דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת יאכטה לאירועים עבור לקוחות עסקיים 

מאת    [ 25/09/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2499 פעמים ]

השכרת יאכטה לאירועים עבור לקוחות עסקיים

קיימת חשיבות לשמר ולטפח את היחסים העסקיים עם העובדים או עם לקוחות החברה כדי לזכות בעובדים או בלקוחות מרוצים המביא בסופו של דבר לתפוקה מלאה ויעילה של העובדים ולרכישות עקביות של הלקוחות הקבועים, המזרזות העלאה של רווחי החברה. השימור והטיפוח של העובדים או הלקוחות של החברה מתבצע, בין השאר, גם על ידי אירועים עסקיים שונים עבור העובדים והלקוחות של החברה. ארגון אירועים עסקיים ביאכטה גלי נעמה על ידי השכרת יאכטה הוא רעיון חדשני, מקורי עם קריצה שובבה וצעירה המהווה משב רוח מרענן ביחסי עובד מעביד וביחסי שימור לקוחות נאמנים ומרוצים.

להלן מספר הצעות של השכרת יאכטה לאירועים עסקיים עבור עובדי החברה או עבור לקוחות החברה:

הצעה ראשונה היא השכרת יאכטה עבור כנס עובדים. במידה והעסק שלכם מונה עד 55 עובדים, השכרת יאכטה ויישום הכנס ביאכטה יכול להיות פתרון אופטימאלי ובעל קונספט חדשני לעידוד עובדים מרוצים. זהו פתרון יעיל גם מבחינה כספית המונע מבזבוז כסף מיותר על עריכת הכנס באולם אירועים יקר ובלתי מנוצל מבחינת שטח האולם.

הצעה שנייה היא השכרת יאכטה עבור כנס לקוחות. במידה והלקוחות שלכם מונים עד 250 איש, מומלץ על השכרת יאכטה לשם עריכת כנס מקצועי ללקוחות שלכם. עריכת כנס לקוחות מקצועי ביאכטה עשוי להלהיב את הלקוחות שלכם ולהעלות את שביעות רצונם מהפינוקים הנהדרים שהחברה שלכם מעניקה להם ואף לצייד את הלקוחות באותו כנס במבחר מוצרים ושירותים של החברה. אם תפנקו את הלקוחות הקבועים שלכם תגלו כי הם יתמידו לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם לאורך זמן רב וכך תוכלו להגדיל את הרווחים הכספיים של החברה שלכם.

הצעה שלישית היא השכרת יאכטה לצורך השקת מוצר חדש או שירות חדש של החברה מעניקה נופך ייחודי לפרסום ולמיתוג מוצרי או שירותי החברה. אירוע השקה ייחודי זה ופרסומו בכלי התקשורת והעיתונות יכול להביא לרייטינג גבוה בקרב המתעניינים ובזכות הפרסום הייחודי ייווצרו העלאות ברווחים.

הצעה רביעית, השכרת יאכטה עבור מסיבות לעובדים הנערכים ביאכטה מפוארת בלב הים מהווה פינוק מושלם ומשתלם עבור עובדי החברה שרק יטיב לעובדים ואף יטיב עם החברה בעתיד. המסיבות יכולות להיערך בלב ים או בעגינה בנמל עם הרבה מוסיקה, קוקטיילים, שמפניה וארוחות גורמה.

הצעה חמישית, השכרת יאכטה יכולה להיות אפקטיבית ביותר לצורך עריכת סדנאות גיבוש לעובדים. סדנאות אלה יכולות להיות סדנאות דייג וסדנאות צלייה ובישול הדגים, סדנאות ללימוד שייט ביאכטה, סדנאות צלילה בים, סדנאות שחייה בים וסדנאות מקצועיות אחרות בשלל תחומים אשר יכולים לעניין את עובדי החברה.

הצעה שישית לרעיון מקורי ומהנה, השכרת יאכטה לשם הרמת כוסית לשנה החדשה לעובדים או ללקוחות המועדון של החברה. השכרת יאכטה עבור אירוע זה מהווה אטרקציה מפנקת בעלת משוב מרענן המעניק בסופו של דבר רצון להמשך שיתוף פעולה ממושך של העובדים או הלקוחות עם החברה.

לסיכום, השכרת יאכטה גלי נעמה למטרת אירועים עסקיים מהווה אפשרות אטרקטיבית ויעילה ביותר עבור השגת מטרות החברה בכל המישורים.

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב