דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח מפת מדינת ישראל מצבה בעבר, בהווה ובעתיד הקרוב. 

מאת    [ 04/09/2011 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 2427 פעמים ]

ישנו סיפור אמיתי על אסטרולוג מארצות הברית אשר התקשר לבן גוריון לפני שהכריז על על הקמת המדינה ואמר לו שהתאריך שבחר אינו טוב ושכדאי לו לבחור תאריך אחר אך בן גוריון לא שעה לדבריו והכריז ביום שקבע ובכך קבע לשבט או לחסד את גורלה של מדינת ישראל.

 במפת המדינה ניתן לראות שהמדינה הוקמה על ידי אנשים נרדפים ובעלי זיכרונות עבר קשים. גם אלה שהגיעו לפני השואה היו צאצאים ליהודים שעברו פרעות או שהם עצמם עברו פרעות כך שבתת המודע של העם קיים פחד קיומי והוא מדריך אותנו, אם נרצה או לא, במניעינו, במחשבותינו וכתוצאה מכך בפעולותינו.

 היעוד של המדינה היה להגיח מההריסות ולקיים מדינה שלווה שיושבת "תחת גפנה ותחת תאנתה" אולם המפה של המדינה לא בדיוק מאפשרת זאת. בשטח המפה המדבר על אויבים גלויים מצוי מזל טלה שהוא מזל לוחמני ופעיל מאד שקשה מאד לרסנו ושש אליי קרב.

 אנחנו גם מתוך הפחד הקיומי וגם משום שגם לנו יש נטיות קרביות מגיעים למצב של מלחמות. למי שיש מפגש לא הרמוני בין שמש וכוכב המלחמות מרס, כמו שיש למדינה, נמצא תמיד בסכנה לאלימות. גם בתוך הארץ יש סכנה לאלימות. הנחמה היא שתמיד ננצח מכיוון שיש לנו בגורל הצלחה במעשה ידינו.

 ההצלחה מתבטאת לא רק במלחמות אלא בעשייה הלאומית בכלל.

 הנדרש מבחינה גורלית מהמדינה הוא לצאת מהאגואיזם, מהפחדים, לחיות בשקט עם אויביה ולהתחלק ולהתחלק איתם אך עם אויבים כאלה ועם שמש במזל שור באזור המפה העוסק ברכוש משותף זה נראה קשה מאד. מזל שור הוא מזל רכושני אשר לא בקלות, לשון המעטה, משחרר נכסים וכשהאויבים הם מזל טלה צריך הרבה אופטימיות להאמיו שהמצב ישתפר.

 החשיבה הקולקטיבית שלנו היא מעולה יש בה עומק ויש בה יכולת הבנה את הדברים הסמויים מן העין. יש גם יכולת להבין ראיה רחבה את הקורה ולקחת פילוסופיה ולהפוך אותה למציאות. יש יכולת להביע קולקטיבית את רגשות העם באופן מילולי.

 הבעיה היא שלפעמים קשה מאד להסביר לאחרים מה קורה כאן כי הם לא מבינים את הפחדים שתושבי המדינה מרגישים.

 יש רמזים במפה שמדובר בעם רוחני, מאמין ושנוטה לתרגם זאת למיסטיקה.

 כספים של אחרים, במקרה זה מדינות אחרות היו ועדיין משמעותיים מאד להתפתחותה של מדינת ישראל והיא גם מבינה בעיסוק בכספים. גם מהיותה מזל שור המוכשר ומוכוון לשם וגם משום שהערכתה העצמית קשורה לכך.

 כוכב ונוס המדבר על אהבה ומערכות יחסים נמצא במדינה במזל סרטן אשר אוהב את משפחתו יותר מכולם ואת מדינתו רואה כמשפחה מורחבת ומכך ניתן להסיק שתושבי הארץ אוהבים את ארצם ופטריוטים גדולים.

 הכוכב האחראי על הקידמה והאורגינליות קשור הרמונית עם עם הכוכב המוציא לפועל - מרס ובכך מעניק למדינה יכולת טכנולוגית, קידמה, ובכל מה שקשור בהשראה ובראיה קדימה.

 למדינהה יש 4 כוכבים במזל אריה אשר מאד אוהב כבוד וטקסים ואכן אנו רואים זאת במציאות. סרבנו להתנצל בפני טורקיה וכל העם מסכים. טקסים יש בשפע.

 זוהי מדינה פעלתנית מאד וחסרת מנוחה ולכן יש לה מה לדווח כל חצי שעה בחדשות.

 מדינת ישראל נמצאת כבר תקופת זמן ארוכה במצב של תהליך שנקרא משבר פלוטוני שמתבטא בעיקר בהרס הישן ובנית משהו חדש טוב יותר. אחנו נמצאים כרגע באמצע התהליך. פלוטו שגורם לתהליך נמצא כרגע במדויק על ונוס של המדינה שהיא גם שליטת המזל וגם שליטת המפה. ללא ספק תהליך גורלי.

 נוסף לכך אורנוס כוכב המהפכות גם הוא גובה את מחירו ב'גיזום' בדרך את כל מה שמיותר בישן לקראת עתיד טוב יותר. תהליכים אלה לוקחים זמן, הם לא נטולי כאב מפרידה מהישן אך הם לטובה.

נורה רימון מנוסה מזה 20 שנה העוסקת ביעוץ והוראת אסטרולוגיה מתוך אמונה שאסטרולוגיה מביאה למודעות עצמית ומכאן לקבלה עצמית ובסופו של דבר לאהבת העצמי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב