דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפסת לייזר משולבת השוואת מחירים 

מאת    [ 23/09/2011 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2800 פעמים ]

מדפסות לייזר נחשבות למדפסות המשתמשות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר של דפוס. אלו מדפסות מהירות, איכותיות וחסכוניות יותר מן המדפסות המשתמשות בשיטה של הזרקת דיו. בנוסף ניתן למצוא כיום יותר ויותר מדפסות לייזר במחירים שמהווים תחרות לא קלה למדפסות הדיו הזולות. השוואת מחירי מדפסות לייזר משולבת מוכיחה כי מדובר במכשיר שיכול לחסוך כסף רב, שכן הוא משלב מדפסת, סורק, פקס ופונקציות נוספות במכשיר אחד.

בקניית מדפסת לייזר משולבת השוואת מחירים היא עניין קריטי, כיוון שמדובר במוצר בעל מגוון דגמים כה גדול עד כי טווח המחירים משתרע ממאות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים. כמובן שטווח המחירים הרחב מיועד ללקוחות מסוגים שונים, החל מן המשתמשים הביתיים עבורם המדפסת היא כלי עזר יום יומי, ועד לחברות ועסקים שבהן מודפסים מאות דפים מדי יום. אך גם בתוך קבוצות אלו ישנם סוגים שונים של משתמשים ומדפסות המתאימות להם.

השוואת מחירים – הצעד הראשון לחסכון

כשבאים לבחור מדפסת לייזר משולבת באינטרנט יכולה להוות את הצעד הראשון לקראת חסכון לא מבוטל. אפשר, לדוגמא, להיכנס לאתרי השוואת מחירים, או מקורות מידע אחרים הנמצאים ברשת (פורומים, בלוגים וכדומה). כדאי להקדיש את כל הזמן הדרוש להשוואת המחירים וללימוד הנושא, כיוון שככל שתוכלו לפרט בדיוק רב יותר את הדרישות שלכם מן המדפסת, כך ישנו סיכוי גבוה יותר כי תמצאו מדפסת מתאימה במחיר זול.

אחד השיקולים העיקריים העומדים בבסיס השוואת מחירי מדפסת לייזר משולבת הוא האם מדובר במדפסת צבעונית או במדפסת שחור לבן בלבד. לשימושים ביתיים ומשרדיים יום יומיים אפשר בדרך כלל להסתפק במדפסת שחור לבן, אך אם עבודתכם מצריכה הדפסה תדירה של תמונות יכולה מדפסת צבעונית לחסוך לכם זמן וכסף רב. שיקול נוסף בבחירה קשור לאופן בו מופרדים (או לא מופרדים) הצבעים השונים במדפסת, וכמובן מהו מחירו הנפרד של הטונר.

גורמים המשפיעים על מחיר מדפסת לייזר משולבת

אמנם בחירה במדפסת משולבת שחור לבן מוזילה בהרבה את מחיר המדפסת, אך גם כאן לא מסתיימת השוואת מחירי מדפסת לייזר משולבת. ישנם פרמטרים נוספים שיכולים לשנות את מחיר המדפסת לכאן או לכאן, ובדרך כלל ניתן להשתמש בפרמטרים אלו כדי לבצע חיפוש מפולח ומדויק יותר באתרי השוואת מחירים באינטרנט. דוגמא לכך היא כי ככל שהרזולוציה המקסימלית של המדפסת תהיה גבוהה יותר כך יש סיכוי שהיא תהיה יקרה יותר.

ישנם עוד גורמים רבים המשפיעים על השוואת מחירי מדפסת לייזר משולבת כגון מהירות ההדפסה או אפשרויות חיבור למכשירים חיצוניים (למשל כרטיסי צילום המאפשרים להדפיס ישירות את התמונות מן המצלמה). עם זאת חשוב מאוד לזכור ולהשוות לא רק בין מאפייני המדפסת אלא גם בין המאפיינים הטכניים של המרכיבים הנוספים במכשיר כגון רזולוציית הסורק, לפני שמחליטים על רכישת המכשיר הספציפי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב