דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שתוכלו לרכוש במחירים נמוכים בחנויות אייפון 

מאת    [ 05/09/2011 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2177 פעמים ]

בארבעת השנים האחרונות מאז כבש המכשיר המבוקש את קהל הלקוחות, נפתחו חנויות אייפון רבות אשר מציגות למכירה את דגמיו השונים של המכשיר ושלל אביזרים יפהפיים להשלמת החוויה. הרכישה בחנויות המקצועיות מסתכמת בעלויות נמוכות משמעותית בהשוואה לעלות שתידרשו לשלם ברשתות התקשורת הגדולות עבור אותם מוצרים ממש.
כיום נמכרים בחנויות אייפון בעיקר הדגמים האחרונים של המכשיר, אייפון 3 ואייפון 4 ואביזרים משלימים, אולם בחנויות צופים כי הלהיט הממשמש ובא, הרי הוא האייפון 5, יכבוש את הלבבות באופן שאין לו תקדים ויהווה חלק נכבד מהמכירות.
אייפון 3G S אשר נקרא גם אייפון 3, נמכר גם היום בהצלחה על אף שחלפו שנתיים מאז הגיח לעולם. המכשיר זכה למראה כמעט זהה לגרסתו הקודמת אולם בניגוד לגרסת ה- G3  ניחן במעבד בעל מהירות כפולה ובזיכרון RAM משופר באופן משמעותי. משתמשי האייפון 3 יכלו כעת לגלוש במכשירם במהירות רבה וכמו כן זכו בסלולארי מתקדם בעל מצלמת 3 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי, אשר נחשבה נכון לימים ההם למצלמה טובה יותר באופן מובהק מהמצלמות ששימשו את דורות האייפון הקודמים ולכרטיס גרפי משודרג אשר זכה גם הוא לשיפור ניכר. הלקוחות הנלהבים אשר רכשו את המכשיר בהמוניהם נהנו לראשונה מאז הולדתו של האייפון הראשון גם מהאופציה של שימוש במצפן, ואפשרות לצילומי וידאו אשר הפכו חלק מהרכיבים המובנים במכשיר בגרסה השלישית, זאת בניגוד למכשירים הקודמים בהם ניתן היה לצלם וידאו רק באמצעות חיבורים חיצוניים למכשיר.
אייפון 4 הינו כיום המכשיר המתקדם ביותר בסדרת המכשירים והוא זכה לעיצוב שונה ומיוחד בהשוואה לגרסאות הקודמות והמעוגלות. המכשיר בעל החזות המרובעת כולל בין היתר מצלמה קדמית המשמשת את בעליו לצורך שיחות וידאו וכמו כן מצלמה אחורית בעלת 5 מגה פיקסל ופלאש אשר לא היה קיים במצלמות הישנות של מכשירי האייפון. בעלי אייפון 4 נהנים מאפשרות לצילומי וידאו באיכות  HD ומסל אפליקציות אדיר, רזולוציה גבוהה מאוד ואפשרות לסדר את האפליקציות האהובות בתוך תיקיות לנוחיותכם.
בחנויות אייפון מקצועיות הפזורות ברחבי הארץ תוכלו למצוא את כל דגמיו של המכשיר המבוקש וכמו כן להרכיב לעצמכם סל אביזרים פונקציונאלי ומעשיר אשר יספק למכשיר הרגיש הגנה מצד אחד ודקורטיביות אופנתית מצד שני. בין הפריטים הרבים תוכלו למצוא כיסוי לאייפון, מגן לאייפון, נרתיקים יפהפיים בשלל צבעים ודגמים, מטען נייד באמצעותו תוכלו להטעין את המכשיר גם ברכב או באופנוע ושלל פריטים נוספים. כמו כן תמצאו בחנויות אייפון רבות מעבדה מקצועית צמודה בה תוכלו להפקיד את המכשיר לצורך החלפת מסך או בכדי לטפל במגוון תקלות העשויות להתגלות במהלך השימוש בו.

מאמרים מקצועיים אודות חנויות אייפון בהם תוכלו לרכוש דגמים שונים של המכשיר ובהם גם אייפון 4 וגאג'דטים מתקדמים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב