דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשות סקי 

מאת    [ 25/09/2011 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 2437 פעמים ]

ישראל. ישר קופץ לראש: חום, לחות, ים, בריכה, ארטיק, מטקות ואילת. כל הדברים הללו משליכים אוטומטית גם על הרגלי החופשה שלנו. מעצם העובדה שאנחנו חיים פה, אוטומטית כשאנחנו חושבים על חופשה מה שקופץ לנו לראש זה בטן גב בטורקיה או מקסימום כרטיסי טיסה לארה"ב. אבל(!) יש גם אלטרנטיבה אחרת...
נכון, אנחנו לא אירופה הקלאסית או סקנדינביה, כן אנחנו גם לא קנדה הקפואה אבל כל זה לא אומר שאין אנו יכולים להוציא את עצמנו לחופשת סקי מפנקת. רק המחסום הפסיכולוגי כשלעצמו מונע מהרבה מאוד ישראלים בכלל לחשוב על הכיוון הזה. העובדה שאין בישראל תרבות ספורט חורף- או בכלל חורף, והמחסור באתרי שלג אמייתים בישראל או בסביבה הקרובה גורמת לאנשים פשוט לנטוש את הרעיון לפני מחשבה אמיתית עליו. אבל האם לא מדובר בטעות? הרי בכל העולם חופשת סקי הינה אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב מטיילים ברחבי העולם, ומיליוני אנשים מבלים, בעיקר את חופשת החורף שלהם-אבל לא רק, באתרי סקי שונים הפזורים במקומות שונים בגלובוס.
אז למה המחסום הזה קיים אצלנו? הסיבות לכך מגוונות.... בין אם זו הסיבה הראשונה בה נגענו על החוסר בחורף אמיתי ובתרבות ספורט חורף, ובין אם  אלו שלל הסיבות שנדון בהם, השורה התחתונה היא שאין מניעה אמיתית למי שרוצה לצאת לחופשת סקי. העובדה שחופשות סקי אינן פופולריות בישראל כמו שבאירופה למשל נעוצה גם בעובדה כי אנו לא מכירים את התהליך טוב מספיק. מכיוון שלא גדלנו כשאנחנו קופצים בין אתר סקי אחד למשנהו אנו מתעצלים או חוששים לעיתים להתחיל את התהליך בגיל יותר מבוגר, ואכן יש קצת דברים שצריך לתכנן- כמו כל טיול, אבל לאחר חופשת הסקי הראשונה כבר ניתן לראות את השיפשוף ומשם הדברים מתחילים לרוץ. אז מה בעצם יש לתכנן אתם שואלים? ובכן, היעד יהיה התחלה טובה. בין אם זה באירופה, בארה"ב או בכל מקום אחר עליו חשבתם המגוון עצום ויש לראות שאתם מוצאים מקום אשר יוכל לענות על הצרכים שלכם כראוי. האתרים הפופולריים ביותר עבור הישראלים בשנים האחרונות עבור חופשות סקי נעים בין סקי באיטליה, סקי בצרפת, סקי בבולגריה, וסקי באוסטריה. על מנת ללמוד טוב יותר על כל אחד מהיעדים האלו ומה יש להם להציע עבורכם כדאי להתייעץ עם מישהו שקצת מוכר עם האתרים הללו. מי שיוכל לעזור לכם הם או חברים/מכרים שהיו שם פיזית ויכולים לספר חוויות אישיות או סוכנות נסיעות הבקיאה בייעוץ מקצועי לחופשות סקי.
חופשת סקי אינה מסתכמת רק בגלישה על שלג. זוהי חוויה כוללת, שלרוב כוללת תעסוקה מקיפה מ-א' ועד ת' ולאו דווקא בנושאים הקשורים לסקי בלבד. הקלאבים של אתרי הסקי הינם ברמה מאוד גבוהה (תלוי במחיר אותו תשקיעו כמובן), ויספקו לכם חוויה בסגנון אותו לא הכרתם. אתם תרגישו תחושת שייכות חזקה שתלווה אתכם לאורך כל הבילוי. בין אם אלו המדריכים שילוו אתכם ויעזרו בגלישה, ילמדו וגם יצחקו קצת, השכרת הציוד הדרוש, המעבר בין המסלולים על גבי הרכבלים והמעליות, הליכה רגלית בין בתי הקפה והמסעדות הממוקמים באמצע השלג בין ההרים, ומושגים כמו סקי-פאס וסנואובורד שאולי ישמעו לכם לא ברורים בהתחלה.
אין הרבה דברים, לדעתי לפחות, המשתווים להנאה הגדולה שבחופשת סקי, אני ממליץ בחום לכל מי שעוד לא התנסה לקחת את עצמו ולהתפנק בחופשה טובה באחד מאתרי הסקי השונים באירופה או במקום אחר. זה בדיוק הזמן להתחיל ולתכנן את החופשה שלכם לחורף המתקרב- רק המחשבה והתכנון על סקי ושלג יגרמו לכם להתקרר קצת בחום הזה- וזה כבר שווה את ההשקעה... 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב