בחירת שם טוב לעסק כמוה כהתחלה עסקית טובה לעסק חדש. עליו לא רק להיות זכיר ונהיר, עליו גם ליצור תחושה מסוימת ונכונה עבור העסק שלכם. לפניכם מספר נקודות צ'ק-ליסט לבחירת שם מתאים לעסק. אזהרה – אם אתם לא קופירייטרים, או לא יצירתיים, או פשוט נטולי תחושה נכונה למילים ואותיות, אל תנסו את זה לבד בבית.
1) סיעור מוחות – חשבו על איך הייתם רוצים שאנשים ירגישו כשישמעו את שם העסק שלכם. רשמו את המילים היותר נכונות עבור העסק שלכם וחלקו אותן לקטגוריות על פי המשמעות שלהן.
2) אסוציאציות – חשבו על מילים אסוציאטיביות הנובעות מהמילים שבחרתם לעיל. אל תתעצלו וגשו גם למילון על מנת לבדוק את המילים הנרדפות למילים ולמושגים שעלו.
3) מילות ייחוס בשפות זרות – מצאו את המילים או המושגים שהעליתם עד כה בלטינית או באנגלית, ובדקו אם הצליל מתאים לכם.
4) עשו ניסיונות – התחילו לשחק עם המילים והמושגים שעלו, נסו לצרף חלק מהמילה לחלק אחר ותראו אם הצלחתם ליצור משמעות חדשה שתואמת את רוח העסק שלכם. אל תהיו שיפוטיים כלפי עצמכם, פשוט רשמו את מה שיוצא לכם.
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com