דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר אינטרנט ללא תשלום? 

מאת    [ 21/09/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2193 פעמים ]

הכלים הכי נחוצים כיום לבעל עסק הוא פרסום באינטרנט. לא סתם אומרים שמי שלא קיים באינטרנט לא באמת קיים. אבל פרסום באינטרנט לבדו אינו מספיק. חייב שיהיה סניף או תחנה של העסק באינטרנט על מנת למשוך אליו גולשים ולנצל את כל התכונות הנפלאות של מסחר אלקטרוני. כלומר בעל עסק חייב שיהיה ברשותו אתר אינטרנט ו/או חנות וירטואלית.

 

לכן חשוב להכיר את המושג בניית אתרים. בעל עסק, על מנת להגדיל הצלחות, חייב להשקיע בבניית אתרים. אבל המושג הזה, מסיבות מוצדקות מרתיעה הרבה מאוד אנשים.

בניית אתרים הוא תהליך מאוד מורכב ולא תמיד ידידותית. התהליך של בניית אתרים יכול להימשך הרבה זמן ולרוב גם עולה הרבה כסף.

איך יודעים איזה חברה לבניית אתרים לבחור? חשוב מאוד לבחור בחברה הנכונה ושהאתר מתוחזק כמו שצריך אחרת יש לזה פגיעה ישירה בהכנסות העסק.

 

רוב בעלי העסקים אינם מתכנתים בעצמם ולכן חייבים לשים את מלוא האמון שלהם בבונה האתרים.

כידוע עולם הטכנולוגיה לפעמים מגיעה עם "באגים" בעיות מכל הסוגים כי כל טכנולוגיה תלויה אחת בשנייה. גם אם בונה האתרים עשה עבודה מושלמת, בעל האתר תמיד יצטרך לעבוד קשה ולהוציא כסף כל פעם שצריך להתאים את האתר לדברים חדשים.

 

לכן ההמלצה שלי, לפחות לעסקים מתחילים באינטרנט ובלי הרבה ניסיון, לפתוח חנות וירטואלית ו/או אתר אינטרנט חינם. קיימים מספר חברות בינלאומיות ולוקליות בישראל שמאפשרות פתיחת חנות וירטואלית ללא תשלום. כלומר אין תשלום הקמה ואין מנוי חודשי. חברות אלו פיתחו פלטפורמה אחידה שבה כל אחד יכול לפתוח חנות ו/או אתר.

 

אין כאן אותיות קטנות. אז מה יוצא לחברות אלו? חנות וירטואלית ללא תשלום לא נבנתה במיוחד, החנות היא חלק מפלטפורמה כבר מוכנה, בדומה לפתיחת פרופיל בפייסבוק. מכיוון שכך אין הרבה עליות לחברה שהקימה את הפלטפורמה.

חברות לאתרים חינמיים לוקחות סכומים מאוד קטנים והוגנים ביותר עבור הצלחה וגדילה של העסק. לדוגמה חלקן ייקחו אחוזים קטנים ממכירות, ימכרו תוספות ושדרוגים או ישימו פרסומות באתר ובעלי האתרים החינמיים שמחים “לשלם.”

 

אתר חינמי או חנות וירטואלית חינמית הם אתרים לכל דבר. אתרים ללא תשלום כוללים את כל הכלים הבסיסיים שבעל העסק צריך על מנת להביא למכירות, פרסום והצלחה. מהרבה בחינות אתרים אלו מוגבלים לעומת אתרים מותאמים אישית שעולות אלפי שקלים אבל מבחינות אחרות האתרים החינמיים יותר טובים.

 

אתרים וחנויות וירטואליות ללא תשלום נבנו על ידי החברות המקצועיות ביותר בעולם ההייטק והמסחר האלקטרוני. לבנות אתר זה פשוט לעומת בניית פלטפורמה ככה שחנויות שלהם בדרך כלל ברמה הרבה יותר גבוהה למרות שאין עליהם תשלום.

כל שינוי באינטרנט מתעדכן אוטומטית בפלטפורמה ובחנויות החינמיות ואין צורך להסתבך עם תכונות, התאמות אישיות ושינויים. בחנות וירטואלית ואתרים ללא תשלום הכל מגיע כלול וזה משתדרג באופן אוטומטי יחד עם כולם.

 

בהמשך הדרך, לאחר זמן למידה וניסיון וצבירת משאבים, בעל האתר יוכל להחליט אם להשקיע באתר יותר מתקדם בתשלום אבל הרבה מאוד בעלי אתרים מעדיפים להישאר עם הפלטפורמה החינמיות בגלל הנוחות שלה, וזוהי המלצתי.

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב