דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כללי אל תעשה בפייסבוק למען מוניטים אישי ועסקי- איכותי 

מאת    [ 09/09/2011 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2710 פעמים ]

כללי "אל תעשה" בפייסבוק

כידוע הפייסבוק הינה פלטפורמה עסקית עוצמתית לשיווק ומיתוג העסק. בכדי לשמור על מוניטין טוב לעסק חשוב לשמור ולהקפיד גם על כללי "אל תעשה" בכדי לא לפגוע במוניטין האישי והעסקי.

עשרת כללי "אל תעשה"

  1. אל תתייגו אנשים בתמונות פרסום ללא רשותם והסכמתם המפורשת! תיוג בתמונות פרסום ללא רשות האנשים אותם מתייגים מתפרש לרוב כחוצפה ומאוד מעצבן אנשים. עקב זאת, אנשים המתויגים ללא רשות מוחקים ואף חוסמים את האנשים אשר תייגו אותם, מבטלים את הלייק (אהבתי) בדף העסקי ואף מדווחים על שימוש לרעה ומספרים כמובן לחברים. באופן זה אתם יוצרים לעצמכם תדמית שלילית הן מבחינה אישית והן מבחינה עסקית וכתוצאה מכך לפגוע ברווחים שלכם.
  2. אל תשלחו פרסומים לתיבות האינבוקס הפרטיות! אנשים רבים שומרים על פרטיותם ומפרידים בין הפרופיל האישי לבין הדף העסקי. שליחת פרסומים באינבוקס הפרטי גם היא נחשבת כחוצפה וחדירה לפרטיות ועלולה לגרום לכך שימחקו אתכם מרשימת החברים, יבטלו את הלייק (אהבתי) בעמוד בעסקי שלכם ואתם תיצרו לעצמכם תדמית שלילית –אישית ועסקית.
  3. אל תפרסמו פוסטים פרסומיים על קירות פרופיל/עמודים עסקיים ללא רשות! הקירות של אחרים הינם אישיים ופרטיים להם! בין אם זהו קיר פרופיל או קיר עמוד עסקי. יש דרכים מיוחדות וטובות יותר לפרסום עליהם כתבתי במאמר "הקמת עמוד עסקי בפייסבוק ושיווקו".
  4. אל תשלחו הזמנות לאירועים דרך האינבוקס הפרטי! גם זה נחשב כחוצפה וחדירה לפרטיות ויתרה מכך- יש אפליקציה מיוחדת להזמנת אנשים לאירועים- בה ניתן להעניק מידע רחב על האירוע ולהזמין אנשים כראוי.

כל הארבעה הנ"ל הינם פרסומים כפויים!!!! ומתפרשים בחוצפה וחוסר כבוד!!!!!

  1. אל תציפו בפרסומים ופוסטים ביום אחד! מעבר לעובדה שזה "מציף" את העדכונים (פידים) בדף הבית (HOME) ומעצבן אנשים לראות כל כך הרבה פרסומים מאותו אדם/עסק- חלק מן הפרסומים פשוט "יבלעו" בין כל העדכונים בדף הבית והמסר שלכם לא ייקלט אצל החברים.
  2. אל תשמיצו עסקים מתחרים! זה עלול לחזור אליכם כמו בומרנג. מעבר לכך, השמצת קולגות נתפסת כיוהרה מצד העסק המשמיץ את מתחריו. שימרו על רוח תחרותית טובה ואף תיצרו שיתופי פעולה- זה יכול רק לקדם אתכם.
  3. אל תעשו תחרויות לייקים! על פי חוקי הפייסבוק זה פשוט אסור! (אמנם חלק מבצעים זאת ולא נתפסים אך מי שנתפס-נענש!).
  4. אל תפתחו פרופיל עסקי! גם זה נוגד את חוקי הפייסבוק. ברגע שהפייסבוק יעלה על כך בסריקות פרופילים הרנדומאליות שלו- הפרופיל ייסגר לצמיתות ללא התראה מוקדם. על כן, נהלו עמודים עסקיים לשיווק העסק.
  5. כאשר אתם חברים בקבוצה כלשהי- הקפידו על שמירת כללי הקבוצה. הקבוצה הוקמה ומנוהלת על ידי אנשים מהתחום אליו שייכת הקבוצה ובה חברים אנשי מקצוע מתחום העיסוק שלכם ואנשים המתעניינים בתחום העיסוק שלכם. הפרת כללי הקבוצה תוביל לביטול חברותכם בקבוצה , תיצור לכם תדמית שלילית בעיני הקולגות ואתם תאבדו מקום פרסום ושיווק לעסק.
  6. אל תדווחו על "ספאם" או שימוש לרעה לפרופילים אישיים/עמודים עסקיים של מתחרים- רק למען קידומכם האישי. זה פשוט מעשה מלוכלך ושפל והנהלת הפייסבוק יכולה לעלות על תרמיות מסוג זה- ובסוף אתם אלו שתיפגעו!

שמירה על כללים אלו תסייע לכם רבות לשמירה על מוניטין אישי ועסקי טוב ואיכותי ובכך תסייע לכם לשיווק ומיתוג העסק.

 

בהצלחה

 

אור- נט : שיווק אפקטיבי וחסכוני לעסקים קטנים ברשת

https://www.facebook.com/or.net.BusinessMarketing

אור- נט : שיווק אפקטיבי וחסכוני לעסקים קטנים ברשת


https://www.facebook.com/or.net.BusinessMarketing


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב