דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משתלבים בשרון 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 1580 פעמים ]

רוצים להינשא? מה כדאי לדעת מראש? בואו להבין קצת יותר על הפרטים שאתם חייבים לדעת על אירועים בארץ... בואי להכיר את התחום של החתונות והארועים: אולמות ארועים, מארגני חתונות ובגדי אירועים!

כבר השגתם מיקום בשביל החתונה?

הדבר החשוב ביותר בכל ארוע, הוא האולם בו יתקיים הארוע. יש סיכוי שזה יהיה אולם ארועים, וייתכן וזה יהיה בחורשה. רק בתום החלטת המקום בו תתקיים החתונה, אפשר לתכנן ברצינות את תאריך, קונספט הארוע ולבצע בחירה של כל אותם הדברים הקטנים שיעזרו להפוך את ערב החתונה לבלתי נשכח. מוכנים לערוך את החתונה?

אז.. באיזה אופן עושים בחירה של אולם חתונות? עוד אין לכם אירועים בשרון?

הרבה מהזוגות שמתחתנים עשויים להתחבט במשך חודשים לפני שהם מחליטים, וזה הגיוני. גנים שונים האחד מן השני בכל מיני היבטים; תכולת האורחים שאפשר להכניס, מערכת התאורה, אופן הגשת המזון וגם המיקום הגיאוגרפי בישראל. רצוי לקבוע מראש איזה ארוע ברצונכם לתכנן, זה יסייע רבות לכם במציאת האולם הרומנטי ביותר…

אחרי שמגיעים לאולמות חתונה על מנת לראות את המקום, אתם צריכים לשים לב לפרטים מסוימים: האזור נראה בכלל נקי והגייני? האם הגודל בכלל מתאים לכמות האורחים? כמה נותני שירות יעבודו בערב האירוע? אף אחד לא מעריך מקום מטונף או, למשל, שירות לקוי... ע"מ למנוע תקלות של הרגע האחרון, רצוי לשים לב שאתם מקבלים מענה לשאלות הגדולות!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...

חתונה תערכו פעם אחת ויחידה (אנו מקווים...), בגלל זה אין פה מקום לפאשלות. חייבים לדעת איך עושים את האירוע? החלק החשוב ביותר אף פעם לא להתפשר על שום פרט! במילים אחרות, אם אתם רוצים אולם אירועים ראוותני, אז אתם צריכים לקבל בדיוק מה שרציתם…

מוכנים להמשך?

אם סוף סוף יש ברשותכם אולם אירועים - באפשרותכם להתחיל לחשוב על כל הפרטים האחרים. לדוגמא, עיצוב החתונה... אם עוד לא ידעתם על קיום התחום, אז שתדעו לכם שזו אמנות לכל דבר. באמצעות מומחים אמיתיים שמבינים בעבודת עיצוב ויופי, ניתן בקלות לגרום לכך שהאירוע שלכם יהיה הכי ראוותני ויחודי. באמצעות שימוש בפרחים יפים, למשל, אפשר לשדרג את את סביבת האירוע. האורחים שלכם שיגיעו ירגישו ממש עם כניסתם שהם באיזשהו ארוע ברמה אחרת לגמרי והם יהנו כפי שכנראה עוד לא יצא להם עד אז... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

אם כבר סימתם לדאוג לעיצוב, אתם יכולים לטפל בפרטים קטנטנים…

למרביתנו יצא אי פעם להגיע לחתונה של בני דודים. ארועים אלה הם בדרך כלל מאוד דומים - פיסות מזון חשודות, יין מתוק וגימיקים מאוסים. אם אתם רוצים לארגן ארוע שונה לגמרי, צריך בקצת השקעה של משאבים ומקוריות. רק כך ימשיכו לרכל על הארוע שערכתם גם עוד שנים מעכשיו... עדיין אין לכם הכל לאירוע?

מזון כבר בחרתם?

בשביל המוזמנים שלכם הדבר החשוב ביותר זה האוכל. בחירת שירות הקייטרינג יש לה השפעה על הזכרון מאותה חגיגה, בגלל הסיבה הזאת אסור להקל ראש בבחירה הזו. מומלץ להשתדל לבחור קייטרינג מומלץ וצלחות גדולות. איש אינו אוהב לאכול מזון זול ושמנוני או, למשל, כזה שמוגש בצלחות קטנות. העצה שלנו היא שכדאי לבזבז סכום מסוים על מנת שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה באמת טעים וממלא!

רוצים לדעת יותר על אולמות בשרון? דיג'י כבר הצלחתם לבחור?

לאחר שהאבסתם את כל המוזמנים, מומלץ גם לבדרם, ויש המון דרכים בשביל זה. קודם כל, אי אפשר באמת לארגן הילולה רצינית מבלי להזכיר מוסיקה. לא רוצים לבחור איזשהו דיג'יי מומחה? עם אחד כזה אפשר להקפיץ את כל המוזמנים לאורך כל החתונה... עליכם רק להחליט על סוג מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת שאר העבודה יבצעו עבורכם.

עם שפע המידע שכאן, ארגון ותכנון אירוע מוצלח יהיה פשוט מאוד… לעצות ואינפורמציה חיונית - חיזרו אלינו לכל הסודות, לאירוע המשפחתי שלכם.מזל טוב!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב