצילום של סקס והעיר הגדולה, לקפוץ למיסיס- החנות הגדולה בעולם, לראות מקרוב את המגדלים של דונלד טראמפ, לנסות להתקבל לאחת האונברסיטאות המפורסמות של העיר-קולומביה וNYU, לצפות אל האופק ממרומי האמפייר סטייט בילדינג, להתרשם מהסוהו והצ'יינה טאון או להפליג ולראות את פסל החירות- כל אלו הם אפילו לא מאית מהדברים המדהימים שיש לעיר הזאת להציע!

תמיד ברגע בו אני מזמין טיסות לניו יורק הרגש מתפשט בי, רק המחשבה על ברודווי, סטארבאקס והמדיסון סקוור גארדן עושות לנו הרגשה מדהימה. וזה לא שאני מקובע רק על ניו יורק, ממש לא! כרטיסי טיסה לארה"ב לא זרים לנו ואנו נוהגים לסייר ברחבי היבשת למגוון יעדים נוספים- מסיאטל וושינגטוון הנפלאות בצפון, קליפורניה המדהימה במערב, מיאמי הלוהטת במזרח, וכמובן עיר החטאים לאס וגאס שבדרום, אך יש לי משהו בחיבור הזה עם ניו יורק שאני כנראה לא יכול לההסביר במילים, ובשבילכם אני ממליץ- נסו ותגלו!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב