דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כניסה לעולם ההייטק 

מאת    [ 19/09/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2559 פעמים ]

השמה בהייטק

 

תחום ההייטק התפתח מאוד בשנים האחרונות וכדי להתברג לעבודות בתחום – צריך לעמול קשה ולעמוד בתנאים רבים. מכיוון שהתחרות הינה גבוהה מאוד, כך גם הדרישות להתקבל למשרות אלה הן גבוהות מאוד – קשה, אבל כדאי להשקיע ולהשיג לבסוף את המשרה הנחשקת.

כאמור, קשה להתקבל היום למשרה בהייטק, ולכן נמצא כיום בשוק חברות השמה בהייטק רבות, שהייטק הוא תחום התמחותן העיקרי והספציפי. חברות השמה בהייטק יוצרות קשר אם חברות הייטק למיניהן או עם חברות הקשורות בדרך זו או אחרת להייטק ומבטיחות להן השמה בהייטק איכותית.

מכיוון שחברות השמה בהייטק מחויבות כלפי הלקוחות שלהן (החברות או הארגונים שאתם הן עובדות על בסיס קבוע), הן יבחרו את המועמדים למשרות הייטק בפינצטה. תהליך הקבלה לא יהיה קל בכלל ולמי מבינכם שמחפש עבודה בתחום ההייטק – אנו אומרים מראש – סבלנות, זה לא הולך להיות קל בכלל.

ישנן חברות השמה בהייטק רבות, חלקן מקצועיות יותר וחלקן מקצועיות פחות – מכיוון שתחום ההייטק יוקרתי – תוכלו לזהות את טיב החברות לפי תהליך השמה בהייטק שהן עורכות.

חברות השמה בהייטק שהסתפקו רק בשיחת טלפון או בראיון עמכם ועם הלקוח – סביר להניח, כי הן פחות רציניות או המשרה פחות רצינית. חברות השמה בהייטק רציניות ומקצועיות בתחום השמה בהייטק – יודיעו לכם כבר בשיחת הטלפון הראשונית על מורכבות התהליך של קבלת עבודה ואז תוכלו לדעת לבטח, כי חברות השמה אלו הן רציניות יותר ויעשו הכול כדי למצוא לכן עבודה טובה ורצינית.

לפני שנתאר את תהליך השמה בהייטק, חשוב שתגדירו לעצמכם מה אתם מחפשים. אם אתם חסרי ניסיון בהייטק ורק רוצים להשתלב בתחום ולא ממש משנה לכם איזו עבודה תקבלו, העיקר שתוכלו להיכנס לתחום ההייטק – חבל שתעברו את כל התהליך לשווא, חפשו חברות השמה בהייטק קלילות יותר, אשר מסתפקות בתהליכי ראיון בלבד, חבל עך הזמן שלכם, לרוב, בעבודות הייטק רציניות יפנו לבעלי ניסיון עשיר ומגוון בתחום.

אבל אם אתם כבר מנוסים בתחום ההייטק, תבחנו טוב את חברות השמה בהייטק שאליהן אתם פונים, על פי הנאמר כאן, ופנו לחברות השמה בהייטק, אשר עורכות תהליכי קבלה מורכבים וממושכים – אומנם קשה לעבור את התהליך, אבל אם תעברו אותו בהצלחה, תצליחו להתקבל למקום רציני ולעבוד שנים רבות בו.

חברות השמה בהייטק רציניות בתחום יערכו לכם בתחילה ראיון ראשוני בטלפון ואחר כך יזמנו אתכם לראיון במשרדי החברה שלהן. אחרי ההתרשמות ההדדית, בהנחה שתהיה חיובית, מתחיל החלק הקשה...

חברת השמה בהייטק תזמן אתכם, לעיתים, ליום מבחנים מייגע, שלרוב, מתבצע דרך מחשב (לא חייב ולא כל חברה עורכת מבחנים כאלו).

רוב חברות השמה בהייטק עורכות מרכזי הדרכה. ובהם מבוצעים משחקי סימולציות למיניהם, כדי לאמוד את התנהגותו של המועמד בתרחישים מסוימים העלולים לקרות בארגון, בחינת התמודדות במצבי לחץ והשוואת התנהגות המועמד למועמדים אחרים. אי אפשר לחזות מראש מה נכון או לא נכון לעשות, כי לכל חברה יש את הצרכים שלה, אותה היא מתווה מראש ודורשת מחברת השמה בהייטק לבדוק.

שלום שמי רן רכז השמה ומומחה משאבי אנוש באחד הארגונים הגדולים בארץ. חברות השמה המתמחות בתחום הגיוס להייטק מחפשים דרושים בהייטק במקומות שונים. אנו מובילים את הגיוסים ומפרסמים סקר שכר מידי חודש. אשמח לשמוע מכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב