דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים: מתנות מקוריות לחתונה ברמה גבוהה 

מאת    [ 23/09/2011 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 3225 פעמים ]

טיפים: מתנות מקוריות לחתונה ברמה גבוהה

במידה והנכם מוזמנים לחתונה כלשהי בקרוב, בוודאי הרהרתם לאחרונה על סוג מתנות מקוריות שתרכשו לאירוע המיוחד. קרוב לוודאי שהייתם פותרים את הסוגיה הזאת בדעה הרווחת של רוב המוזמנים לאירוע של חתונה – להעניק לזוג המאושר צ'ק ובו סכום צנוע הנע ממאה שקלים ועד אלפי שקלים ללא רצון לטרוח לדברי המוזמנים בלהשקיע זמן וכסף על התרוצצות אחר רכישת מתנות מקוריות לחתן ולכלה. עם זאת, חשוב לדעת כי כל נושא הענקת צ'קים בחתונה להבדיל מהענקת מתנות מקוריות באירוע החתונה הוא מנהג נדוש, משמים ודי שגרתי החוזר ללא הרף לגבי רוב המוזמנים לאירוע זה. כל המטרה בחתונה היא לשמח חתן וכלה ואם לשמח אז רצוי לעשות זאת בגדול ובאופן מרשים ולכן מומלץ ביותר לקחת כמה דקות של מחשבה כדי שתוכלו להעניק מתנות מקוריות ומיוחדות לזוג הטרי ובכך לשמח אותם ואף להפתיע אותם בשלל מתנות מקוריות שאפילו הם לא טרחו לחשוב שמישהו אי פעם יעניק להם בחתונתם מתנות מקוריות מיוחדות במיוחד.

מן הסתם ככל שהנכם חברים קרובים או בני משפחה קרובים של בעל או בעלת השמחה תשתדלו להדר יותר במצוות לשמח את החתן והכלה ולהעניק מתנות מקוריות עבורם. אם כך, מלכתחילה רצוי כי תעקבו ותתעניינו במשך תקופת טרום החתונה ותשאלו את החתן או הכלה או שניהם יחד, מה תחומי העניין שלהם במקרה והנכם לא מודעים לכך וכן לברר איתם מה היו רוצים לעשות בשעות הפנאי שלהם ומה הכי משמח אותם. על פי הנתונים האלה, תוכלו להרכיב תמונה כוללת וכך לבחור לחתן ולכלה מתנות מקוריות שאין כמותם, מושלמות להפליא, כאלה שהזוג המאושר לא ישכחו לעולם.

להלן מספר טיפים לבחירת סוגי מתנות מקוריות לזוג הטרי להענקתן בעת אירוע החתונה הנכסף והמשמעותי עבור כולם:

היות ומדובר כאן בסוגי מתנות מקוריות אשר הן בסגנון מיוחד עם קריצה שונה ומיוחדת ולא כמו אותן מתנות חתונה של פעם כמו: סיפולוקס, מערכת אוכל או מערכת כלי מיטה יש לבחור את מיטב היצרניים או מספקי השירות הטובים והאמינים ביותר וכך תוכלו גם להתייעץ עמם לגבי ההחלטה אודות הענקת מתנות מקוריות וגם לזכות במוצר או בשירות המעולה ביותר שרכשתם אי פעם להנאה מקסימאלית של בני הזוג הטרי.

במידה והזוג חובב טראקים ומסלולי נסיעה הרריים, תוכלו לרכוש להם חבילת נופש בצימרים באזור הטבע ההררי אם בגליל ובגולן או באזור אילת בצירוף רכבי שטח 4 X4  וכך הזוג יוכל לנצל חופשה מיוחדת בחיק הטבע הכוללת מסלולי נסיעה מלהיבים לחוויה נהדרת שאין כמותה. דוגמה של מתנות מקוריות נוספות היא השכרת יאכטה אקסקלוסיבית ברמה יוקרתית עבור הזוג הטרי ויציאה עמה לשייט של בילוי זוגי למספר שעות הכוללת שייט זוגי בימי הים התיכון המלווה בארוחה זוגית בשעת השקיעה ואטרקציות נוספות כמו טיפול עיסוי בריאותי זוגי עבור השניים בהתאם לבחירתם או אופציית חבילת נופש שייט זוגי ליעדים רחוקים בחוץ לארץ לקפריסין, לאיי יוון, ליעדים נבחרים באירופה או לאיים הקריביים הקסומים. לאור זאת, במידה והחתן או הכלה יקרים לכם העניקו עבורם מתנות מקוריות לחתונתם אלה מתנות מקוריות בעלי ערך מוסף הניתנות מכל הלב.

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב