דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עושים בצפון? 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 1900 פעמים ]

חולמים על האירוע המושלם? הפנטזיה של כולנו היא מסיבה מדהימה, אבל מה בכלל מוזמנים זוכרים מאירוע? החליפות, האוכל, האפקטים, וכמובן את המארחים. אולי תופתעו מהתוצאות, אולם לרוב המוזמנים אותם מאפיינים חשובים, וכמובן על המרכזיים נשתדל לשים דגש מיוחד.

בחירת מקום האירוע


האולם שבחרתם מיועד לשקף אתכם ואת מה שחשוב לכם. וילה ביער תקרין יחודיות , חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, גן או אולם יפיפה יעיד על מעמדכם בחברה בעוד שגן אירועים אינטימי ישקף חמימות.

זכרו שהכי קל לחלום על ארוע מדהים ויוקרתי, אבל לפעמים כשנגמר שלב התכנון מבינים בעלי האירוע לדאבונם שזה לא באמת מה שלמעשה הם דמיינו. אז לפני שאתם מזמינים אולם שקלו אם באמת ובתמים האולם הזה אכן משקף אתכם .

מה לגבי האוכל?

נגמרה ההתעסקות עם אירועים בצפון? לדעת כולם אחד ההספקטים המרכזים זה התפריט שיוגש למוזמנים. זה אולי נשמע ראוותני, אבל מרבית האנשים רוצים מאוד ליהנות ואחת ההנאות המרכזיות היא המנות שיוגשו בארוע.

לפני שאתם סוגרים תפריט תנסו לחשוב מיהם האנשים שיהיו החלק החשוב ביותר בארוע שלכם. אם לשימחתכם מדובר בחבר'ה מהמעמד הבינוני, חסידי האוכל הביתי, אז תלכו על תפריט עממי יותר. אם נופל בחלקכם ומדובר באנשים צעירים מדור 2010 כדאי לשקול מנות אקסקלוסיביות, אם זאת בכלל חגיגת יום הולדת ומרבית האורחים יהיו בה ילדים אז כדאי לבחור במנות צעיר הכולל בתוכו עוגת שוקלד, פיצה ועוד.

תזכרו כי קשה שכולם יהיו מרוצים, לכן כדאי לשלב תפריט מורכב ופשוט, חדש וביתי. ככה יהיו למרבית האנשים יותר אופציות לבחור מתוכן. לסיכום, עדיף שיהיה גיוון של אופציות במקום כמה מנות יחידות.

עיצוב אולם האירועים

הואיל ונותר לכם זמן פנוי וזה עקרוני מבחינתכם לגרום לתחושת וואו אצל מרבית המוזמנים, תצרו קונספט, משהו חדשני ומיוחד ובייחוד מסר שחשוב לכם שהאורחים ידעו. כמו שבחירת מקום האירוע, גם כן העיצוב היחודי הוא מרכזי לאורחים.

בכל מה שקשור בזה באמת אין גבול לדמיון; אפשר לעשות הכל, או להפך אפשר להדגיש רק דברים מרכזיים; צבעים (ארוע בכתום, להדגיש רק צבע מסוים), נוף מלאכותי (דקלים, ציפורים) עיצוב שולחנות וכו', רק תאפשרו לעצמכם להמריא בדמיון. הרבה פעמים קורה שחגיגה אישית הופך בעיקר להיות הארוע של ההורים של בעלי השמחה, בגלל זה בעיקר בנושא חשוב זה, זו האופצייה הכי טובה לתת ביטוי לדימיון שלכם.

דואגים לגבי אולמות אירועים בצפון?

הכי הכי פשוט זה לרצות את כולם, אך אל תשכחו לשנייה שבסופו של יום זה הארוע שלכם. אם יש משהו שאתם לא מוכנים לשכוח ממנו למרות שהוא לפעמים, מפריע לחלק מבני המשפחה, אז תדבקו בדעתכם. תסבירו לכל מי שזה מטריד אותו בדרך הכי עדינה שזה בסוף הארוע שלכם. תלכו עם הרגש ותנו מקום למה שהכי קריטי לכם.

אם עדין אתם צריכים יותר מידע על תחום זה שובו לאתר, וחגגו אירוע מהנה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב