דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתרי סקי בבולגריה 

מאת    [ 14/09/2011 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2602 פעמים ]

חופשות סקי בבולגריה הם כנראה לא מה שחשבתם לעצמכם. רבים נוטים להמעיט בערכם של אתרי הסקי במזרח אירופה מבלי שכלל היו שם. אז למען כל אלו שכבר מכירים ומעריכים את אתרי הסקי של בולגריה, ולמען כל אלה שעוד לא זכו ולא מכירים את אתרי הסקי של מזרח אירופה - המאמר בזה הוא בשבילכם.

 בולגריה היא המובילה שבמדינות מזרח אירופה מבחינת איכות אתרי הסקי שלה. יש בה שלושה אתרי סקי מרכזיים אותם פוקדים תיירי סקי מכל העולם. המרכזי שבאתרי סקי בבולגריה והיעד מספר אחת של חופשות סקי מבחינתי הוא האתר בנסקו. אתר הסקי של בנסקו שופץ לאחרונה בעלות שמוערכת במיליוני דולרים על מנת להתאים אותו לסטנדרטים הגבוההים של אתרי הסקי השונים באירופה, וכעת לאחר ששופץ, הורחב והותקנו בו מעליות מודרניות, עומד בנסקו בשורה אחת עם אתרי סקי מובילים במערב אירופה. בנסקו, אשר הוקם לראשונה בסביבות שנת 2004 , מתופעל על ידי חברה אוסטרית באופן קבוע בסטנדרטים גבוהים מאוד. עם מיקום טוב ומרחק סביר משדה התעופה של סופיה (160 קילומטר) צובר לעצמו בנסקו קהל מעריצים נאמנים אשר פוקדים את האתר שוב ושוב. האתר עצמו נמצא בגובה שנע מ925 מטר ועד 2600 מטר בפסגות הגבוהות. לאחר השיפוץ שעבר האתר, התקנת 13 המעליות החדישות ותותחי שלג מרשימים, קיבל האתר את הזכות לארח את תחרות גביע אירופה בשנת 2007, מה שבעיני רבים הראה יותר מכל את ההתקדמות שנעשתה באתר.

 אתר סקי פופולרי נוסף המושך הרבה מאוד נופשי חופשות סקי אליו הוא בורובץ הוותיק והידוע.  בורובץ הינו אתר פסטורלי יחסית - סוג של חופשת סקי אקזוטית. המדרונות הגבוהים עוברים בין גבהים הנעים סביב 2550 מטר ועוברים בין עצי אורן ועוברים על פני שישים קילומטרים של רמות שונות ומגוונות המבטיחות לכל אחד למצוא את הנישה המתאימה לו. על מסלולי הגלישה עצמם מפוזרים הרבה מאוד תותחי שלג אשר מבטיחים פיזור נכון ואחיד של שלג לאורך כל עונת הגלישה. חלק ממסלולי הסקי של בורובץ אף פתוחים בערבים ונשארים זמינים לגולשים עד סביבות השעה עשר בערב. האתר אינו זונח את גולשי הסנואובורד יהנו לגלות חופשת סקי שמתאימה להם מאוד, עם האלף פייפ רחב היורד לאורך של כמעט שלוש מאות ועשריים מטר, בית ספר מהטובים באירופה ללימוד גלישה ומדריכים דוברי אנגלית!

האתר האחרון, עליו לא ארחיב כעת יתר על המידה מכיוון שהוא עדיין תחת שיפוצים, הוא פומפורובו. פומפורובו אמור להיות הלהיט הבא בקרב מחפשי חופשות סקי והנופשים השונים. עם השקעה אסטרונומית ושיפוצים בהיקף נרחב, פומפורובו יוצר סביבו באזז גדול וציפיות לרוב. מתקני סקי חדישים, מלונות ודירות אירוח ברמה גבוהה ואפשרויות אינסופיות בונה לעצמו פומפורובו שם טוב מאוד. ובהחלט נראה כי יש למה לצפות!

לסיכום חשוב לציין כי הרוב הגדול של חופשות הסקי בבולגריה הן על בסיס הכל כלול (טיסות, שירותי קרקע, אירוח ושירותי סקי) ואפשריות לרכישה כמעט בכל סוכנות נסיעות בארץ. ניתן בהחלט לומר כי חופשות סקי בבולגריה יכולות להתאים גם למתחילים וגם לאנשים שרוצים להנות משבוע של סקי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב