דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודות איטום גגות 

מאת    [ 18/09/2011 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 1929 פעמים ]

אם העברתם את החורף האחרון בהתחמקויות מטיפות הגשם שדולפות מגג ביתכם ובהתבוננות מיואשת על כתמי הרטיבות שנוצרו על קירותיכם, סימן שחומרי האיטום שעל גג ביתכם כבר איבדו את יעילותם. לכן, מוטב שתמהרו לבצע עבודות איטום גגות לפני שיגיע החורף הבא.

מכינים את הבית לקראת החורף

"קורת גג מעל לראשנו" היא הרבה יותר מביטוי מטפורי. כי הבית שלנו אמור, בראש ובראשונה, לספק לנו הגנה מפני איתני הטבע ולהבטיח שנהיה יבשים ומוגנים בכל עונות השנה. בדיוק בשל כך, עבודות איטום גגות הן חלק מהותי וחיוני לתקינותו של הבית שלנו. והזמן הטוב ביותר לדאוג לביצוען הוא בתקופת הקיץ, לפני שיגיע הגשם הראשון.

גם אם נדמה לכם שהחורף הישראלי הקצר והמועט בגשמים אינו מהווה סיבה טובה מספיק כדי להשקיע כסף בעבודות איטום גגות, כדאי שתדעו שלכמות הגשמים אין כל משמעות על ההחלטה האים לבצע איטום גגות. כי גם יום בודד של גשם עלול לגרום נזקים כבדים לבית שלא נאטם כראוי. לכן, אם אתם יודעים שחומרי האיטום הישנים שעל גג ביתכם כבר איבדו את יעילותם, ושהגג שלכם כבר לא מספק לכם הגנה הרמטית מפני הגשם, הזמינו בהקדם איש מקצוע שיבצע עבורכם עבודות איטום גגות. ובקיץ, כשגג הבית יבש לחלוטין, זוהי ההזדמנות הטובה ביותר לעשות זאת.

עבודות איטום גגות – פותרות את כל הבעיות

עבודות איטום גגות נועדו לספק לגג הבית שלכם שכבת הגנה שתמנע מהגשם לחדור דרכו. כי גשם עלול לגרום למבנה שלכם לא מעט ליקויים ובעיות:


    • פגיעה באיכות החיים – עבודות איטום גגות יבטיחו שהגשם לא יחדור לביתכם ויטריד את מנוחתכם, ושאתם לא תאלצו למלא את ביתכם בדליים ובסירים כדי לאסוף את הטיפות הדולפות.
    • פגיעה בחזות האסתטית של הבית – עבודות איטום גגות ימנעו את היווצרותם של כתמי רטיבות, טחב ועובש, וכן את התקלפות הצבע מהתקרות ומהקירות, באופן שיכער את ביתכם.
    • מפגעים בטיחותיים – עבודות איטום גגות יבטיחו שתגורו בבית תקין, שלא יסכן את שלומכם. לדוגמא: הודות לחומרי האיטום, מים לא יחדרו לתשתיות החשמל שבקירות ואתם לא תסתכנו בהתחשמלות.
    • סכנות בריאותיות – עבודות איטום גגות גם ימנעו את היווצרותם של נגעי עובש וטחב, שמעכירים את איכות האוויר שאנו נושמים ומסוכנים לבריאות (במיוחד עבור קשישים, ילדים וחולי אסתמה).
    • הפסדים כספיים – עבודות איטום גגות יבטיחו שביתכם לא יסבול מליקויים רבים, שתיקונם יעלה לכם הרבה מאוד כסף. ומעל לכל – עבודות האיטום יבטיחו שערך הבית שלכם לא ירד, כך שכאשר תרצו למכור / להשכיר אותו, תקבלו עליו את התמורה המקסימלית.

מי מבצע עבודות איטום גגות?

כשמדובר בבתים חדשים, שנמצאים בתהליכי בנייה, האחריות לביצוע עבודות איטום הגגות היא של הקבלן המבצע. אולם במבנים ישנים, שבהם חומרי האיטום התיישנו ואיבדו את כושר האיטום שלהם, על הדיירים / בעלי המבנה לבצע את עבודות האיטום בעצמם. לשם כך עליהם לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בביצוע עבודות איטום גגות. חברה זו תוכל להתאים עבורם את שיטת האיטום האידיאלית, שתבטיח איטום הרמטי וארוך טווח לגג הבית שלהם.

 

עבודות איטום- האחים אזרד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב