דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחפשים דירה למכירה למגורים או להשקעה? 

מאת    [ 19/09/2011 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2883 פעמים ]

כל מי שמחפש דירות למכירה יודע כי המדובר במשימה לא פשוטה בכלל, וכי יש להשקיע בחיפוש זמן ומחשבה. שוק הנדל"ן בישראל "רתח" בשנים האחרונות ורק לאחרונה, בעקבות עליית מחירי הדירות הוא דעך במקצת. ישנם איזורים בישראל בהם קיים קיפאון מסויים בשוק הדירות למכירה, אך יש גם איזורים (בעיקר איזורי הביקוש), בהם עדיין מתבצעות לא מעט עסקאות של דירות למכירה בכל חודש. בתל אביב, ירושלים, רמת גן, גבעתיים ובערים נוספות, ניתן למצוא סוגים רבים של דירות למכירה, בכל הגדלים ובכל המצבים, וכל אחד צריך לאתר את הדירה המתאימה לו ביותר. עוד על דירות למכירה בכתבה הבאה.

 

מחפשים דירה למכירה למגורים או להשקעה?

 

אם אתם מחפשים דירה למכירה אתם בוודאי מחפשים דירה לגור בה או דירה למכירה למטרת להשקעה. החיפוש של דירה למכירה למטרת למגורים הוא כמובן שונה מאשר החיפוש של דירה להשקעה וחשוב לזכור זאת. כאשר מחפשים דירה למגורים, חשוב לשים לב לנקודות חשובות כמו האיזור בו מחפשים, האופי של השכונה, האופי של האנשים המתגוררים באיזור, המעמד הסוציו אקונומי של האוכלוסייה, הרמה של בתי הספר והגנים שיש באיזור ועוד. כמובן שיש לבדוק שהדירה מתאימה לכם או למשפחה שלכם, שהיא מרווחת מספיק, שיש בה מספיק חדרים וכו'. ניתן לומר כי כאשר מחפשים דירה למכירה למטרת מגורים, השיקולים המרכזיים הם המיקום, מספר החדרים והמבנה של הדירה. כאשר רוכשים דירה למכירה שהיא למטרת השקעה, מערכת השיקולים משתנה מין הסתם, והשיקול המרכזי הוא השיקול הכלכלי. דירה שעושים עליה תשואה כמה שיותר גבוהה, היא הדירה המשתלמת ביותר לרכישה במקרה של דירה להשקעה. במקרים אלה יש פחות חשיבות לשאר הקריטריונים (כמו בתי ספר, גנים, אופי האנשים וכו'). כמובן שכדאי לברר מראש היכן הכי משתלם לרכוש דירה למטרת השקעה מבחינת איזורי הביקוש, הסיכויים למצוא שוכרים, האפשרות למכור את הדירה בעתיד ועוד.

 

היכן יש דירות למכירה בארץ?

 

בכל רחבי הארץ ניתן לאתר דירות למכירה שהן גם איכותיות וגם משתלמות, אך יש כמובן איזורים מבוקשים יותר ומבוקשים פחות. בתל אביב כמעט תמיד יש ביקוש לדירות למכירה (וגם לדירות להשכרה) וגם באיזורים נוספים במרכז הביקוש הוא גבוה. בירושלים הביקוש נשאר גבוה לאורך השנים, אך באיזורי הפריפריה לא תמיד הביקוש הוא גבוה ולעיתים, באיזורים הללו, קשה למכור דירות. על מנת לאתר דירות איכותיות למכירה, בכל רחבי הארץ, ניתן להיעזר בראש ובראשונה ברשת האינטרנט לוח דירות, בה יש אין ספור אתרים העוסקים בתחום הנדל"ן, וגם כמובן במשרדי תיווך.

 

לכן, אם אתם מחפשים דירה למכירה בכל איזור בארץ, דעו כי למרות שהאופציות שלכם רבות ומגוונות, עליכם להשקיע מחשבה וזמן במחקר, חיפוש וביקור בכמה שיותר דירות, על מנת שתוכלו לאתר (ולבסוף גם לרכוש), את הדירה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, בהתחשב במגבלות התקציב כמובן.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב