דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד מוצאים לוח דירות? 

מאת    [ 14/09/2011 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2504 פעמים ]

כל מי שמחפש דירות למכירה או דירות להשכרה בישראל, יכול לעשות זאת גם באמצעות לוח דירות.

יש בישראל מספר אתרי אינטרנט מרכזיים, המפרסמים לוחות עם נכסים מכל הסוגים, אשר באמצעותם תוכלו לאתר את דירת חלומותיכם. אך חשוב לזכור כי על מנת לעשות שימוש יעיל ונכון בלוח דירות שכזה, יש לדעת מראש מה בדיוק אתם מחפשים. עוד על לוח דירות בכתבה הבאה.

 

כיצד מוצאים לוח דירות?

 

על מנת למצוא לוח דירות כל מה שצריך זה להקליד בגוגל (או במנוע חיפוש אחר) את המושג "לוח דירות". גם אם תקלידו "דירות למכירה" או דירות להשכרה", תגיעו למגוון רחב של לוחות. יש לוחות גדולים ומפורסמים (כמו הלוחות של נדל"ן קום, הומלס, יד 2, או WIN WIN) ויש לוחות קטנים יותר שגם בהם ניתן לאתר דירות (כמו אינפו, הומלי, MY DIRA ועוד). גם באתרים של משרדי התיווך הגדולים ניתן למצוא לעיתים לוחות דירות, אך הלוחות הפופולאריים ביותר כיום הם של nadlan.com ,הומ לס ויד 2.

 

מה ניתן למצוא בלוח דירות?

 

בלוח דירות איכותי ניתן למצוא דירות למכירה, דירות להשכרה, פרויקטים חדשים, שטחים להשכרה, נדל"ן עסקי, דירות מכונסי נכסים ואפילו אנשים המחפשים שותפים לדירה בה הם גרים. את כל אלה ניתן למצוא בלוחות הגדולים ביותר ואילו בלוחות הקטנים יש בעיקר דירות להשכרה ולמכירה.

 

כיצד בנוי לוח דירות?

 

לוחות דירות בנויים ברוב המקרים ממספר טורים הכוללים את הנתונים הבאים - סוג הנכס (דירה, בית פרטי, מגרש, נכס עסקי, דירת גג, דירת גן, מחסן וכו'), איזור בארץ, כתובת מדוייקת, מחיר, מספר חדרים, קומה, תמונות של הנכס, תאריך הפרסום וכמובן - פרטי התקשרות. ברוב הלוחות יש עמוד נוספת לפרטים נוספים (למשל האם יש חניה, תאריך פינוי, האם יש מיזוג, מרפסת, מעלית וכו'). חשוב לשים לש לכל הפרטים הללו על מנת שתהיה התאמה גבוהה ככל האפשר בין מה שאתם מחפשים לבין מה שמופיע בלוח. שימו לב כי יש להבדיל בין נכס המפורסם באופן פרטי, לבין נכס המפורסם מטעם משרד תיווך כלשהו. במקרה של נכס ממשרד תיווך, לא תופיע ברוב המקרים הכתובת של הנכס. ניתן כמובן לעשות סינון בין כל הנתונים הללו. בכל עמודה תוכלו להחליט מה בדיוק אתם מחפשים - איזה סוג של נכס, באיזה איזור בארץ, מהו טווח המחירים, כמה חדרים אתם צריכים והעדפות נוספות כמו קומה וחניה.

 

אין כל ספק כי שימוש נכון לוח דירות למכירה, יכול לקצר מאוד את הזמן שתבזבזו על חיפוש אחר דירה. האינטרנט הוא כלי נהדר להשוואת מחירים ולמציאת כל דבר כמעט, וזה נכון גם במקרה של חיפוש דירות. כל מי שמחפש דירה מוזמן להיכנס לאחד מלוחות הדירות, להקליד את הנתונים הרלוונטיים לו, ולמצוא במהירות אופציות רבות לדירת החלומות שלו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב